***Circus***

138 15 3
                                    

Circus'un evi çok ürkütücüydü.Artık kullanılmayan lunapark.Sanırım bu evi tanımlamak için doğru cümle.Gerçi evin etrafını bu şekilde tanımlayabiliriz.Ev eski püsküydü ama kırık dökül değildi.Her şey bir palyaçonun berbat zevkine göre hazırlanmış gibiydi.Öyleydi de.Circus karşımıza çıktığında onun eski bir palyaço olduğunu hemen anlayabilirdik.Anladık da.

Ve yanındaki üç oyuncağa benzeyen tavşanı da.Gerçi fazla saldırgan görünüyordu.Lisa arkama saklandı.

"Korkma Lisa."dedim ve gülümsedim ona.

"Merhaba,Juvia,Lisanna ve Lucy.Vee...Kisaki."

"Sende mi?"

"Evet tabii ki^^Artık sizinle sayılırım.Borçluyum."

"Yoo.Değil-"

"Neden geldiniz?"

Circus'a döndük.Juvia eğilip kulağıma fısıldadı:

"Sakın gözlerine doğruca bakma.Hipnoz etkisi var."

Belliydi yani.

"Tamam.Eee...şey...biz Riva hakkında bilgi edinmek istiyoruz.Yani sen sanırım onu tanıyorsun?"

Gülümsemesi yüzüne iyice yayıldı.

"Evet.Evet,tanıyorum onu ve onun peşini bıraksanız iyi olur."

"Aslında o bizim peşimizi bıraksa iyi olur."

"Ah.Demek öyle.Kimin peşinde?"

Hepsi eliyle beni işaret ettiler.Circus'un gözleri bana kaydı.
Açıkçası onun bana bakması beni biraz -hatta daha çok- rahatsız ediyordu.Sırf gözleriyle nasıl hipnoz yapabilir?!Gözlerimi hemen ondan kaçırdım ama o bana bakmaya devam etti.

"Demek sensin,Lucy Heartfilia.Bana da sana olanın aynısı oldu ve şu an halime bak!Ölü lunaparkın ölüm meleği."

"Sen SAB değil miydin?"

"Eskiden ölüm meleğiydim.Ama rütbem arttı.Anlarsın ya.Benim deyimimle yani."

"Anladım."

"Evet.Sendeki güç hiç bir şey.Kanatların bile çıkmamış ama bir ölümsüzün dikkatini çekmişsin."

"Onlar neden..."

"Tabi ki SAB'ler ölümsüzlerden daha yüksek bir seviyede ama bizde sadece büyü gücü ve telepatik bağ var.Ölümsüzlerdeyse her şey.İsteseler bizi  yok edebilirler ama bizim büyü gücümüzü emmeyi tercih ediyorlar."

"Neden?"

"Daha güçlü olmak için.Bu sayede bizim yerimizi alıcaklar.Bu yüzden son bir kişi kaldı.O da en saf melek olmalı.Yeni gelen.Yani sen.Eskiden o bendim ama beni kaçırdılar.Ama sen fazla aptalsın, onlara karşı hemen yenilirsin."

"Böyle bir şeyin olmaması için ne yapmalı?"dedi Lisa.

"Önce bir kanatlarını çıkarsın,sonra bakarız.Seni ben iyileştirebilirim Lucy Heartfilia-san.Ama önce kanatlar!"

"Anladım anladım anladım ama nasıl?"

Juvia'ya bakıp sırıttı.

"O bilir."

estrella blanca // LisLuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin