•Chapter Fiveteen•

773 61 3
                                    

Allemaal bliepjes en stemmen. De geluiden vervagen langzaamaan. Een piep word een lange eentonige piep.

'Hailey?!'

Ik doe mijn ogen open en kijk om me heen. Opeens staat Beau en Luke voor me. W-Wat?! Luke grijns liefjes en loopt naar me toe. Hij heeft me zachtjes een knuffel.

"W-Wat gebeurt h-hier?!" Mompel ik geschrokken. Beau gaat naast Luke staan en gaat naast me zitten.

"Uhm... Je ligt in Coma en die vage mensen in witte kleren hebben ons gekozen om jou uit je coma te helpen." Glimlacht Beau. Ik schrik op en kijk hem aan.

"B-Ben ik d-dood?!" Vraag ik geschrokken. Luke schud heftig zijn hoofd.

"Natuurlijk niet! Alleen een lichte coma." Hij glimlacht ongemakkelijk. Ik mompel wat scheldwoorden en probeer op te staan.

Als nog snap ik het niet.

"W-Waarom b-ben ik h-hier...?" Vraag ik lichtelijk angstig dat ik hier nu half aan het dood gaan. Beau verdwijnt en Luke begint te praten.

"Dit is moeilijk om uit te leggen..." Mompelt hij en begint zachtjes te vloeken als Beau verdwijnt. Ik knik lichtjes en fronst.

"Vertel maar..." Luke knikt en haalt diep adem.

"Nou uhm... Je ligt nu hier bijna dood te gaan in een coma en als je de opdrachten die ik je straks gaat geven niet behaalt ga je dood, en lig je dan je hele leven lang in een zware, diepe coma." Legt Luke mompelend uit en leunt op een boom dat opeens naast Luke en mij staat. Ik knik en zucht.

"Okay... Wat moet ik dan allemaal doen...?" Vraag ik en Luke mompelt wat korte dingetjes.

"Je grootste angsten aangaan..." Ik wijden mijn ogen en bijt hard op mijn onderlip.

"M-Maar..."

"Geen gemaar. Je moet het doen of wil je dood gaan?" Luke kijk in mijn ogen en grijp mijn kin vast.

"Wij hadden het ook gedaan maar niet gehaalt... Wij willen dat je het haalt... Dat je weer gaat leven en niet dood gaat door Zayn." Gromt hij en laat mijn bijna plat gedrukte, ik kan overdrijven, kin los. Ik knik en zucht.

Luke glimlacht en begint te praten.

"Vertel me je grootste angsten."

"Uhm... Dat iedereen me verlaat... Dat ze me haten en me daarom verlaten." mompel ik. Luke knikt en krabt op zijn kin.

"Hoe kan ik hier iets op verzinnen...?" mompelt hij en loopt heen en weer. Ik haal mijn schouders op en kuch zachtjes. Luke begint in hemzelf te mompelen.

"Nope, ik weet niks... Ik kan niks verzinnen.... Ugh...." Hij gromt zachtjes en begint heen en weer te lopen. Ik haal opnieuw mijn schouders op en kijk om me heen. Ik zie alleen bomen, witte dingen en de lucht is schemerig, langzaam ga ik liggen en sluit ik mijn ogen. Ik zucht en mompelt een liedje, over dood gaan en opnieuw te gaan leven.

Luke glimlacht zachtjes en kijkt naar me.

"Je kan zingen, Hailey..." Fluistert hij en ik schrik op. Ik spring op en krabt ongemakkelijk in mijn nek.

"U-Uhm..." Stotter ik en kijkt omlaag, Luke glimlacht neer en grinnikt zachtjes.

"Maaaar... Ik moet iets verzinnen... Hm... Verzinnen om je weer te laten leven... Je leeft nog steeds maar dan in een coma..." Grinnikt hij maar loopt heen en weer, probeert een idee te bedenken.

"Geen idee... Heb geen idee..." Praat hij in zichzelf en ijsbeert door de ruimte of beter het bosje. Ik frons een beetje en krap op mijn kin.

"Bedenk nou maar iets..." Mompel ik en sta op, gaat dan naast Luke staan en glimlacht dan.

Luke geeft me een knuffel.

"Ik heb echt geen idee om wat te doen... Hm...." Murmelt hij en kijkt omhoog in de lucht, ik ook.

"Hoe voel je je nu?" Vraagt hij aan mij en ik zucht.

"Hoe ik me voel? Leeg... Ik heb gewoon niet het gevoel dat ik nu dood aan het gaan..." Mompel ik. Luke knikt begrijpelijk en is nog steeds heen en weer aan het lopen. Opeens kijkt hij me aan.

"Weet jìj misschien een idee?" Vraagt hij met glinsterende ogen. Ik schud mijn hoofd erg langzaam. Luke pruilt en krapt op zijn kin.

------------------

Ik weet het,

Het is erg kort voor al die weken dat ik niet heb geschreven. En sorry voor al die zins fouten, want de laatste tijd praat ik erg veel Engels en dan typ ik eerder engels dan Nederlands /).(\

Maar HELLO IK SCHRIJF WEER!!! En ik heb de writers block... So kan een paar lezers die dit lezen een idee geven van wat er zal gebeuren in het volgende hoofdstuk? Want ik moet iets hebben om haar uit de coma te halen...

Maar dank jullie wel voor meer dan 9.5k readers!!! Omggg ik hou zo veel van jullie!!

Maar echt... het spijt me zo erg voor dit prut hoofdstukje....

X MoMo

The Dangerous Boy|| Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu