Toen iedereen naar boven ging om iets te doen voel ik me opeens erg slaperig en ik viel met een klap op de grond...
's Avonds werd ik kreunend wakker. Ik kreeg een rilling over mijn rug als ik aan gister avond dacht. De man. Die vage achtervolger. Brr... Ik keek om me heen. Hm... Van wie is deze kamer? Zeker niet die van Harry. Ik wreef in mijn ogen en kijk weer. Huh? Is veel te donker. Mokkend kwam ik overeind.
'Aha. Prinsesje is EINDELIJK wakker.' Zei een schorre maar ook zwoele stem. Ik keek geschrokken om me heen. Het licht sprong aan en ik kijk recht in hazelnoot bruine ogen.
De jongen heeft een enorme grijns met hele witte tanden. Zijn ogen stralen iets donkers uit. Zijn haar zit perfect in een kuif.
'Uhm... W-Waar ben ik? W-Wie ben j-jij?' Vroeg ik bibberend. De jongen grijnste.
'Voor jou een vraag. Voor mij een weet, Hailey.' Mijn ogen werden groot. Hoe the fuck weet hij mijn naam?! De jongen liep elegant op me af. De jongen is best mager. Maar heeft brede schouders. Eén ding. Hij is niet lelijk. De jongen keek me grijnzend aan.
'Dus je woont nu bij Liam. Hm... Waarom heeft hij het niet aan mij verteld.' Uhm... Oké. Hij kent Liam?Kuifje duwde me tegen de muur en gleed met zijn lippen over mijn kaak naar mijn nek.
'Je ruikt zo lekker.' Gromde Kuifje in mijn nek. Ik kreeg een rilling daar omdat zijn adem scherp over mijn huid ging. Kuifje grinnikte. Hij drukte korte kusjes in mijn nekholte. Ik laat te een korte kreun los. Kuifje keek op.
'Is het fijn?' Zei hij zwoel. Ik keek hem angstig aan.
'I-Ik wil n-naar huis.' Mompel ik. Kuifje's zijn zwoele blik veranderd in een harde koude. Hij duwde me ruwer en harder tegen de muur.
'Verdomme! Vind je het niet fijn hier?! Jij ondankbare hoer!' Riep Kuifje woedend. Ik kermde zachtjes van de pijn en duw Kuifje bang van me af.
'Ik zal mijn naam zeggen. Ik ben Zayn. Als je niks doet wat ik zeg verkracht ik je.' Grijnste Kuifje of beter, Zayn. Mijn ogen werden langzaam groot.
'D-Dus... Jij bent Z-Zayn waar Harry en L-Liam over hadden.' Zei ik zacht. Zayn grijnste en knikte lichtjes.
Zayn liep naar de deur en draaide zich om.
'Kom.' Zei hij kortaf. Snel liep ik hem achterna. Zayn duwde me op een bank en keek me kil aan.
'Blijf.' Beval hij me. Zayn liep naar de gang. Ik hoor hem later iets boos mompelen. Ik liep op mijn tenen naar de deur. De bel ging. Zayn liep snel naar de deur en deed open. ik hield mijn adem geschrokken in.
'Verdomme, Liam! Waarom zei je niet dat ze bij jou woont?!' Siste Zayn woedend. Liam keek hem kalm aan maar ergens in zijn ogen zat angst.
'Zayn, kalm aan gozer. Ik kon het je niet vertellen ook al heb je me bevelen om haar te zoeken maar ik kon het niet.' Zayn zijn blik werd donkerder, killer en harder.
'Waarom niet.' Siste hij harder en duwde Liam ruw tegen de muur. Liam kromp lichtjes in elkaar maar verharde zich weer.
'Snap het dan. Louis voelt iets voor haar. Ik wil niet dat haar iets overkomt want als er iets met haar gebeurt... Gebeurt er iets met Louis.' Mompelt Liam. Zayn grinnikte laag.
'Ahw. Zo schattig die politie vriend is verliefd. Maar stop nu met je gevoelens Liam. Duw je emotie's weg! Ik wil niet meer dat dit weer gebeurt, Payne. NIET meer!' Gromde Zayn boos. Liam knikte.
'Ik wil Hailey zien.' Mompelt Liam. Zayn rolde met zijn ogen en knikte. Snel liep ik naar de bank plof erop en keek "geïnteresseerd" naar mijn nagels. Toen de deur open getrokken werd deed ik alsof ik schrok en dook ik "zogenaamd" in elkaar. Liam keek me aan.
'Huh? Liam?' Zei ik zogenaamd verbaasd. Liam glimlachte zwakjes en ging naast me zitten. Snel schoof ik een stukje op. Liam maakte een grom geluidje maar bleef zitten waar hij zit.
'W-Wat doe ik h-hier?' Vroeg ik. Zayn grijnste en Liam zuchtte.
'Bek dicht en kom mee naar huis.' Gromde Liam.
'Uhm... Maar ik m-moet plassen.' Mompel ik met wat schaamrood op mijn wangen. Zayn fronste.
'Derde deur rechts.' Ik knikte en stond op om naar de wc te gaan. Hm... Derde deur links toch? Die deur had ik eindelijk na 1 minuut gevonden. De deur maakte ik open en ik liep erin. De deur gleed achter me in het slot. Betastend zoek ik de licht schakelaar.
Toen ik hem gevonden had klikte ik hem omlaag. Toen ik opkeek hield ik geschrokken mijn adem in. Op de grond zaten bloedvlekken. Vers. Gebruikte steekwapens. Opgehangen schietwapens. Eén mes viel me op. Midden op de muur zat een klein mesje opgehangen met in het handvat de letters TBBB geschildert. Snel pakte ik mijn mobiel die ik toevallig bij me had en maakte ik daar een foto van. En ook van de bloed vlekken.
Ik keek links van me. Mijn mond viel nog net niet open. Die muur is helemaal zwart met sierlijks rode letters. Er gleden ook van de rode druppels omlaag zodat het op bloed leek. De letters vormen samen TBBB. Een woord. Prachtig. Wacht... Dit is van The Bradford Bad Boy. En is in het huis van Zayn. I-Is Zayn de TBBB? Ik voel een rilling over me heen gaan. Ik hoor wat gemompel dat op "Waar is die trut van je?" leek. Mijn ogen werden groot en ik maakte nog snel een foto van de graffiti muur.
Na een paar seconden hoorde ik boos gemompel. Snel keek ik om me heen. Mijn blik viel op een raampje. Dat raampje is veel te hoog. Ik pakte een stoel en zette die onder het raampje. Ik ging op de stoel staan en ik zette mijn vingers tussen het raampje en de kozijn en ik duwde het raampje omhoog. Een windvlaag vloog scherp over mijn gezicht. Ik zette mijn been erop en ik keek nog achter me.
De deur werd open gesmeten. En ik keek recht in de hazelnoot bruine ogen van Zayn. Zijn trok zijn lip op zodat zijn witte tanden een beetje glinsteren. Zijn blik werd samengeknepen. Zayn liep met boze stappen op me af. Ik slaakte een gil en klom verder. Zayn wilde mijn voet nog pakken maar ik trok mijn been weg en sprong op de grond. Ik hoorde Zayn boos brullen. Snel keek ik nog achter me of ik niet achtervolgt word. Daar zag ik Zayn met woedende rode ogen naar me kijken.
'VERDOMME!! IK WEET WAAR JE WOONT! JE ZAL NOOIT VAN ME AF ZIJN...' Riep Zayn nog woedend.
Ik rende weg. Niet naar Louis' huis. Mijn eigen huis. H-Hopen dat Za-Zayn niet weet waar i-ik woon.
Na een paar minuten sta ik voor mijn huis. Ik wil naar de deur lopen als ik vastgegrepen word.
'Hebbes.' Zei de stem die ik wel goed ken...
----
Haha hèhè inspiratie is terug gekomen. Sorry voor deze late update. Maarre wie denken jullie dat Hailey vast pakte. Het is iemand anders dan jullie misschien denken...
Omfg... Het liedje van One Direction is zo prachtig. Altijd moet ik bij Story of my Life huilen. Gewoon zo'n mooi liedje...
En het liedje Move van Little Mix is ook zo mooi!! Ik vind de solo van Jesy echt mooi!
X MoMo
JE LEEST
The Dangerous Boy|| Ft. Zayn Malik
Fanfic{Wat als je de krant leest en dat je dit kopje leest. THE BRADFORD BAD BOY IS BACK?} Hailey heeft nooit over The Bradford Bad Boy gehoord. Elke dag worden er vermoorde mensen gevonden. Elke dag zie je overal bloed vlekken. Elke dag borrelt...