10 díl-Ještě ten večer. Naty je smutná.

13 1 0
                                    

Naty: Došli jsme k paneláku nebo jak to mám nazvat. A pomalu jsme vycházely schody, kráčeli jsme po celém namáhavém týdnu unaveně po chodbě. A drželi jsme se za ruce. Pe'ta vytáhl stříbrný klíč od bytu a sundal mi bundu. Gentleman. :)  Peťa si šel okamžitě sednout k počítači jelikož večer v 8 hodin to byla v ten den jediná volná chvylka. Vlastně skoro je to tak každý den. Máme toho teď moc, ty konzerty atd. A to ještě nějak musíme stihnout to video a jet do Bodějovic.

Protože jsme měli oba už narozeniny tak to chcou zdřejmě jeho rodiče z bráchou oslavit. Moje i jeho narozeniny dohromady.  Peťa na počítači zdřéjmě stříhal jedno video na kanál Slzy a já jsem si řekla že udělám něco menšího k jídlu. Z těží jsem se zvedla a šla jsem do kuchině. " Zlato co bysis dal?" Zakřičela jsem do ložnice. " Nevím něco malého možné jenom po dlouhé době jogurt." Tak jo. A nebo dám ti ten bílí z myslim. "Tak jo" Řekl a Já mu to nachystala. Na tu máš.

Petr: Naty přišla do ložnice a podala mi její lahodné mysli. Dala mi pusu na tvář a popřála mi dobrou chuť. "Jo Naty zítra musíme jet do studia." Řekl jsem jí z plnou pusou mysli. " Jj fajn nemám s tím žádný problém" Odpověděla mi a v zápetí odešla do obíváku. Okamžitě jsem položil mysli a všeho na počíteči nechal. Šel jsem pomalu do obíváku za ní. " Děje se něco Naty?" Né neděje co by se mělo dít?" Zeptala se mě a já jen kývl hlavou a řekl dost nejistě. " Nevím. Jsi dost smutná" Sedl jsem si vedle ní ona se o mě opřela a já jí obejmul a pořádně přitiskl k sobě. "Miluju tě Naty" Pošeptal jsem jí do ucha. Pomalu zvedla hlavu a políbila mě. Potom jsem jí ještě dal pusu na čelo opřela se a dívali jsme se na film. Už jsem neměl ani hlad. Vyděl jsem jak jí pomalu padají oči. Hladil jsem jí po hlavě a dal jí pusu na hlavu na ty jemné blond vlasy. Po chvylce opravdu usnula vzal jsem jí do náruče a odnesl do ložnice. Optarně a jemně jsem jí přikryl peřinou. Ještě jsem udělal pár vecí, vypnul počítač a televizi, uklidil nádobí,  nastavil si budík a ještě něco na zítřek. Vyzlékl jsem  si kalhoty dal čisté tričko ve kterém spím a lehl jsem si vedle mojí nastávající. Přitiskl jsem jí k sobě a dal jí ruku kolem pasu. Pomalu i mě padali oči až jsem úplně usnul.

Omlouvám se že jsou díly teď tak málo ale mám toho moc né jen ohledně školy ale i jíné věci. Tak snad mě vy chytřejší pochopíte. :-) No a snad se vám tento díl alespoň trochu líbyl. Budu ráda za komentíky. :-)

Život Petra Lexy a ....?.....Kde žijí příběhy. Začni objevovat