Juvia
Ha?Ne?SAB'yim ama WTF?!?!?!Bunu -Brut- kim bilebilir ki?
Sanırım sorunun cevabı önümdeki sarı saçlı kız oluyor.Ölmüş müydü?Öldüyse bişe bunu böyle bir yerde söylememesi -özellikle de bağırarak- gerektiğini biliyor olmalıydı.Sinirle bakışlarımı Lucy'den ona çevirdim.
"Sen de kimsin?"
"Ah.Ben.Senin beni bilmiyor olman hiç hoş değil Juvia.Özellikle de senden daha iyi bir SAB'yken.Ben Kiseki."
"Brut'tan mı geldin?"
"Hayır.Regina ve Soldier karışıktı bende.Beni o yüzden SAB yaptılar.Bazılarını bu şekilde de SAB yapıyorlar ya Juvia.Buna rağmen benim gibiler doğal SAB'lerden daha bilgin."dedi ve güldü.
Zaten belliydi.Biraz ölüm meleği gibi davranıyordu.Tek fark o bir SAB idi."Sende mi birini arıyorsun?"
"Aslında...evet.Bende bir kız arıyorum.O da bir SAB."
"Bütün SAB'ler kız mı?"diye sordu Lisanna.
"Evet.Sadece SAB'lerin ve ölüm Melek'lerinin cinsiyeti var.Özel olanlarda yani.Ruhlardan ve onun gibi diğerlerinden bahsetmiyorum."
"Juvia,sen onu bulmuşsun.Şimdi bana yardım edin."dedi.Sanki geldiğinden beri ilk defa ciddiydi.
"Ederim.Ama-"
"Arigato Juvia!"Fırsatçı işte.
"He he -_-"
"Nasıl birini arıyorsun?"
"Japon sanırsam ve Hiroşima'da yaşıyor muhtemelen."
"O zaman neden buraya geldin?Gidelim Kiseki sen Lisa'yı ben Lucy'yi taşıyayım."
"Ben bunu taşımamam ki!"dediği anda kafasına bir tane yedi ve sendeledi.
♠️♦️♠️♦️♠️♦️♠️♦️♠️♦️♠️♦️♠️♦️♠️♦️♠️♦️
Buradaki evlerden birinde oturduğunu söylemişti Kiseki ve ben onu sanırsam bulmuştum.Lucy yerden bana bakıyordu ve bir ara şaşı olmuştu galiba.Gözlük takmalı.
"Buldun mu?"
"Evet!Yani...galiba buldum."
"Diğerlerini çağırıyorum!"
"İyi."
"Bol şans!"
"İyi be git artık!"
Taş fırlatıp gitti.Taş dengemi kaybetmeme neden oldu ve camı kırarak içeri daldım.Kız bana tuhaf tuhaf bakıyordu ama ben sadece çakma bir gülümseme yollayabildim.
"AAAAAAA-"ekimle ağzını kapadım.İyi ki ailesi çıkana kadar atmamıştı taşı ve bende içeri girmemiştim.
Fal taşı gibi açılmış gözleriyle bana bakıyordu.
"Ehehe.Bana öyle bakma!Ben Juvia ve bir SAB'yim.Sende o yüzden seni SAB yapacağız bu yüzden tanıdığın kimse seni hatırlamayacak.
Tamam?Ölmediğin sürece tabi!"dedim ve gülümsedim.Ağzını kapamış olmama rağmen yine çığlık attı.Anlatamadım galiba ama bir yandan haklıydı da."Şşşşşş!"
"Mhöhmh!"
"Şimdi ağzını açacağım ve BAĞIRMAYACAKSIN!"
Başını hızla salladı bende ona gülümsemeye çalıştım.
Açtım.
Önce biraz sessizlik...
"Adın nedir?"
"....Hisa Ayame...."
"Pekâlâ,artık bir SAB'sin!"
Anlamadığını belirten bir şekilde tek Kaş'ını havaya kaldırdı.Ben bir SAB'yim ve sana iyilik yapıp her şeyi anlatmak isterdim ama üzgünüm...bende hiç birşey anlamadım.
Ama söz.Anlayacağım ve Lucy'yi kur-AH!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
estrella blanca // LisLu
Romance"Sanırım en iyi seçimim Lucy." ~ DİKKAT!Eşcinsel KİTABIDIR! (Watty'deki ilk LisLu kitabı.) (18.05.16) Kopya görürsem canından bezdiririm.