{{ Paar jaar later. Hailey is Zayn vergeten en heeft ze iets met Niall. }}
Aan het eind van de dag geeft Niall me nog een korte zoen voordat hij wegloopt zonder me naar huis te brengen. Ik sta beduusd in het bos, alleen. Ik voel een paar ogen in mijn rug en probeer ze te negeren. Allemaal stemmetjes. Zachte fluiserende stemetjes. Ze zitten in mijn hoofd. Een stem heeft mijn aandacht. "Hij achtervolgt je." Ik frons en kijk om me heen. Het stemmetje kwam terug. "Ren voor je leven."
Ik hoor een tak achter me breken. Ik schrik en kijk achter me. Een grote schim staat in de schaduw. Het heeft alleen maar zwart aan. Ik begint te gillen en ren. "Ren harder." Fluistert de stem. Ik hoor zware voetstappen achter me aan rennen. Ik begin harder te gillen en harder te renne. Ik moet mezelf redden. Wie is de man. Opeens val ik met een klap op de vieze grond. Zachtjes vloek ik van mijn onhandigheid en kerm ik van de pijn. Ik probeer op te staan maar mijn voet blijft vasthaken in een boom wortel.
De voetstappen worden langzamer. "Probeer op te staan" Fluistert de stem hard. Ik probeer op te staan maar een hand drukt me op de grond. "Vlucht!!" Ik begin te gillen en een andere hand word op mijn mond gedrukt. Ik begin sneller te ademen de hand op mijn schouder gaat naar mijn haar en trekt me omhoog. Zachtjes begin ik te huilen van pijn. De man die me omhoog trekt kijkt me recht in mijn ogen aan. Zijn hazelnoot bruine ogen stralen van woede, enorm veel woede. De man buigt zich voorover en fluistert iets in mijn oor.
'De dood komt dichterbij en dichterbij, Hailey.' Zijn raspige stem vult mijn oren. Mijn onderlip begint te trillen en vele tranen glijden van mijn wang. De stem herken ik een of een andere manier.
'W-Wie b-ben je?' Fluister ik. De man lacht een lage lach.
'Herken je me niet meer...? Ik ben het. The Bradford Bad Boy of korter gezegd TBBB.' Grijnst de jongen. Ik schud mijn hoofd.
De man zijn grijns verdwijnt langzaam en opeens grijpt hij mijn nek.
'Herken je me niet meer? Herken je me verdomme niet meer?' Schreeuwt de man of beter jongen woedend. Ik probeer adem te zoeken. Mijn hoofd word lichtjes en mijn ogen gaan bijna dicht. De jongen doet zijn hand weg en geeft me een stomp in mijn maag. Ik begin te kokhalzen en kuch bloed uit. De jongen grijnst breder en staat op. Ik grijp mijn kans en duw hem hard opzij. De jongen valt en ik sta op, klaar om weg te rennen. De jongen geeft een woedende brul en ik hoor hem opstaan. Zijn gehijg word zwaar van zijn woede. Ik begin te rennen voor mijn leven en begin te gillen.
'YOU CAN'T ESCAPE, HAILEY!!!' Schreeuwt de jongen met een woedende stem.
Ik begin te rennen en rennen. Snel ren ik een straatje in. Ik begin te vloeken aan het eind van de straat. De straat loopt dood. De jongen begint te lachen. 'Dit is de bekende straat "De boy" weet je dat nog?'
Snel draaide ik me om toen ik zijn gehijg hoorde. Hij gromde wat en duwde me ruw tegen het muurtje. 'Je gaat eraan.' Siste de jongen. Ik voel zijn TBBB mes tegen mijn nek aan schuren. Ik keek hem angstig aan. 'N-Niet doen... A-Astjelieft.' Hij grijnste. 'Waarom zou ik, Schattie.' De jongen drukte zijn mes tegen mijn nek en begon te kerven. Ik gilde het uit van de pijn. The Bradford Bad Boy zijn grijns werd groter. Ik wilde hem weg duwen maar hij pakte mijn polsen vast met één arm. Hij drukte zijn Mes dieper in mijn vlees. Ik voel het warme bloed naar beneden glijden. De jongen liet me los en draaide zich om. 'Vaarwel, Hailey.' Dat waren de laatste woorden voordat hij verdween.
Langzaam gleed ik over de muur op de grond. Ik kreeg zwarte plekken voor mijn ogen. Mijn hand gleed naar mijn nek. Zachtjes betast ik de wond. Mijn adem stokte. De pijn overheerst mijn lichaam. Ik voel de letters... TBBB. Ik voelde me duizelig. Mijn ogen vielen dicht. Langzaam verdween mijn ziel mijn lichaam. Vaarwel wereld.
-----------
Hello!! I'm BAAAAACCKKK BITCHESS!!! Sorry dat het so kort is. Ik wil het gewoon posten zodat jullie weten dat ik weer schrijf... x MoMo :DDD
JE LEEST
The Dangerous Boy|| Ft. Zayn Malik
Fanfic{Wat als je de krant leest en dat je dit kopje leest. THE BRADFORD BAD BOY IS BACK?} Hailey heeft nooit over The Bradford Bad Boy gehoord. Elke dag worden er vermoorde mensen gevonden. Elke dag zie je overal bloed vlekken. Elke dag borrelt...