•Chapter Sixteen•

718 60 21
                                    

Luke kijkt me aan en zucht. "Ik moet je iets vertellen...", fluistert hij en opent zijn mond. Opeens begint alles wazig te worden en val ik op de grond, zwarte gloed omringt mijn lichaam en ogen. Ik zie nog Luke paniekerig naar me toe grijpen maar ik voel niks meer, hoor niks meer... Niks nada noppes.

Ik kijk om me heen, alleen zwart... Alles is zwart, het is leeg hier. Mijn ogen rolled rond. Gewoon niks, helemaal niks. Opeens staat er een knappe jongen voor me, hazelnoot bruine ogen, donkerbruin/zwart haar, lange wimpers bij de ogen. Zayn... Zijn ogen kijken me woedend aan.

"Wat doe jij hier?! Je moest dood zijn...", sist hij woedend. Tranen springen in mijn ogen. Zayn haalt zijn TBBB... mes tevoorschijn. "I-Ik..." Zayn kapt me af en drukt me tegen de muur, zijn ogen rollen over mijn gezicht, kijkt naar me. Ik voel zijn blik in mijn gezicht priemen. "Hailey...", fluistert hij met zijn lage maar mooie stem. Mijn ogen sperde open wanneer ik zijn lippen langzaam op de mijne voel, w-wat....?!

Ik voel die zachte lippen op de mijne, langzaam beweeg ik ze. Zayn zijn lichaam drukt tegen mijn lichaam aan. Ik voel iets vreemds, waarom doe hij dit? Opeens trekt Zayn zich los and grijns. "Ik wist wel dat je me leuk vond." Grijnst hij, loopt dan langzaam weg. Ik volg hem, maar het lijkt wel dat ie sneller loopt. Mijn ogen kijken rond, nog steeds zwart. Zayn vervaagt een beetje en wit licht komt te voor schijn.

Stemmen beginnen te roepen en te schreeuwen, kreunend ga ik rechtop zitten, naast me zit een knappe jongen met bruin achtig haar en een mooie kaaklijn, is dat Louis? De jongen kijkt me blij aan met zijn diep blauwe ogen zijn gevuld met tranen en kijken ze me blij aan.
"L-Louis....?!" Louis knikt en grijpt me, begint me hard te knuffelen. Tranen zwellen in mijn ogen op, zachtjes begin ik te huilen, mijn hand glijd omhoog naar mijn neck, voel dat er allemaal pleisters en verband eromheen is, was het heen droom...? Alles was echt...

De kamer deur word geopend en een blond harige jongen loopt naar binnen. Zijn ogen glinsteren. "Hailey!" Gilt hij en grijpt me, begin me half huilend te knuffelen. "Ik dacht dat je dood was... Ik miste je..." Snikt hij. Ik kijk hem verbaast aan, ik was toch maar 2 dagen weg...? "Hoelang zit ik hier al?" Vraag ik langzaam. Louis begint te zuchten en kijkt weg. "Meer dan zes maanden." Gromt hij. Ik spring geschrokken op en schud mijn hoofd. "N-Nee!!" De jongens knikken. "Maar nu je weer terug bij af ben mag je weer terug naar ons huis. Ik knik gelukkig.

/_/_/_/_/_/_/_/_/

Die dag ben ik weer 'thuis'. In het kleine appartementje van Louis. Niall maakt eten voor me. Louis maakt zich zorgen en probeert me met Niall te beschermen. Ze willen overal mee waar ik naar toe loop, binnen of buiten. Ze lopen gewoon mee. Zelfs als ik naar de fucking wc ga!! Ik grom zachtjes in mezelf en ga relaxed op Harry's bed liggen. Yep, ik slaap gewoon lekker in Harry's bed. De laatste paar dagen ban de week heb ik Harry en Liam niet gezien, zijn ze met Zayn...? Ik voel opeens een warm gevoel op komen wanneer ik de naam van Zayn denk. Nee... Voel IK iets voor de serie moordenaar?! Ik huiverde en zucht, adem diep in en uit, Hailey. In en uit.
/-/-/-/-/-/-/-/-/-/

Weken ging voorbij, ik heb de drie jongens waar ik het meest van vreesde niet meer gezien. Ik mis hun gezichten wel, een klein beetje maar!! Het is nu nacht maar ik kan gewoon niet slapen, het is veel te warm en ja... De stille nacht. Ik hou ervan, geen gerommel- ...? Of toch wel... "H-Hallo?" mompel ik en sta op van Harry's seksuele bed. Ik knipper een paar keer met mijn ogen, zet mijn oor tegen de deur en begin te luisteren. "Niall." Een stem fluisterde het woedend. Ik open de deur op een kier en haal mijn adem in. Harry... Liam... Ze zijn terug! Ik huiverde en probeer te luisteren wat ze zeggen.
"Ze leeft nog?"
"J-Ja..."
"Tch." De twee jongens beginnen te vloeken. "Je zei tegen ons dat ze fucking dood was." Siste Harry. Niall begint te snikken. "I-Ik... Ik dacht dat!" Ik begin te fronsen en open mij ogen wijd wanneer Liam zijn vuist in Niall's maag slaat. Ik wilde gillen, ik wil om hulp roepen, ik wil Niall redden. Maar daar ben ik te zwak voor.

Opeens voel ik dat er iemand achter me staat, een boze aura... Shit... Ik draai me om en tranen schieten in mijn ogen wanneer ik de oh zo bekende Zayn voor me zie staan. Zayn grijnst naar me en grijpt naar mijn haar. Ik geef een harde gil. "Jij kut hoer." siste hij en trekt me omhoog. Ik kijk hem angstig aan terwijl de tranen over mijn wangen gleden. De deur opent achter me en ik probeer te kijken. "Oh? Hallo daar!" Grinnikt Harry and sta achter me, houd me vast bij mijn heupen. Ik begint zachtjes te snikken. Niall kijkt naar me met betraande ogen, Liam houd hem in houvast zodat hij niet kan ontsnappen.

Zayn begint hard te lachen en trekt me in een knuffel. "Jij bent zo schattig." Lacht hij en leunt omlaag, ziet mijn geschrokken gezicht. "Harry, leg een briefje voor Louis. We nemen Hailey mee. Zeg dat ze gewoon bij mij logeert." Gromt hij en gooi me op zijn schouder. Ik begin tegen te stribbelen en begin hard te gillen. Liam gromt and druk een klein doekje in mijn mond. "Stil." sist hij en trekt Niall met hem naar buiten, Zayn ook. Ik voel de koude lucht over mijn half naakte lichaam glijden, kippenvel komt op mijn armen. Langzaam val ik in slaap.
----------

Oh my, het spijt me zo erg dat ik amper schrijf... ;n; het is gewoon ik heb geen inspiratie en shit maar ik weet wel hoe alles eindigt enzo... Kan je me alsjeblieft helpen!!! En het spijt me ook dat dit hoofdstuk erg saai is /).(\

The Dangerous Boy|| Ft. Zayn MalikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu