O bilir mi?Kanatlarını kendisi mi çıkartmış bu?Bilmiyorum ama canım yanıyor ve bu çok kötü bir belirti.Tahminen yani.Sırtım kamburlaşmıştı ve çıkmıyordu.2dakikada bir bağırıyordum acıyla.
Juvia bunların normal olduğunu ve eğer şimdi vaz geçersem sonsuza kadar kambur kalacağımı söyledi."Dayan Lucy!"diye bana destek çıktı Lisa.Kısa bir süre sarıldı,sonra da elimi tuttu.Dayanılmazdınki bu acı!
"DAYANAMIYORUM Kİ LİS!"Sesim ÇOK yüksek çıkmıştı ve Lisa korkmuştu.Canım acımasına rağmen güldüm ve elini sıktım.
"Gomenne!"
"Sorun değil Lucy.Anladım ben."
Güzel.
"Bunlar kısa r süreliğine.Sen savaşında be yapacaksın bilmiyorum Lucy.Riva ile olanında en azından.Haha."Sadist,bir de gülüyor!
En sonunda sırtımın ikiye -hatta mantıklı düşünecek olursak dörde- ayrıldığını hissettim ve gerçekten öyle olmuştu.Ama kar gibi -hatta daha beyaz ve kristal kadar parlak- kanatlarım ortaya çıktı.
Juvia ve Lisa bana bakakalmışlardı."Hiç bu kadar beyazını ve parlağını görmemiştim.Uç,Lucy."
Önce kanatlarıma elledi.
"Vay canına!Çok güçlüsün sen!Kantların daha da güçlü!"
Gülümsedim ve uçmaya çalıştım.İlk denemede olmadı.Juvia bunu ilkim olduğu için görmezden geldi ama ikinciyi bu kanatlara yapmam gerektiğini söyledi ve Lisa da onu onayladı.Bu ilk oluyordu galiba.Ah,evet.İlk.
Başarım da.Çok kolaydı.Havada süzüldüm ve süzüldüm.Juvia da Lisa'yı aşağıda bırakıp yukarı,yanıma uçtu.Lisa'ya bakıp el salladık.
Bana gülümsedi ama Juvia'ya dil çıkardı.Kahkaha atıp daha da havaya çıktım.O kadar yukarıdaydım ki Juvia benden daha ileri bir SAB olmasına rağmen oraya gelemedi.Benim için normal olduğunu söyledi ve uçmaya devam etti.Bir süre uçtum.Sonra aklıma uçarken Juvia ve Kisaki'nin -cidden o hâlâ Circus'la ama neden?- bizi -Lisanna ile beni- taşıdığı ve bunu kolayca yaptığı geldi.Bende bir yeni doğana göre OLDUKÇA iyiydim.Hatta bunu biraz fazla geçiyor bile olabilirdi.Belki bende Lisa'yı taşıyabilirdim.
Onu almak için aşağı uçacaktım ki Lisa'nın orada olmadığını fark ettim.Etrafa baktım,yoktu.Juvia'ya haber verdim ve en az bir-iki saat onu aradık.Yoktu.
Kaçırılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
estrella blanca // LisLu
عاطفية"Sanırım en iyi seçimim Lucy." ~ DİKKAT!Eşcinsel KİTABIDIR! (Watty'deki ilk LisLu kitabı.) (18.05.16) Kopya görürsem canından bezdiririm.