Harry trok in een ruk mijn jurk uit zodat ik nu half naakt onder hem ligt met een open BH slot. Harry drukte langzaam kusjes op mijn kaak. Hij gleed met zijn lippen lang mijn kaak naar beneden en drukte snel een kusje net boven mijn borst. Harry gleed kietelend met zijn lippen naar mijn wang.
'Kus me.' Mompelt Harry hees. Ik schudde mijn hoofd en duw hem weg. Ik zag dat zijn blik verharde. Hij pakte mijn polsen en trok me naar hem toe. Ik slaakte een pijnlijke kreet. Harry liet me geschrokken los en de deur werd open gesmeten.
Daar staat Niall. Hij keek van Harry naar mij en terug.
'Wat is er aan de hand?!... Verdomme HARRY!! Laat haar met rust.' Zei Niall met een spastisch oog. Ik hoorde Harry wat grommen. Niall liep op ons af duw Harry weg, tilde me op en hij probeert met een hand mijn BH slot dicht te maken.
'Gaat het?' Vroeg hij zacht. Ik knikte half snikkend. Niall tilde me op naar zijn kamer. De kamer is prachtig. Het bed is netjes opgemaakt met een Engelse vlag dekbed. Een muur heeft allemaal verf spatten. Ik vind het gewoon erg mooi...
'Euhm... Wil je wat kleren van mij aan?' Vroeg Niall blozend. Ik knikte zacht. Niall pakte een grijze jogging broek en een zwart t-shirt met de tekst "Hug me or Die!".
Niall keek naar het t-shirt toen ik hem aan had en trok me in een knuffel. Ik sloeg mijn armen om hem heen. Ik voel wat adem in mijn nek.
'Zullen we naar beneden gaan?' Vroeg ik zacht. Niall zuchtte en knikte daarna. Toen we beneden waren keek Louis naar het shirt die ik aan had. Hij sprong op en rende naar me toe. Ik grinnikte en hield mijn armen gespreid. Louis gaf me een sterke knuffel. Hij liet me los en keek naar mijn handen. Louis slaakte een mannelijke kreet en pakt mijn polsen vast.
'Wie te fuck heeft dit gedaan?!' Riep Louis met een boze ondertoon. Hij keek naar mijn blauwe polsen die paars beginnen te worden. Ik keek langs Louis naar Liam. Hij had een waarschuwende blik in zijn ogen.
'Euh... Ik had euh... Het opeens...' Mompel ik. Louis keek me wantrouwend aan maar liet het maar zo. Liam keek me aan met een tevreden blik. Ik zag in mijn ooghoek Niall met een kwade blik naar boven lopen. Whuut??
Ik hoorde boven een kwade brul. Louis keek verbaasd op. Liam stond op en mompelt zachtjes:
'Wat is er NU weer aan de hand?' En hij liep naar boven. Ik ging op de bank zitten en trok Louis naast me.
'Bedankt dat ik hier mag slapen.' Mompel ik. Louis glimlachte.
'Geen probleem, Dear.'
'Weetje... Je kent me niet maar je neemt me gewoon in je huis. Terwijl ik heel onbekend ben.' Zei ik. Ik zag dat Louis wangen roze werden.
'Ik vind je zo'n mooi meisje en ik wil niet dat het leven van je afgepakt word. Ik wilde je al meteen in huis nemen maar dat zou raar klinken. Dus ik vroeg daarom dat van je familie en vrienden.' Zei Louis nu met een knalrood hoofd. Ik glimlachte en drukte een kus op zijn warme wang.
Niall kwam beneden lopen. Ik keek hem geschrokken aan. Er liep naast zijn oog een straaltje bloed. Liam en Harry kwamen ook naar beneden lopen. Mijn ogen werden groot. Harry heeft een rood en dik oog en Liam heeft een snee over zijn wang.
'Wat is HIERR gebeurt?!' Riep Louis met een rollende R. Liam kreeg een donkere blik.
'Niall en Harry zaten boven te vechten.' Gromde hij. Louis ging rechtop zitten en keek Niall en Harry raar aan. Harry rolde met zijn ogen.
'Ja sorry hoor. Maar Niall viel me opeens aan.' Mompelt Harry kwaad.
Niall gromde en keek Harry woedend aan.
