Onlar savaşırken hızla arkadaki merdivenlerden yukarı çıktım.
Ben çıkarken Kiseki beni görmüş ve göz kırpmıştı ama ben ona karşılık vermeden yoluma devam ettim.Karşıla bir koridor çıkmıştı.Etraf loştu ve rahatsız edici şekilde maviydi.Açık mavi.Yokumu aydınlatan ışıklardan neredeyse hepsi ben giderken sönüyordu.Yeteri kadar uzaklaşınca savaş seslerini de duyamaz oldum.
Karşıma çıkan ilk kapıyı açtım.
"Hey?Lisa?"
Cevap gelmedi.Elimi kapıya üç kere vurdum ve ittim.Gözlerim yanıyordu.
Burası bir müzik odasıydı,bu belliydi.Etraf notalarla doluydu ve notalar duvarlara yazılmıştı.Bu muhtemelen kandı ve bazı harfler yazılırken kan aşağı akmıştı.
"İğrenç..."
İleride sadece piyano ve keman vardı.Kemanı kimse çalmıyordu,
ama etrafta keman sesleri yankılanıyordu.Öteki taraftaki duvardan bir adam içeri girdi.Dans ediyordu ama piyanonun önüne gelince durdu ve keman notalarına uygun bir şarkı çalmaya başladı.Keman sesi kesildi ve adam durdu.
Artık sadece mi notasına basıyordu,sanki kırılacakmış gibi yavaşça yapıyordu bunu.
Tam on dokuz mi'den sonra durdu ve bana baktı.Başını yana eğmişti ve nefesimin kesilmesine kısa bir sırıtış fırlattı.
Gözleri tamamen beyazdı ama kırmızı kan damarları kenarlardan belli oluyordu.Suratı beyazdı ve üstüne bir bıçak fırlattı.
Kendi şeyine...
"Ne yapıyorsun...?"dedim şaşkınlıktan kekeleyerek.Bunu yapmak için deli olmak gerekirdi.(ki adamın pek aklı balındaymış gibi görünmüyordu ifadesi)
Başı yana eğik,kolları ve bedeni oynamadan sırf koşarak bana doğru gelmeye başladı.
Korkudan kıpırdayamıyordum ve kendimi bu yüzden koruyamıyordum da.Bir adım geri çekilecekken biri kolumdan tuttu ve beni arkasına aldı.
Adamın kafasına bir mızrak fırlattı.
Kar kadar beyaz saçlar ve o tanıdık koku beni kendimden almıştı.
"Lisanna?"
Ağlayarak bana döndü ve sıkıca sarıldı.Bende ona hızla karşılık verdim ve akan gözyaşlarımı silmeyi erteledim.
"Lucy!"
"Lisa...geçti..."desemde buna bende inanamıyordum.Daha çok zamana ve güce ihtiyacımız vardı ama önce...
...sadece ona sarılmak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
estrella blanca // LisLu
Romance"Sanırım en iyi seçimim Lucy." ~ DİKKAT!Eşcinsel KİTABIDIR! (Watty'deki ilk LisLu kitabı.) (18.05.16) Kopya görürsem canından bezdiririm.