Ik keek naar rechts, naar Luke. Luke zit ineengedoken op de bank te huilen. Ik zuchtte, stond op en liep naar de keuken. Ik hoor vanuit de keuken Luke snotteren en huilen. Jai en Beau. Ik schudde mijn hoofd en maak wat thee. Strompelend liep ik met twee glazen thee naar de woonkamer. Ik drukte het grote glas thee in Luke's handen. Luke snotterde en nipte aan de thee.
Ik zuchtte. Wat moet ik nu met hem? Ik zuchtte en ging naast Luke zitten. Hij keek me met grote tranen in zijn ogen aan. Ahww. Hij is echt zo zielig dat hij huilt. Ik aaide zachtjes op zijn zachte haren.
'Luke. Je moet er niet zo veel over nadenken. Het komt heus goed. Ooit. Je denkt veel te veel na. Je strest te veel. Jai en Beau zijn dood. Ze komen niet meer terug. En dat weet je.' Zei ik. Luke fronste, er gleed nog een kleine traan over zijn wang. Ik veegde die traan weg met mijn duim.
'Niet huilen.' Fluister ik.
Luke knikte.
'Ze, ze zijn de enige die ik nog had. Mijn eigen vriendin had me verlaten. Voor een ander.' Zei Luke droevig. Ik gaf hem een knuffel.
'Je hebt mij nog.' Glimlachte ik. Luke schudde wilt zijn hoofd.
'Je bent binnenkort dood.' Gromde Luke. Ik hield geschrokken mijn adem in.
'Wh-What?! Waar he-heb je o-over?' Vroeg ik. Luke zuchtte en keek me recht in mijn ogen aan.
'Zayn. Hij weet me altijd te vinden. En als hij me vind vind hij jou ook. Ik wil je niet in gevaar brengen, Haily.' Mompelde Luke. Ik keek droevig naar mijn handen op mijn schoot.
'Sorry, Hailey. Maar ik moet gaan. Naar en plek ver weg van jou huis. Ik wil niet dat je in gevaar komt of zelfs dood bent.' Fluistert Luke en hij liep weg. Mijn huis uit. Ik zal hem nooit meer zien. Nou ja. Zo'n gevoel heb ik. Beau, Jai en Luke zijn weg. Verdwenen voor altijd. Ik zuchtte en liep naar boven. Naar boven om ste gaan slapen.
"Haily. Vergeet TBBB. Alsjeblieft. Vergeet hem. Hij is je angst niet waard. Je moet sterk zijn en graaf in je gedachtes om hem te vergeten. Dat is het beste. Vergeet hem alsjeblieft!" Zei een zachte stem in mijn hoofd. De stem blijft het herhalen en herhalen. Ik viel in slaap.
De volgende ochtend werd ik wakker. De stem kwam terug en herhaalt het keer op keer. Ik gaapte en wreef in mijn ogen. Kort zag ik een schim. Ik schudde mijn hoofd en keek weer. De schim is weg. Ik kuchte zachtjes en sprong uit bed. Mijn telefoon begon te trillen. ik nam op.
"Hallo?"
"Hailey!! Met Niall!"
"Hoi."
"Chagrijnig?"
"Ja een beetje maar waarom bel je?"
"Ik heb je lang niet gesproken en dacht zo van zal ik haar eens bellen. En ik wil vragen of je vandaag iets te doen hebt."
"Juah! Ik heb niks te doen."
"Okay ik haal je over een uur op!!"
"Okay love you!"
"To"
De verbinding werd verbroken. Ik zuchtte en kleedde me aan. Pak de borstel en kamde mijn haren. Toen ik klaar was ging ik op de bang zitten en tv kijken. Na dertig minuten ging de bel. Ik stond van de bank op en rende naar de deur om open te doen. Niall stond vrolijk in de deur opening.
Niall glimlachte en drukte een kusje op me wang. Ik glimlachte terug.
'Wat zullen we gaan doen?' Vroeg Niall. Ik dacht na.
'Jij mag kiezen.' Niall sprong in de lucht.
'Yeahh!! Zullen we naar Nando's en dan naar Starbucks?' Vroeg Niall met grote puppy ogen. Ik maak een ahww geluidje en knikte. Niall glimlachte liefjes en trok me mee naar de auto.
Na een tijdje kwamen we aan bij Nando's en liepen we samen naar binnen. Niall rende naar een plekje en ging zitten. Ik ging bij hem zitten. Niall sloeg zijn arm om me heen.
'Weetje nog toen Louis opeens "Je hebt lekkere tieten" riep?' Grinnikt Niall. Ik bloosde en knikte. Niall begon te lachen. Zijn lach is echt aanstekelijk. Ik gniffelde zachtjes.
'Je weet toch dat Louis bijna alles zegt dat in zijn hoofd op komt?' Zei Niall en hij keek me aan.
Ik haalde mijn schouders op.
'Hallo, Dame en Heer. Willen jullie iets bestellen.' Zei een stem die ik ergens van ken. Ik keek op en schrok.
'Hailey.'
------------------
Hey. Sorry dat ik lang niet bij dit boek heb geupdate. I'm so so so Sorry.
Maar ik heb nog steeds vragen voor Q&A nodig.
Maar hoe gaat het allemaal??
Xxx
MoMo
Ps. Lees ook het boek "Bad Love"
JE LEEST
The Dangerous Boy|| Ft. Zayn Malik
Fanfic{Wat als je de krant leest en dat je dit kopje leest. THE BRADFORD BAD BOY IS BACK?} Hailey heeft nooit over The Bradford Bad Boy gehoord. Elke dag worden er vermoorde mensen gevonden. Elke dag zie je overal bloed vlekken. Elke dag borrelt...