Y-Yok oldu..!
Mia!Yok oldu!Gözlerimin önünde.
"Şey...orada hep böyle şeyler oluyor.Yani Orâ'da."
"Aaa,ne güzel haber!"dedim hafif bağırarak.Bana gözlerinin ucuyla baktığını gördüm.Ben gözlerimi bile kıpırdatamıyordum.Boş boş önüme bakıyordum.Muhtemelen orada 'Melek' vardı...
"Hm.Anlaşıldı."
"Ne?Ne anlaşıldı."
"Jason ve Julie'nin neden burada olmadığı anlaşıldı.Onlarda böyle yok oldu,değil mi?"
"Ha?"
"Evet.Öyleymiş.Ah hah ha...doğru...sen 'onu' göremiyorsun..."
"Hıı.Evet."dedim gözlerimi devirerek.
Yeni çaktı anlaşılan.Gözlerimin önüne geldi.Rahatsız olduğum için bir adım arkaya çıktım.O da geldi.Tekrar yaptım ve yine geldi.Kıpırdamamı söyledi.
"Peki."
Gözlerimden önceki gibi tekrar ışık çıktı.
Sanırım.Tarif etmesi zordu ama ondan sonra 'onu' görebilmiştim."Göz alıcı...ama sen bana bunu önceden yapmıştın.Neden onu görmek için tekrar yapman gerekti ki?"diye sordum.
"O sadece ruhları ve şeyleri görmen içindi...anladın...Bu seferki Melek'leri ve iblisi görmen içindi.Kısacası yandın."
"Öyle."dedi kusursuz canlı,kusursuz sesiyle.Lisanna'da bende hemen öne göndük.
"Sen meleksin,dimi?"dedim.Başını kusursuzca salladı.
"Adın nedir?"dedim tekrardan.Çok konuşuyordum şu anki durumumuza göre.
Lisanna da,Melek de acayip derecede sessizdi."Adımı söylememe gerek yok.Sadece Lucy Heartfilia ve Lisanna Strauss'u almaya geldim."
"Biziz!"dedi hevesle beyaz saçını arkaya atarak.Aman Tanrım,aşırı tatlı!
"Ama sorun şu ki Lucy Heartfilia henüz geberemedi..."
Ha ha ha ha!!! Çok komik(!)
"Gerek yok."dedi ve ben ne olduğunu bile anlaya-
♣️♦️♣️♦️♣️♦️♣️♦️♣️♦️♣️♦️♣️♦️♣️
"B-Burası neresi,Lisanna?"dedim ve onu aramaya başladım.Hiç bir yerde yoktu...
Nereye kaybolabilir ki bir 'ruh' bu kadar kısa zamanda?"Unutma ki artık sende bir ruhsun."dedi kusursuz sesi olan kusursuz melek.
"Doğru ya.Öldüm."
"Seni bir hafta sonra bulacaklar.Artık Soul'dasın.Kısaca Orâ.Lisanna Strauss'u arıyorsan eğer,onu göremezsin."
"NE?!" (Neden bu kadar büyük tepki verdiğimiz bende bilmiyordum...)
"Şimdilik."diye ekledi.
"Ih.Tamam.Bana ne olacak?"
Sanki en başından beri bunu bekliyormuş gibi gülümsedi.Gülümsemesi bile kusursuz ve sıcaktı.
"Nereye gideceğin belli olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
estrella blanca // LisLu
Romance"Sanırım en iyi seçimim Lucy." ~ DİKKAT!Eşcinsel KİTABIDIR! (Watty'deki ilk LisLu kitabı.) (18.05.16) Kopya görürsem canından bezdiririm.