•Chapter Thirteen•

1K 56 2
                                    

Ik schrok en deed mijn hoofd met een ruk omhoog. Zayn?! De harde schelle stem kwam terug.

"VERGEET HEM!! VERGEET ZIJN NAAM!! VERGEET ZIJN BESTAAN!!" Gilde de stem nu. Ik gilde en laag mijn hoofd op de tafel vallen.

'STOP STOP!!' Begon ik te gillen. Ik word gek. Niall trok me naar hem toe en hij streelde zachtjes op mijn hoofd. Ik stopte met gillen en zuchtte. In mijn ooghoek zie ik Zayn vijandig naar Niall kijken.

'Hailey, babe? Wat is er?' Vroeg Niall met een bezorgde ondertoon. Ik schudde met mijn hoofd en maak een wuif gebaartje.

'N-Niks...' Ik kijk Zayn aan met een wat doe je hier blik. Zayn grijnsde en liep op me af.

'HAILEY!! Waarom heb ik niks meer van je gehoort?' Riep Zayn nep vrouwelijk en hij drukte zijn lippen op mijn wang. Zayn draaide zich om en keek Niall aan.

'Wow! Hailey? Wie is deze knappe jongen?' Vroeg Zayn met een Gay stem. Maar hij zei het hard genoeg zodat Niall het hoort. Ik zag Niall lichtjes blozen en hij drukte me nog harder tegen hem aan.

'Wie is die jongen?' Fluistert Niall. Zayn hoorde het en hij grijnste. Zayn deed een gay handje en stak hem naar Niall.

'Zayn, aangenaam.' Zei Zayn "flirterig". Niall kuchte zachtjes.

'Uhm... Okay.' Mompelt Niall ongemakkelijk. Ik rolde met mijn ogen en kijk Zayn woedend aan.

'Ga. Weg. Zayn.' Siste ik. Zayn glimlachte gemeen en gaf me een knuffel.

'Ik weet nu waar je graag naartoe gaat. Waarom ga je met Niall op een "date"? Oh en één ding, je bent niet meer veilig.' Fluistert Zayn snel in mijn oor en hij laat zijn tong over mijn oorlel gaan. Zayn gaf me nog een knipoog en liep weg. Niall mompelde.

'We hebben nog niks bestelt.' Gromde Niall. Ik haalde mijn schouders op.

'Kom we gaan ergens anders heen. Zayn heeft onze uhm... Date? Uh... Date verpest.' Mompel ik en trek Niall mee. Niall glimlachte en liep met me mee. Ik draaide me nog om en zie Zayn Niall en mij in de gaten houden. Ik draai me om naar Niall.

'Doe alsjeblieft alsof je mijn vriendje bent okay?' Fluister ik snel. Niall blooste en keek achter me.

'Is het die Zayn gast?' Ik knikte snel. Niall glimlachte scheef en drukte snel zijn lippen op de mijne. Niall legde zijn hand op mijn wang en de andere gleed naar mijn kont. Ik hoor zware voetstappen op ons af rennen. Twee sterke armen trekken me van Niall weg.

'Vieze slet.' Siste de stem van Zayn in mijn oor.

Niall staat verbaasd in de deur opening zonder me te helpen. Ik gilde. Zayn trek me de kelder in.

'Verdomme!! Waarom zoende die gast jou?' Siste Zayn woedend. Zijn ogen flitsen vurig. Ik kijk terug. Snel trek ik me uit zijn greep en ren ik naar Niall.

'Kom.' Mompel ik en trek Niall mee de auto in. Zayn moet niet denken dat ik bang voor hem ben omdat hij een gezochte seriemoordenaar is. Ik zucht en Niall rijd naar een starbucks.

'Misschien word het niet verpest als we hier gaan eten en drinken.' Mompelt Niall en hij parkeert de auto. Ik ga bij een tafeltje zitten en Niall besteld.

Niall gaat weer bij me zitten.

'Is die Zayn echt Gay?' Vroeg Niall. Ik schudde nee. Niall rolde met zijn ogen. Een oproep.

"Frappucino voor Princess Love en Prince Food." Ik kijk Niall lachend aan. Niall bloosde en stond op om de bestelling te halen. Na een tijdje geeft Niall mij een beker. Ik kijk op de beker en er staat echt letterlijk "Princess Love". Ik grinnikte en kijk Niall glimlachend aan. Zachtjes zoog ik op het rietje. Niall glimlachte blozend en drukte kort zijn lippen op mijn wang.

In mijn ooghoek zag ik een schim wegflitsen. Ik schudde mijn hoofd en dronk aan mijn ijs koffie.

00000000000000000000000

Sorry dat het zo kort is D:

Xx MoMo

The Dangerous Boy|| Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu