Jai keek me nieuwsgierig aan.
'Ookal is het 2 of 3 dagen geleden maar... LANG NIET GEZIEN, Babe!!' Riep Jai met twinkelende ogen. Ik grinnikte. Jai gaf me een knuffel.
'Ahw... Maar... Hoe gaat het?' Vroeg ik zachtjes. Jai grijnste.
'Goed hoor!! Met jou?' Vroeg Jai vrolijk. ik keek naar beneden.
'Slecht.' Mompel ik. Jai zijn blije blik werd bezorgt.
'Waarom, Schatje?' Vroeg Jai. Ik keek Jai aan met tranen in mijn ogen.
'Wat denk je? Ik word achtervolgt door die ene Zayn. Ik word gestalkt door hem! Het is waar wat hij zegt. De dood komt echt dichterbij...' Riep ik met een verstikkende stem. Jai keek me met tranen in zijn ogen aan en mompelt wat. Hij stapte achteruit en brabbelde iets wat ik niet kon verstaan.
Jai draaide zich om en rende weg. Ik hoorde hem nog wat mompelen.
'Het spijt me.' Hij laat me gewoon achter. Alleen zijn. Ik liep huilend verder. Toen ik bij mijn huis aankwam stonden er politie agenten ervoor. Ik fronste. Mijn adem stokte toen ik de gigantische rode letters op mijn huis zie. "Hailey, ik zei toch dat ik weet waar je woont. Die politie agent van je moet ff oprotten!! DE DOOD KOMT DICHTERBIJ EN DICHTERBIJ, HAILEY!!"
Ik keek naar de politie agenten. Ik zag Louis sprakeloos naar de letters kijken. Hij keek weg en liep naar me toe.
'Daarom wilde je niet meer bij mij wonen.' Zei Louis rechtop en strak.
'Hij zit je achter na. TBBB zit je achterna. Waarom zei je het verdomme niet?!' Riep Louis woedend. Ik keek schamend naar beneden.
'Je zou me niet geloven.' Fluister ik. Louis keek me nog steeds woedend aan.
'Ik zou je altijd geloven, Hailey!' Louis spuugde mijn naam. Ik keek hem aan. Zijn ogen stonden leeg. Zijn diepblauwe ogen staan dof. Het lijkt wel alsof hij dood is. Alsof ik de dood inkijk. Dit voelt raar. Op Louis' wang stond een lange rode bloederige streep. Duidelijk van een mes.
Mijn hand vloog langzaam naar zijn wang. Louis stopte mijn hand door mijn pols te pakken. Ik zag dat hij twijfelde maar late mijn pols wel los. Ik gleed langzaam met mijn lange vingers over zijn wang. Ik hoorde Louis lichtjes kreunen.
'Wat... Wat is er gebeurt?' Stamel ik met grote ogen. Louis keek me aan met zijn lege, doffe ogen.
'Ik werd verdomme aangevallen.' Gromde hij.
'W-Weet je hoe h-hij eruit ziet?' Vroeg ik zacht. Louis schudde zijn hoofd.
'Nee ik weet het niet, ik zag alleen bruine ogen met een rode gloed.' Mompelt Louis nog. Zayn. Dat woordje galmt door mijn hoofd.
'Hallo?' Riep een stem. Ik schudde mijn hoofd en keek verwart naar Louis die hallo riep.
'Uhm... Je was even weg.' Zei Louis bezorgt.
'Wat is er? Je ziet een beetje bleek.' Ging Louis verder. Ik maak een wuif gebaartje.
'E-Er is niks.' Mompel ik zachtjes. Louis zuchtte. Er kwam een ping geluidje uit zijn broekzak. Berichtje. Louis pakte zijn mobiel en opent het berichtje. Ik zag langzaam het bloed uit zijn wangen weg trekken. Zijn adem stokte. De knokkels werden wit omdat hij hard op zijn mobiel kneep. Ik fronste en tikte bezorgt aan zijn arm. Louis schrok op en keek me aan met angstige ogen. Zijn pupillen waren groot en rond. Toen hij mij zag werden de zwarte rondjes in zijn ogen kleiner.
'Wat is er?' vroeg ik zachtjes. Louis schudde zijn hoofd en liep weg. Nee, hij rende zelfs. Hij rent voor me weg. Ik voel mijn telefoon trillen. Ik pakte het zichtend en open het berichtje die ik binnen kreeg.
"Je staat er alleen voor. Je kan nu kiezen. Je blijft rondzwerven en ik vermoord je pijnlijk. Of je geeft je over en je blijft dan een paar uur, paar dagen of zelfs paar weken leven."
Ik schudde mijn hoofd. Nee. Ik zal me nóóit aangeven. Ik mompel wat woordjes en ik ren snel mijn huis binnen. Niemand is binnen. Hij weet waar ik woon. Maar hij komt niet binnen. Dat weet ik zeker... Ik late me met een kreun op het bed vallen en viel in slaap. Ja... Na deze lange dag word je echt moe!
--
Ik keek bang om me heen. Waar is hij. Wie is hij. Ik hoorde een takje achter me breken. Ik draai me snel om. Daar staat Zayn.
'Ik heb je eindelijk.' Gromde hij grijnzend en hij liep met een donkere blik op me af. Wow... Nu ik hem zo zie is hij best knap. Zayn sprong op eens voor me. Ik slaakte een gil maar Zayn duwde met zijn heupen me tegen de muur en deed zijn hand voor mijn mond.
'Shh.' Fluister Zayn zwoel. Ik voel een rilling over mijn rug lopen door zijn schorre stem. Zayn aaide met zijn vrije hand zachtjes over mijn wang. Langzaam trok hij zijn hand voor mijn mond vandaan. Ik keek hem angstig aan.
'Ik doe je niks, Love. Helemaal niks.' Mompelt Zayn. Ik knikte trillend en ik voel dat er langzaam zweetdruppels op mijn voorhoofd verschijnen. Zayn grinnikte en boog voorover.
'Ontspan je. Je zal het fijn vinden.' Gromde hij voordat hij zijn lippen op de mijne druk. Heel kort dan. Toen Zayn me aankeek grijnste hij. Hij zag mijn geschrokken blik. Zayn drukte kort een kus op mijn lippen en een rij kusjes gleden naar mijn nek. Daar bleef Zayn met zijn lippen. Ik voel daar mijn huid pijnlijk samentrekken. Ik piepte zachtjes omdat het pijn doet. Zayn grijnste in mijn nek en begon harder te zuigen. De pijn werd langzaam fijner. Ik late een luide kreun los. Zayn stopte met zuigen en kraste met zijn tanden over de plek waar hij heeft gezogen. Zayns vrije handen betasten mijn kont. Hij stopte met krassen en blaaste op de slordige plek.
'Je bent zo mooi.' Mompelt Zayn. Ik slikte. Zayn duwde zijn heupen harder tegen de mijne aan en ik voel volgens mij zijn erectie. Ja... Ik voel zijn erectie tegen mijn bovenbeen aan prikken.
'Schatje, niet bang zijn. Ik doe je niks... Helemaal niks. Ik beloof het.' Mompelt Zayn en hij keek me aan met zijn bruine rode ogen. Zayns zijn handen gleden over mijn buik naar boven. Hij knoopte voorzichtig mijn knoopjes los. Zayn kuste net tussen mijn borsten...
'Ik hou van je.'
--
Ik werd bezweet wakker. W-Wat was er net gebeurt?! De droom herhaalt zich kort in mijn hoofd. Zoenen. Zayn. Praten. Verliefd. Mijn ogen werden groot. Zit ik hier nou te geilen?! Te geilen over Zayn. De Bradford Bad Boy?! Ik rilde. Nee! Word ik nou verliefd op hem door mijn droom?! Ik schudde wild mijn hoofd. Nee. Ik zal nooit op een moordenaar vallen. Ik beloof het mezelf. Nee ik zweer het.
--
Omfg hopelijk is dit een lang hoofdstuk. En jullie kunnen nog vragen stellen voor de Q&A!! Please vraag!! Want ik heb maar 1 ja 1 vraag binnen gekregen.
:( willen jullie geen vragen stellen? Zo ja vraag hieronder of bij Q&A mag over vanalles. Wat mijn postcode is ;) nee grapje.
Maar je mag aan Harry/Zayn/Louis/Niall/Liam/Hailey vragen stellen. Aan mij mag je ook vragen stellen hoor!! :) Ik antwoord pas de vragen als ik er meer dan 20 heb. BIJ VERSCHILLENDE PERSONEN (en ik bedoel dat de een 5 vragen stel ofzo en de ander 2 zo bedoel ik het ;) Dus stel vragen enzo!!! Baaaayy
Xx MoMo
Ps. Een jongen noemde me Kanker (ja kanker) lelijk. Dat ie me lelijk noem okay maar met kanker?!
Pps. Lezen jullie wel de A/N's?
(Wajooww, lang A/N)
JE LEEST
The Dangerous Boy|| Ft. Zayn Malik
Fanfiction{Wat als je de krant leest en dat je dit kopje leest. THE BRADFORD BAD BOY IS BACK?} Hailey heeft nooit over The Bradford Bad Boy gehoord. Elke dag worden er vermoorde mensen gevonden. Elke dag zie je overal bloed vlekken. Elke dag borrelt...