Kiseki'den
Bitmişti.
Lisanna'nın iyileşmesine az kalmıştı.Lucy olanlardan kendini suçlu bulmuştu ama hem Juvia hemde Lisanna onu suçsuz olduğuna ikine etmişti.Bende destek çıkmıştım ama buna rağmen ikna olmamıştı,bu yüzden Lisa'ya bir...hediye verecekti.Bunu söylemesine rağmen hâlâ mutsuz.
Lisanna'dan
Tam bir hafta sonra iyileşmiştim ve Juvia olayları atlatmak için Orâ'da gezip durmuş,aynı şekilde Lucy'yi avutmuştu.
Ondan sonra da bana bir sürpriz hazırlamıştı.Gözlerimi bir bantla sarmış,sağ elimden tutarak beni bir yere yönlendiriyordu.Neresi olduğunu tahmin edebiliyordum ama yine de birşey söylemedim.
"Geldik,Lisa."dedi ve bandı çözdü.Karşımda duran yeşil eve şaşkınlıkla baktım.Lucy...bu..?
"LUCY!"diye bağırdım ve kollarına atıldım.Bu harikaydı!
Bana..neden?"Ama neden?"dedim yek Kaş'ımı kaldırıp ona bakarak.
Kim bir arkadaşına iyileştiği için (veya hediye olarak) bir ev alırdı ki?!Cevabı çok güzel bir şekilde verdi.Dudaklarıma bir buse kondurdu ve biraz oyalandı.Yanaklarıma ateş basmıştı.
Onun da kızardığını benden ayrıldığında gark ettim.
"Arigato,Lucy."
"Ne için?"
"Öpücük için."dedim ve tekrar öptüm onu.
Sanırım en iyi seçimim Lucy.
Merhaba Minna-san!
Hikaye burada bitmiştir.Aslında aklımda daha güzel ve mötöşlü fikirler vardı ama burada MUTLU sonla bitireyim dedim.
Şu ana kadar bana destek olan ve Vote+Yorum yapan her okura teşekkürler!
-yorum atıp VOTE vermeyenler,sizi de unutmadım -,- -
(Bu arada hikaye aceleye getirilip yazıldı yoksa ben sizi ağlatcaktım :) Ehe.Neyse)
Bu hikaye de böyle bitti.Watty'nij ilk LisLi (veya LiLu) hikayesi ✔️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
estrella blanca // LisLu
Romance"Sanırım en iyi seçimim Lucy." ~ DİKKAT!Eşcinsel KİTABIDIR! (Watty'deki ilk LisLu kitabı.) (18.05.16) Kopya görürsem canından bezdiririm.