'Ja maar je moest Hailey dan ook niet aanranden, Kneus!!' Riep Niall toen. Liam keek verveelt naar zijn nagels alsof hij het al wist dat Harry dat zou doen... En Louis sprong boos op en sprong op Harry.
'Why The Fuck doe je dat?! Klootzak!!' Riep Louis woedend. Ik zat een beetje ineengedoken op de bank. Toen Niall en Louis bezig waren met Harry plofte Liam naast me neer en hij streelde langzaam over mijn arm. Ik voel dat ik kippenvel kreeg.
Liam grinnikte en hijgde zachtjes. Waarom doet Liam zo vies? Hij pakte mijn kin ruw vast en kwam dichterbij. Toen Louis opkeek liet Liam me los en ging normaal achterover zitten alsof er niks gebeurt was. Louis trok een wenkbrauw omhoog maar hij ging naast me zitten en trok me op zijn schoot. Louis drukte lief een kusje op mijn hoofd. Niall keek ons glimlachend aan.
'Weetje... Jullie lijken echt een stelletje.' Grinnikte Niall. Ik keek Louis aan en zag dat hij lichtjes blooste. Zelf voel ik mijn wangen ook warm worden. Niall lachte zachtjes en liep naar de keuken.
Harry ging tegenover ons zitten. Hij keek me aan met een priemende blik. De kippenvel overheerst mijn huid. Ik ben bang voor hem. Bang dat hij me zal verkrachten. Bang voor de pijn. Louis streelde zachtjes over mijn hoofd. Harry keek boos naar zijn telefoon want iemand belt hem.
'Harry hier.' 'What? Waarom moet ik mee?' 'Mogool!' 'Ja sorry sorry ik zeg niks meer.' 'Ik neem mijn apparaat wel mee. Maar jij doet alles.' 'Uhu. Maar ik krijg nog betaald.' 'Jah... Liam heeft wel wat spul voor jou.' 'Oke. Doei!'
Louis fronste zijn voorhoofd.
'Wie was dat?' Vroeg hij. Harry keek op.
'Gaat jou niks aan.' Snauwde hij. Harry liep weg naar buiten. Louis rolde zuchtend met zijn ogen en keek me toen aan.
'Heb je honger?' Vroeg hij lief. ik schudde lichtjes mijn hoofd. Louis knikte en zette de tv aan. Het kwam op het nieuws.
Live: Live uit Bradford.
TBBB is weer eens bezig. Er zijn 2 meisjes gevonden. Genaamd Eleanor Calder 20 jaar en Ariana Grande 19 jaar. Ze hebben de letters in hun nek. Hij is weer bezig mensen. Het is te gevaarlijk buiten!
De mensen zoemden in op de meisjes. Louis mompelt:
'Die Eleanor is best knap.' De camera zoemt weer uit en bleef staan bij het bosje. Ik zag daar een man staan. Ik herken hem. D-Die enge man... Ziet niemand hem?! De camera beweegt naar de muur. Daar staat een tekst met bloed geschreven. "The dead is coming. I see you, Hailey. And i will find you." Ik verstijfde. Louis keek fronsend naar de tekst.
'Hoe The Fuck weet die Man jou naam?!' Riep Louis.
'Wacht... Waarom belden ze me niet?! Kut collega's.' Mompelt Louis boos. Ik keek op mijn horloge. 15.32. De tijd is wel erg snel vooruit gegaan. Zuchtend sta ik op.
Louis keek me vragend aan.
'Wat ga je doen?' Ik haalde mijn schouders op.
'Denk een beetje rondlopen.' Zei ik. Louis zijn blik werd bezorgt.
'Zal ik meegaan?' Vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd.
'Oké. Maar vóór het donker thuis zijn!' Riep Louis me na voor ik de deur uit liep.
----
Hey! Sorry als het zo kort is maar ja.. ik schrijf op telefoon dus weet ik niet of het kort is xD. Maar OMFG IK HEB KAARTJES VOOR 1D aaaaahhh
X
JE LEEST
The Dangerous Boy|| Ft. Zayn Malik
Fanfiction{Wat als je de krant leest en dat je dit kopje leest. THE BRADFORD BAD BOY IS BACK?} Hailey heeft nooit over The Bradford Bad Boy gehoord. Elke dag worden er vermoorde mensen gevonden. Elke dag zie je overal bloed vlekken. Elke dag borrelt...