Elime gelen mektuba uzun süre baktım.Üzerinde Heartfilia
yazıyordu.Nanami'nin dediğine göre biri ölmüştü."Açsana.Senin ilk açışın olacak,değil mi?Nasıl öldüğünü bana da söyle."dedi ve bana zorla açtırdı.Oysa ben mektuba daha çok bakacaktım...
Etrafı miskele benzer şeyler kapladı ve kendimi bir evde buldum.Burası...
...benim evimdi...Korkuyla etrafa baktım.Hareket edebilecek miydim?Denedim ve...EVET!Kolaymış...Evde gezmeye başladım.Tavandaki saate baktım.Saat 07:30'du.Yani babam hâlâ işteydi.Ya annem??!!
Yatak odasından ağlama sesleri geliyordu.Annem oradaydı ve benim eski resimlerime bakıyordu.Tebessüm ettim.Beni gerçekten çok seviyorlardı ama şimdi bunun zamanı değildi.
"Lucy..."dedi ve daha hızlı ağlamaya başladı.İçim burkulmuştu.Ayağa kalktı ve resimleri masaya koydu.Onu takip ettim.Bahçe.Bahçeniz çok uzundu ve ağaçlarla kaplıydı.
Annem o Sakura ağaçlarından birinin dalına tırmandı ve bir bıçak çıkardı."Anne...Hayır!"diye bağırdım ama nafile.Beni duymazdı.
Bıçağı hızla boğazına sapladı ve '-' şeklinde kesti.Dehşete düşmüştüm doğrusu...ağlamaya başladım.Arkamda bir el hissettim.
"Lisanna?Sen burada ne arıyorsun?"
"Nanami çağırdı.İki saattir çıkmadın o da beni gönderdi.
O Asuka ve Ivon'un kavgasını halledecek.Mecbur çünkü Asuka Cho'dan başka sadece onu dinler.Cho da bakanlığa gitti.Eh.Bu.""Anladım."
"Hadi!"dedi ve elini omzumdan çekip beni kaldırdı.Ona gülümsedim ama hâlâ ağlıyordum."Gidelim."
♠️♦️♠️♦️♠️♦️♠️♦️♠️♦️♠️♦️♠️♦️♠️♦️♠️♦️
Lisanna
Akşam olmuştu ve sahilde Lucy ile yalnızdık.Aslında bu çok hoştu.Yani onunla birlikte olmak.Tabi onun ne düşündüğünü anlamak yüzüne bakınca imkansız gibi bir şeydi...
Dalgaların kıyıdaki taşlara vurma sesleri çok hoştu.Gözlerimi kapayıp onları dinledim.Damlalardan bazıları ayaklarımıza geliyordu ama bundan biç rahatsız olmamıştık.Tam tersi.
"Hoş,ne dersin?"
"Bencede."
Sessizlik.Neden bu kadar devamlı?!
"Sana bir şey söyleyebilir miyim Luce?"
"Tabii.Ama bana bir daha 'Luce' deme."
Başımla onayladım.
"İnsan bedenime dönüp bir süre daha o şekilde yaşamak isterdim."
Lucy
Bende,Lisanna.Ama yapacak bir şey yok.Suratına baktım.
Umutsuzluk ve özlem vardı.Sanki yaşadığı dünyayı özlemişti.
Doğrusu,aynı duyguları paylaşıyorduk.Ama içimdeki bir ses,
onun için bunu yapabileceğimi söylüyordu.Yapabilirdim de.
"Baksana Lisanna.Bu isteğini yerine getireceğim.Bende seninle geleceğim ayrıca."
"Ne?Neden?"
"İçimdeki ses öyle söylüyor.Sanırım bu kalbimin sesi."
"Kalbinin sesi sana yok olabileceğin bir şey söylemiş.Bu yasak.Kurallara aykırı!"
"Bilmiyor musun?Ben hep kalbimin sesini dinlerim.Kalbimin sesi de bana hep kuralları çiğnememi söyler."
Yalan...ve bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum...Ama Lisanna için yapacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
estrella blanca // LisLu
Romance"Sanırım en iyi seçimim Lucy." ~ DİKKAT!Eşcinsel KİTABIDIR! (Watty'deki ilk LisLu kitabı.) (18.05.16) Kopya görürsem canından bezdiririm.