IS "HE" BACK?
De meisjes genaamd Madison Backkx(18), Allison Bloom(19) en Shelley Anderson(18) zijn dood gevonden in het Bradford steegje "The Boy". Ze hebben alledrie de bekende wonden van 3 jaar geleden. De bekende letters... Is The Bradford Bad Boy terug? Paar jaar geleden verdween hij. De man is nooit meer gevonden. Is het waar? Is "hij" terug?
---
Ik lees het krantenbericht opnieuw. Ik lees het met een verbijsterde blik. Wie is The Bradford Bad Boy? Welke letters? En waarom is die "Man" terug?
Ik zuchtte en keek in een spiegel. Ik zie een droevig meisje met warrig bruin haar en fel blauwe ogen die een beetje dof staan. Ja dat ben ik. Een heel erg lelijk meisje. Weer zuchtte ik. Waarom ben ik zo lelijk. Ik liep naar de keuken en pak een glas water. Snel dronk ik het op en liep ik naar buiten. Ik hield geschrokken mijn adem in. Overal waren politie auto's. Ik rende naar de plek waar veel mensen waren. Er lagen 2 vermoorde meisjes op de grond. En naast hun op de muur stond met bloed geschreven. I'm Back, Bitches. Its now Dangerous for You all! En naast die tekst stond er nog een graffiti schildering met een wijzende vinger. Ik voel dat ik een rilling kreeg.
Ik keek naar de dode meisjes. Er was een politie agent die het bloed bij de meisjes weg veegt met een doekje. Ik maakte een schokkend geluidje. Er waren letters in hun nekken gekerfd. De letters: TBBB. Dat bedoelde de krant met de bekende letters. Nou... Voor mijn is het allemaal nog nieuw... Heel nieuw. Weet echt niemand wie de man is? Weet niemand hoe TBBB eruit ziet? Misschien is een van al die mensen wel die Moordenaar! Dat zou eng zijn... Heel eng.
Ik zuchtte en liep naar een agent. En tikte op zijn schouder. De man draaide zich om. Wow... Hij ziet er niet zo oud uit. Denk begin 20? De man of beter jongen keek me vragend aan.
'Wat is er Madame?' Vroeg hij.
Ik keek in zijn blauwe ogen.
'Wie is The Bradford Bad Boy?'
De jongen zuchtte.
'Dat weet niemand, Mevrouw... Euhm...'
Ik glimlachte en stak mijn hand uit.
'Ik ben Hailey McDonald.'
De jongen grijnste.
'Leuke achternaam, Mvr. McDonald. Ik ben Tomlinson, Louis Tomlinson.'
Ik glimlachte nog een keer.
'Leuk u te ontmoeten, Mr. Tomlinson.' Louis gaf me een knipoog. Mijn wangen voelen opeens warm aan.
'Waarom vermoord die gast mensen... Of beter meisjes.'
Louis keek me verbaasd aan.
'Je weet echt niet wie TBBB is?'
Ik schudde mijn hoofd. Louis zuchtte.
'Die man heeft een slecht verleden met meisjes... Daarom vermoord hij elke vrouw of meisje die alleen woont of alleen buiten is. Of beter gezegd... Elke vrouw en meisje die altijd alleen is.'
Ik keek hem geschrokken aan.
'W-Wat?'
Louis keek me vragend aan.
'Wat is er Hailey?'
Ik stap geschrokken achteruit.
'I-Ik woon a-alleen... I-Ik ben altijd a-alleen...' Mompel ik met tranen in mijn ogen. Louis keek me geschrokken aan.
'Oh... Kan je niet bij je familie wonen?'
Ik schudde mijn hoofd.
'Z-Ze hebben me eruit g-gezet.' Mompel ik. Louis dacht na.
JE LEEST
The Dangerous Boy|| Ft. Zayn Malik
Fanfiction{Wat als je de krant leest en dat je dit kopje leest. THE BRADFORD BAD BOY IS BACK?} Hailey heeft nooit over The Bradford Bad Boy gehoord. Elke dag worden er vermoorde mensen gevonden. Elke dag zie je overal bloed vlekken. Elke dag borrelt...