Po upływie godziny dojechaliśmy pod granicę Włoch . Zjechaliśmy na poboczny parking i wyśedliśmy z samochodu. Usiadłam na masce mojego ferrari a po chwili obok mnie uśadł Bruno obejmując mnie jednym ramieniem . Spojrzałam w jego stronę a on posłał mi piękny uśmiech . Wpatrywałam się w niego jak zaczarowana kiedy obok podjechał niebieski Fiat a z niego wyśadła para staruszków .
- Belle paire de vous .
( po francusku " Piękna z was para " )Powiedział starzec a staruszka pezytakneła .
- Mais......
( ale )Nie dane było mi dokończyć bo uprzedził mnie Bruno .
- Merci .
( Dziękujemy )Powiedział i ucałował moje czoło a mnie przeszedł lekki dreszcz . Zerknełam na niego ździwiona ale zanim to zapytałam o powód uprzedził mnie pisk opon. Spojrzałam na przeciwko , przed nami zatrzymały się dwa samochody . Z jednego wyszli Fallon i Ross a z drugiego Kuro i jakaś blondynka. Chłopcy i blondii podeszli do nas się przywitać .
- To jest Yuki .
Pokazuje na bląd azjatke . A ja kiwam głową .
- Jestem Ari to jest Matteo , ten obok to Aragato a ten .....
Wskazałam na szatyna .
- To Bruno .
Usłyszałam ciche parsknięcie które należało do czerwonowłosego . Zdjełam rękę chłopaka z moich barków .
- Mamy do porozmawiania Ross .
Warczę groźnie i łapię lidera za rękę odciągając go od grupy.
- Co z nowu ?
Spytał sycząc .
- O co ci znowu chodzi ?
Zapytałam zirytowana .
- Możemy mu ufać ? Nie podoba mi nie .
Powiedział nie patrząc na mnie.
- Komu Brunowi ? Jest moim przyjacielem z czasów gdy byłam jeszcze człowiekiem. To on mi pomógł zanim mnie wtedy uratowałeś. A może chodzi ci o coś innego ? Jesteś zazdrosny ?
Pytam zadziornie a chłopak gwałtownie wpija się w moje usta . Oddaje pocałunek a potem chłopak się odsówa i kładzie mi ręce na ramionach .
- Jesteś moja a ja nie lubię się niczym dzielić .
Mówi i po chwili odchodzi. Ja tylko kładę opuszki palców na usta i przypominam sobie pocałunek .
- Więc jednak .....
Mrucze i wracam do reszty z wielkim uśmiechem na ustach . Podchodzę do mojego auta i wyciągam mapę Włoch którą rozkładam na masce samochodu. Nakazuje wszystkim mnie obserwować .
- Mamy dojechać tu .
Pokazuje wszystkim palcem punkt na mapie . A potem pokazuje gdzie jesteśmy my .
- Dotrzemy tam za jakieś 4-5 godzin . Znajdziemy tam małą kwaterę i opracujemy dalszy plan .
Mówiąc to oderacam się w ich stronę .
- Wszystko jasne ?
Pytam a oni kiwają głowami . Po krótkiej wymianie zdań wsiadamy do samochodów i już mamy ruszać gdy w maskę mojego samochodu wleciał słup wysokiego napięcia . Szybko wyskakuje z samochodu i patrzę w stronę winowajcy. W oddali na wietrze falują zielone włosy . Jego włosy !
- Kaspar !!!!!
Ryknełam na całe gardło . Obok mnie z piskiem opon zatrzymał się jakiś samochód do którego zostałam wepchnięta. Kierowcą okazał się Ross a osobą która mnie popchneła był Dan.
CZYTASZ
Riflesso Oscuro PL - W Trakcie Przeróbek
FantasyTo historia o nieśmiałej dziewczynie która żyje w zamieszłych czasach.Należy do rodziny szlacheckiej ale jej ojciec jest okrutny jak i dla swojej żony Kory jak i dla starszej córki Anieli. Harry (ojciec)okazuje się wampirem czyli służącym okrutn...