•Chapter Four•

1.4K 53 1
                                    

Ik werd wakker van hard gestommel en gemompel. Ik stap uit bed en liep op mijn tenen naar de slaapkamer deur.

'Godverdomme...Waarom ben je nu al thuis?!' Fluistert de stem van Liam boos. Ik opende zachtjes de deur tot een kiertje. Daar zag ik in de gang een woedend Liam en een jongen met een bos krullen.

'Ben je niet blij om me te zien?' vroeg de curly boy. Ik hoorde Liam zuchten.

'Jawel... Maar je moest pas over een paar dagen thuis zijn.' Siste Liam.

'Ja maar... De klusjes zijn al geklaart. Zayn wilde weer alleen verder.' Mompelt die jongen.

'Verdomme... Harry. Je kan niet eens naar je kamer.' Ik zag de curly boy verbaasd naar Liam kijken.

'Euhm... Waarom niet?' Gromde Harry... Wacht dat is die 3e vriend van Louis.

'Er slaapt daar een meisje.' Fluistert Liam. Ik hoorde Harry kuchen.

'Waarom slaapt er in MIJN kamer een meisje?!' Gromde Harry. Ik zag dat Liam zijn schouders op haalt. Hij draaide zijn hoofd en keek recht in mijn ogen. Ik haalde geschrokken mijn adem in. Ik rende naar het bed toe en ik ging er snel in liggen. Ik hoorde de deur opengaan. Ik hoor wat voetstappen.

'Dit is het meisje.' Mompel Liam.

'Wajooww!! Ze is fucking lekker.' Fluistert Harry te hard. Ik deed alsof ik bijna wakker word en mompelt zachtjes. Liam gromde wat.

'Ze logeert hier wat weken... Dus jij slaapt op de bank.' Ik hoorde een hese zucht.

'Goed. Alleen omdat ze lekker is.' Ik hoor de zware voetstappen wegzwerven. De deur viel dicht.

'Ik WEET dat je wakker bent, Hailey.' Zei een stem scherp. Ik verstijfde.

'Kijk me aan' Zei Liam. Hij had een boze ondertoon. Ik draaide me schuifelend om en keek recht in de kwade bruine ogen van Liam.

'Euhm... Hii.' Mompel ik. Liam zijn boze blik verdonkerde.

'Wat heb je allemaal gehoort?' Siste hij. Ik vergrootte mijn ogen.

'N-Niks.' Piepte ik. Liam grijnste want hij hoorde mijn angst. Hij pakte mijn pols en trok me omhoog zodat ik een beetje in de lucht hang.

'Zeg. Het. Me.' Zei Liam ruw. Ik kromp pijnlijk ineen. Ik heb het gevoel dat mijn pols morgen blauw is.

'L-Laat me los... J-Je doet me pijn!' Liam grinnikte laag. Hij boog voorover zodat zijn gezicht een paar centimeters van me af is.

'Ik zeg het nog eén keer. Wat heb je allemaal gehoort?' Siste Liam boos in mijn gezicht. Ik keek hem uitgeput aan. De pijn overheers mijn lichaam.

'A-Alleen de naam Zayn. De klusjes. Alleen verder werken. V-Verder heb ik echt n-niks gehoort.' Mompel ik terwijl de tranen over mijn wangen rolden. Liam knikte tevreden en met een vleugje opluchting. Hij liet me zomaar los zodat ik met een plof op het bed weg zwerven.

|~<Next Morning>~|

Ik werd gapend wakker en sprong jet vieze bed uit. De deur werd open gedaan en daar stond Louis met een bord vol eten.

'Hey, Slaapkop!' Riep Louis vrolijk. Ik glimlachte.

'Ik heb wat broodjes opgewarmt. En wat melk.' Zei Louis. Ik knikte. Louis legde het bord op het nacht kastje en wilde weg lopen. Ik trok Louis terug.

'Jij gaat mee-eten.' Mompel ik. Louis keek me glimlachend aan en pakte een croissant. Ik pakte er ook een en nam een grote hap.

Na het eten sta ik op pakte het bord en liep naar beneden met Louis achter me aan. Toen ik de keuken in liep slaakte ik een harde gil. In de keuken staat die krullende Harry jongen in zijn boxer achter het fornuis. Hij keek op en glimlachte zijn witte tanden bloot. Die Harry gast liep op me af en pakte mijn hand. Hij drukte er charmant een kusje op.

The Dangerous Boy|| Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu