•Chapter Seven•

1.3K 54 1
                                    

Beau keek Jai en Luke waarschuwend aan. Ik slikte een brok door. Hij zag me. Beau liep op de deur af en trok die met een ruk open. Jai keek me aan met een grauwe blik. Luke met een lustige en Beau met een samengeknepen.

'Wat heb je allemaal gehoort.' Siste Beau. Hij trok me aan mijn paarsige polsen mee naar de bank en duw me er ruw op.

'Ik zeg het nog één keer. Wat heb je allemaal gehoort?' Vroeg Beau nog een keer. Ik hield mijn mond in een rechte streep. Jai sprong van Luke op en ging recht voor me staan. Hij boog voorover en zuchtte zachtjes.

'Wat. Heb. Je. Allemaal. Gehoort?' Bij elke zucht zegt Jai een woordje.

'A-Alleen de naam Z-Zayn. Wie is Z-Zayn? Waarom zei L-Liam die naam o-ook?' Ik dacht na.

'Laat maar. Jullie kennen Liam niet.' mompel ik.

Luke en Beau keken van Jai naar mij en dan naar hunzelf.

'Wacht... What?! Je woont bij Liam?!' Vroeg Beau. Ik knikte.

'Kennen jullie hem?' Luke en Jai knikten wild.

'Ja natuurlijk kennen wij hem! Hij rand vaak wat meisjes aan met Harry. Alleen weet Louis dat niet. Hij denkt dat Liam een "lieverdje" is.' Zei Jai en Luke tegelijkertijd.

'Heeft hij jou aangeraakt?' Vroeg Beau zacht. Ik knikte.

'Kut.' Siste Luke.

Beau en Jai keken elkaar aan.

'Moeten we het tegen Zayn zeggen?' Grr... Waarom hebben ze het zo vaak over die Zayn boy mens... Ding? Luke schudde zijn hoofd.

'Straks weet Liam dat we hem verraden hebben. Dan doet hij ons iets aan.' Beau knikte met een pijnlijk gezicht.

Ik keek angstig naar buiten. Het begon donker te worden. Geschrokken sprong ik op.

'Kut ter de kut kut!! Ik kom te laat!!' Riep ik. Beau, Luke en Jai keken me aan.

'Uhm... Oké.' Mompelt Jai. Ik krapte aan mijn kin.

'Kan iemand me uhm... Naar huis brengen?' Vroeg ik zacht. Beau grinnikte.

'Weetje de weg naar huis niet, Meid?' Zei Luke met een kinderstemmetje. Ik rolde met mijn ogen en knikte licht. Luke stond zuchtend op.

'Kom mee.' Mompelt hij. Ik liep mee met Luke naar het meertje. Hij loopt nog steeds rond in zijn ondergoed. Na een tijdje kwamen we aan bij het meertje. Ik keek naar boven. Ah shit! Het is nu echt donker aan het worden... Luke duw me in het bootje en stap zelf ook in. Toen we bij de overkant waren drukte Luke zijn zachte lippen op mijn wang en gaf me toen een knuffel.

'Tot ooit, Dame.' Knipoogde hij. Ik blooste lichtjes en liep naar de uitgang van dit bos.

De lantaarnpalen floepten aan. Ik voel een blik op me branden. Snel keek ik om me heen. Wie kijkt zo naar me? Mijn gedachtes slaan op hol. Kijkt The Bradford Bad Boy naar me? Urgg... Nee anders zou ik allang dood zijn. Ik hoor geritsel achter me. Iemand kwam te voorschijn uit de bosjes. Ik slaakte een gil en rende naar Louis huis. Voetstappen kwamen me achter na. Ik bontste hard op Louis' voordeur. Ik keek nog achter me en zag de man weg lopen. Oh nee! Nu weet hij waar ik woon... De deur werd open gerukt door Niall. Hij keek me aan.

'Oh my! Je bent gelukkig thuis! We waren al ongerust!!' Riep Niall opgelucht. Ik haalde mompelend mijn schouders op. Louis kwam vanuit de woonkamer aanrennen.

'Oh May Gawd!! Je bent thuis. En nog levend!' Gilde Louis vrouwelijk. Ik grinnikte zachtjes en liep toen naar Harry's kamer. Harry zit op zijn bed in zijn buik te prikken. Okay. Raar. Harry keek op en grijnste.

'Je wilt slapen hè?' Ik knikte zachtjes.

'Kom hier liggen dan. En ik doe je HEUS niks.' Grijnste Harry nog steeds. Ik zuchtte en knikte daarna. Ik hou wel mijn kleren aan. Hopen dat Harry niks vreemds doet.

Harry ging zelf goed liggen en deed het nacht lampje uit.

'Sleep well, Hailey.' Mompelt hij. Ik gaapte.

'Sleep well, Harry.' Brabbel ik voordat ik in slaap viel.

De volgende morgen hoor ik allemaal gemompel. Ik voel iets warms onder me. Het bewoog. Ik kreunde en hield het warme ding strakker vast.

'Ahw! Ze gebruik jou als knuffel.' Zei iemand. Mijn ogen schoten open en ik keek naar het warme bron. Ik slaakte een gil en sprong op. De warme bron was Harry. Hij gaf me een knipoog.

'Het was leuker geweest als je Naakt bent.' Louis en Niall keken Harry boos aan. Harry hield zijn handen omhoog.

'Sorry. Sorry.' Mompelt hij.

----

Hey ik denk dat het kort is maar ik ga een weekje ofzo bij iemand logeren en ik schrijf denk ik dan niet. Dus ik schrijf hieraan een weekje NIET. Sorry maar ja ik heb hun al fucking lang niet gezien! Maar ik probeer om te gaan schrijven.

Love You guys. xx MoMo

The Dangerous Boy|| Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu