•Chapter Nine•

1.2K 62 4
                                    

Ik slaakte een gil en keek omhoog. Ik voel de opluchting door me heen stromen. Louis hield me vast.

Louis drukte me tegen hem aan en hij leunde met zijn hoofd op de mijne.

'Waar was je?' Mompelt Louis zachtjes. De tranen gleden ondertussen over mijn wangen. Ik snoof Louis' geur op. Ik snotter lichtjes.

'Ik k-kan het n-niet vertellen, So-Sorry.' Fluister ik. Louis duw me van hem af en keek me bezorgt aan.

'Waarom niet? Het is freaking 23.00 in de avond!!' Riep Louis. De tranen werden per druppel steeds meer. Ik duw Louis weg.

'Ik... Ik wil niet m-meer bij jullie w-wonen...' Mompel ik zachtjes. Louis zijn mond viel open en in zijn ogen sprongen tranen.

'W-Waarom?' Stotterde Louis. Ik schende mijn ogen af.

'H-Het spijt m-me...' Zei ik huilend en ik liep weg mijn huis binnen. Ik schoof het gordijn een beetje en zag Louis huilend op de grond zitten. Volgens mij voel ik iets voor hem... Ik ging op de bank zitten en liet me gaan. De tranen werden groter mijn snikken werden harder. Ik heb voor het eerst van iemand gehouden. De eerste keer. Ik veeg hardhandig mijn tranen weg.

Kop op, Hailey. Recht je rug. Verhard je blik. Je gaat Louis toch wel morgen zien... Als je nog leeft tenminste. Ik schudde wild mijn hoofd. Mijn gedachtes helpen nooit hè?! Ik voel mijn telefoon trillen. Huh? Ik trok mijn telefoon uit mijn zak en bekeek erin.

"Totaal berichten: 3. Hoelaat: 23.30." Ik fronste en open de berichten niet. Ik gaapte. Ach ik open die berichten morgen wel. Ik trok mijn kleren uit en ruil het in een over sides shirt. Ik plof op het bed. Mijn ogen vielen dicht en ik viel in slaap.

De volgende morgen werd ik kreunend wakker van een tril geluidje. Ik keek op mijn telefoon en zag de berichten van 3 naar 5 gaan. Gapend open ik de berichtjes.

Onbekend: Verdomme.

Onbekend: Waar the fuck ben jij?!

Onbekend: Ik ga je in je slaap verkrachten.

Onbekend: Ik ga je wurgen, Hailey!!

Onbekend: De dood komt dichterbij en dichterbij, Hailey. Dichterbij en dichterbij...

Ik keek verstijft naar het schermpje. Hoe k-kan hij zo s-snel aan mijn nummer k-komen? De rilling steeg van mijn tenen over mijn hele lichaam. Zal ik beantwoorden? Ik zuchtte. NEE!! Ik dacht gelijk na aan de tv series die over politie dingen gaan.

"Neem nooit je telefoon op of reageer nooit op berichten met een onbekend nummer. Want in één minuut kan hij/zij al weten waar je bent..."

Ik keek snel om me heen. Opgelucht keek ik weer naar mijn telefoon. Niemand houd me in de gaten. Nou ja... Zo'n gevoel heb ik. Ik liep weer naar het raam en schoof het gordijn weer een stukje op. Louis is weg. (Natuurlijk is hij weg. Het is wat uren later.) Ik zuchtte weer. Heb ik nou gevoelens voor hem of niet... Ik voel een warme natte traan over mijn wangen rollen. Ja... Ik hou van hem.

Zal ik naar buiten gaan? Ik pufte. Te gevaarlijk. Veel te gevaarlijk. Ik slenter baar boven en plof op mijn bed. Ik kruis mijn armen om me heen en kijk met waterige ogen naar het plafond. In een paar dagen heb ik gevoelens gekregen voor Louis. In een paar dagen werd ik bang. Bang voor Harry, Liam en The Bradford Bad Boy, of beter. Zayn. In een paar dagen werd ik bevriend. Bevriend met Niall. In een paar dagen heb ik 5 jongens ontmoet.

De lieve Louis.

De schattige Niall.

De sexuele Harry.

De afstotende Liam.

En als laatst, De gevaarlijke Zayn.

#FlashBacks#

""""'Kan ik helpen?' Vroeg een stem. Ik draaide me om. Mijn mond viel nog net niet open. Louis ziet er helemaal anders uit. Omdat zijn politiepet af is zie ik zijn prachtige warrige haren. Hij heeft een blauwe kruisbroek aan en een lekker strakke blouse.

'Euhm... Aarde aan Hailey?'

Ik voel mijn wangen warm worden. 'Ja... Graag.' Mompel ik. Louis glimlachte. 'Oke... Hailey ga effe op de koffer zitten.' Ik knikte en plof op de koffer. Louis grinnikte en hij boog half over me heen. Hij duwt nog stukjes kleding naar binnen om de koffer helemaal dicht te krijgen. 'D-Dankjewel.' Fluister ik. Louis's gezicht is maar een paar centimeter van mijn gezicht vandaan. Hij gaf me een knip oog en trok me overeind."""""

""""'NIALL!! LIAM!! ER KOMT IEMAND LOGEREN!!' Gilde Louis ik dook geschrokken ineen.

Er kwam een jongen vanuit de keuken aanrennen. Zijn haar is een beetje geblondeerd en zijn indigoblauwe priemen op mijn lichaam.

'Wie is deze Dame?' Vroeg de jongen met volle mond. Louis zuchtte en duwt Niall weg.

'Niall!! Niet met volle mond praten.' Zei een gespierde fors gebouwde jongen die de gang in kwam lopen. Hij stak zijn hand uit. 'Hey... Ik ben Liam.' Zei hij vriendelijk. Ik knikte en nam zijn hand aan.

'Hailey.'

Liam glimlachte een prachtige smile.

'Leuke naam.'

Niall duwde Liam weg en ging voor me staan. Hij at nog snel zijn mond leeg omdat Liam hem met een priemende blik aankeek.

'Ik ben Niall!!' Gilde hij vrolijk. Ik glimlachte.

'Leuk u te ontmoeten, Niall. Ik ben Hailey.'

Niall keek me aan.

'Euhm... Zeg gewoon jij. We zijn ongeveer even oud.. Denk ik.'"""""

#End FlashBacks#

Ik sprong geschrokken overeind toen ik een stem hoorde.

"De dood komt dichterbij, Hailey. Dichterbij en dichterbij..."

Ik trok schuddend aan mijn haar. Het is maar verbeelding. Ik word gek... Ik kwam overeind kleedde me aan en trok mijn jas en schoenen snel aan. Ik hupte naar buiten en sluit de deur achter me. Slenterend liep ik naar het dorp. Toen ik daar aankwam was het echt heel leeg. Welke dag is het?? Ik zag dat er iemand langs md liep. Snel tikte ik op zijn schouder. De man keek om. Hij keek geel chagrijnig. Ik keek hem vrolijk aan. De man is Jai. Jai zijn gezicht uitdrukking verandert van Chagrijnig naar Fronsend naar Vrolijk.

'Hey! Hailey!!' Riep Jai met glinsterende oogjes.

--------

HEEEY PEEEPPZZZZ!!!

Oke ff zeggen. Wees geen stille lezer!! Reageer :) Maar alsjeblieft. Geen snel verder, Update ofzo. Dat helpt me niet voor inspiratie of om verder te gaan. Dus reageer maar vooral voten of fannen :D  

XX MoMo

The Dangerous Boy|| Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu