Juvia
Demek başlamıştı...bu bana bela olacak ama bakanlık karar verip Tanrı izin verdiyse bana da yapmak düşer.Ama neden ben?Her melek aynı güçte ve o SAB sadece!!!
SAB'ler normal Melek'lerden daha güçlüydüler,evet.Fakat onlar hâlâ uyuyorlardı.Hiç birşeyden haberleri yoktu.Aslında bunu en güçlüden güçsüze doğru sıralarsak şöyle olur:
-Tanrı
-SAB
-Melek-Şeytan
-Ölüm Melekleri
-Bakanlık
-Ruhlar
-Unutulmuşlar
-A Düzey
-İnsanlar
-Arada KalmışlarBen SAB'yim.Normal Melek'lerden daha üstünüm.Ama melek arkadaşlarım var.Şeytan'ı da tanıyorum ama ilk kez bir SAB göreceğim kendimden başka.Evet,saçma gelebilir ama SAB'lerin sayısı azdır.Baya az.Bunun için annelerinin melez,babalarının insan olması gerekir.SAB bir başka SAB göremez.Çoğunlukla.Ama ben şanslıyım.Bir türdaşımı göreceğim.
Dünya'ya inmişlerdi ve ben Japonya adındaki 'ülkeye' gidiyordum.
Ben buradayken İspanya daydım.Orası da güzel."Ah.İşte oradasın,SAB."
Lucy
"Hadi,Lisa!Hızlı!Ne kadar yavaşsın..."diyerek onunla dalga geçtim.
İkimde güldük ama o biraz zoraki güldü.Sahilde yürüyorduk ve güneş batmak üzereydi.Etraf turuncu bir renge bürünmüştü.
Çok güzeldi."Hey!Lucy.Şunu görüyor musun?"Eliyle havayı işaret etti.Evet.
Oradan bir şey iniyor ve o bir...
...melek...?"O melek.Neden burada?"
Koluma yapıştı."Bizim için gelmemiştir,değil mi Lucy?"
Sanmıyorum ama olabilir...
"Olabilir."
Yere indi ve zarifçe bize doğru geldi.Normal bir insan onu görse muhtemelen güzelliği yüzünden ölür ama ben ve Lisa normal değiliz.
Hortladık.
Juvia
Bana saf saf bakıyorlardı.Sarı saçlı olan mı yoksa beyaz saçlı olan mı acaba?Sor.
"Lucy.Hanginiz oluyor o?"
"İçinizden biri olduğunu nereden biliyordun ki?"
"Tekrar doğmasaydınız beni görünce yok olurdunuz.Soruma cevap verin."
"Ben."dedi sarı saçlı olan.Yalan söylemiyordu,canım acımamıştı.
"Neden bizim yanımıza geldin?"
"Bundan sonra bir süre sizin yanınızda olacağım.Adım Juvia."
"Lucy,bu da Lisanna.Sen kimin kim olduğunu anlamışsındır zaten."
Başımı salladım ve içten bir gülümseme yolladım.Ne de olsa o da bir SAB ve yanındaki de sıradan bir ruh.
"Ne oldu da geldin?"
"Anlatacağım.Ama önce..."insan şekline büründüm.
Beni görünce ıslık çaldı.Lucy.Lisanna homurdandı.Doğru ya...bu ikisi Tayga'dan geliyor.(Ben Soldier'den geliyorum.)
"Pekiii.Size her şeyi anlatacağıma ama önce size rahat anlatabileceğim bir yer..."
"Benim evime gidebiliriz!Kimse yok!Hepsi Brut'ta!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
estrella blanca // LisLu
Romance"Sanırım en iyi seçimim Lucy." ~ DİKKAT!Eşcinsel KİTABIDIR! (Watty'deki ilk LisLu kitabı.) (18.05.16) Kopya görürsem canından bezdiririm.