****Bulunmak****

83 7 0
                                    

"Anlıyorum...peki şimdi ne yapacağız?"dedi merakla bana bakarak.Elimi çeneme koydum ve düşünmeye başladım.
Oraya plansız gitmek aptallık olurdu.

"Bence hemen oraya gidelim ve Riva'ya dersini verelim!"

"Bende öyle diyecektim!"dedim mahçup bir tavırla ama o bunu görmedi.

Riva'ya ulaştığımızda...sayılamayacak kadar çok SAB ölmüştü.Juvia,Kiseki ve önceden bulunmasına yardım ettiğimiz Hisa Ayame orada,ayaktaydı.

Onun dışında yeşil saçlı bir kadın,kanatlarından biri gözükmeyen (ve muhtemelen kopmuş) turuncu saçlı,yeni olduğu belli bir kız ve mavi saçlı biri daha vardı.

Bizimle beraber toplam yedi kişi.

Çok az.Ama umut en önemli şeylerden biri bu durumda.

Riva elinden çıkan başka bir bıçağı turuncu saçlı kızın tam kafasının ortasına attı ve yere serildi.Onu...öldürdü...

"RİVA!"diye bağıran Juvia hamlesine bile bakmadan üzerine saldırdı ve bir kokunu koparttı.

"Seni-"

Lisanna,kolundaki başka bir bıçağı çekip Riva'nın gözüne attı.

"Hey..LİSANNA!"

"Selam,Kiseki!"

"Lucy,başardın!"

"Ehe :3"

"O zaman...şunun işini bitirelim."Juvia tekrar Riva'ya döndü ve daha önce bana öğretmediği bir şey yaptı.Riva'yı boğmaya başladı."Bunu göstermemiştin."

"Bunu yapamazdın."

Bozuntuya vermeden bildiğim beyleri ona doğru yollamaya başladım.Lisanna,Kiseki'nin gücünün bitişinin haberini verene kadar,ortada sadece benim ve Juvia'nın olduğunu fark etmedim.

"Kiseki?"

"Üzgünüm...ama biliyorsun,ben seni ve Lisa'yı da idare etmeye çalıştım!"

"Biliyorum.Juvia,sen iyi misin?"

"Evet.Lucy,ikimiz hallederiz."

"Bende!"diye cırladı Lisanna.

"Lisa..."yanına çöktüm."Sen Kiseki'ye bak."

İlk başta pek memnun görünmese de sonra kabul etti ve ikisi kenara çekildiler.Önüme baktım ve-

Riva beni duvara yapıştırdı.Sinirle toparlandım ve kanatlarımı çıkartıp gerdim.Belki de en iyisi Urano Metria olurdu...

Denemeye değer.

(Y/N: Anime bildiğimiz Urano Metria değil,değiştirdim.)

Öncelikle metal bir madde bulmam gerekiyordu ki bu konuda çok şanslıydım,etraf metal kaynıyordu.Elime sopaya benzer uzun bir tanesini aldım ve Riva'ya doğrulttum.

estrella blanca // LisLuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin