***Kuzen ve Yeni Arkadaşlar***

260 22 2
                                    

Medya:Nanami Heartfilia
-

"Selam,kuzen!"diyerek bana el salladı ve ellerini cebine koyup bana doğru geldi.
Tam önümde de durdu ve arkama baktı.

"Kusursuz melek gitmiş."

"Kusursuz melek?"

"Ona öyle diyorum."

Güldüm.

"Bende."

"Seni özlemişim ama hey!Burası o saçma yerden daha iyi,ha?"Sarıldı.

"Nanami Heartfilia.Kızı rahat bırak!"diye bir kız sesi duydum.İkizler,ha?Dörtten iki gitti,iki kaldı.Ama diğerlerini göremiyorum...

"Bunlar gördüğün gibi ikizler.Kız olan Liz,erkek olan da Ivon."

"Neden Ivon?"

"Çünkü yay burcuyum."dedi Eh,mantıklı.
Ne de olsa Ivon yay burçlarına konur genellikle.'Yay' anlamı olunca...

Arkadan bir çocuk daha çıktı.Bir tane daha.İkisi kızdı ve anlaşılan bunlar da ikizdi.

"İkizler."

Sanırım Lisanna'nın tüm arkadaşları ikizdi ya da bana öyle geldi...pek emin değilim şu an...

"Bunlar da bizim gibi Japon.Asuka ve Cho."

"Lucy,Lucy Heartfilia.Tanıştığımıza mem-"

Ben bir şey diyemeden gittiler.Ah,ne güzel!Saygı be!Saygı!

"Sanırım onlarla pek şansın yok.Ama boş ver.Asuka ve Cho kardeş ilişkisi içindeler.
Liz ve Ivon da Tayga için asosyal sayılırlar.
Bu yüzden Lisanna ve ben hariç çevreleri yok.Bu iki ikiz taraf da birbirine alışamadı.Yani,boş ver!Yeni arkadaşlar edin sen kendine!"

"Evet...ayrıca ve ayrıca!"

"Ne?!"

"Bana eşcinsel olduğunu söylememiştin!"

"A..ah...doğru ya...gomen!Hiç...cesaretim olmadı.Söyleyecektim ama söylemeye giderken trafik kazası geçirdik ve...ailece buraya geldik."

"Hah!Cidden,Amcam,yengem ve Daisuke nasıllar ayrıca nereye gittiler?!"

"Tahmin edeceğin gibi.Daisuke direk Regina...annem ve babam da Brut."dedi ve gülümsedi."Artık onları hiç göremeyeceğim ama ailemizden biri ölünce bize kimin öldüğünü ve nereye gittiği bir mektupta yazılı şekilde veriyorlar.Güzel iş açıkcası..."

"Peki suçlular nereye gidiyor?"

"Teyzem...o mu geldi aklına?"

Başımı onaylar şekilde salladım.Teyzesi katildi.

"Cehenneme.Orasını ayrıntılı şekilde bilmiyorum.Neyse...bu günlük bu kadar soru yeter.Evimize gidelim.Bilmiyorsan..."

"Biliyorum.Sadece ikimiz mi?"

"Evet.Ne yazık ki bizim ailede o kadar çok eşcinsel yok...ama şey..."

"Ney?"

"Sanırım sadece aynı bölümde ve aynı evde olan kişiler aile sayılıyor.Yani sen ve benden başka hiç ailemiz olmayacak...
buraya biri gelene kadar."

"Ne?Neden?"

"Kurallar böyle!Ölünce ailen ve kan bağın yok oluyor.Bedenin yok oluyor aynı zamanda.Ama aynı evde yaşayan kişiler yine de aile sayılıyor.Yani sadece ikimiz şu an kendi ailelerimiziz!"

"A-anladım...çok katı kurallar var sanki,ha?"

"Tam on ikiden vurdun kuzen!Hadi şimdi seni yerleştirelim..."

estrella blanca // LisLuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin