Naty: ......... já jsem se jen jemným pohledem podívala na stůl. První co jsem zahlédla byl velký puget růží. "Pěťo?" Řekla jsem. "Ano co se dějě? " Optal se mě Peťa. "Já jenom co ty růže. takové jsi mi nikdy nedonesl. Teda pokud jsou pro me." To víš že jsou pro tebe. Řekl mi z krásným úsměvem ve tváři. Jen jsme tam tak stáli u prostřed kuchině a ojímali se.
Petr: Byla tak roztomilá, když přišla do kuchyně. Nemohl jsem odolat a chitil jsem jí kolem pasu a objímal jí v náručí. Vtu chvíly jsem citil že je ta chvýle. Abych jí to řekl. "Naty?" Řekl jsem celkem opatrně a myle. "Ano Peťo? Co se děje?" Odpověděla mi. A já si okamžitě klekl na jedno koleno nadechl se a otevřel ústa. Už v tu chvíly jsem já sám chtěl brečet. Protože jsem věděl že jí strašně miluju.
Petr: Natálko moje jediná. Jsme spolu už od Září 2015. A já vím že už nikdy nechci žádnou jinou než tebe. Jsi mi oporou a láskou v mém životě, kterou nechci stratit. Vím že mě je v Červnu 25 a tobě v Červnu 23 ale miluju tě. A proto se tě ptám Natálie Marvelová. Chtěla by ses stát mojí ženou?
Naty: Bože muj .... Do očí mi už u první věty vtékali slzy. Peťo jsi jediný člověk ze kterým chci žít už navždy. Ano. Ano. Ano tisíckrát ano.
Peťa: Oba jsme se rozbrečely. Naty mi z rozechvělýma nohama snad pětkrát řekla. Ano........Okamžitě jsem jí popadl kolem pasu. Objímal jsem jí a líbal. A budu už navždy po celý život.Na prsteníček jsem jí navlékl zlatý prsten z perlou. Do rukou jsem jí ještě dal růže, které dala do vody. Vzal jsem mobil svůj i Natčin a oba jsme volaly domů. Abycho jím to oznámily. Hned jak jsme dotelofonovali šli jsme do parku projít se a užít si společné chvýle. Když už jsem měl ještě jeden den volna. Neustále jsme se drželi za ruce a povídali si a rozhodli jsme se že dáme selfí na Instagram a ktomu komentík zasnoubení. :-) Jo často si říkám že nikomu do mého soukromí nic není do teď mí fanoušci ani nevjeděli že nějakou přítelkyni mám. Ale tohle jsem prostě chtěl oznámit klidně celému světu že jsem našel svou životní lásku.....Kterou budu už navždy milovat.
Tak jo snad se dnešní díl líbyl. Budu opět ráda za komentík i když žádné nedáváte :-) Tak zase příště.
ČTEŠ
Život Petra Lexy a ....?.....
Hayran KurguTy to příběhy budou popisovat život Petra Lexy v jeho soukromí. :) snad vás to bude bavit :)