***Her birini***

124 16 1
                                    

Lucy

Hisa olayından sonra Juvia yanımıza gelmişti.Hisa iyi SAB olacaktı ama bunlara zor alışacaktı.Tıpkı benim gibi.Gerçi ben alışmıştılar ama hâlâ cahil sayılırdım.

Ama Juvia bu gece bana her şeyi anlatacaktı.

"Evet,başla."

"Önce benden başlayalım.Şey...ben...en başında senden sadece sorumlu gibi hissediyordum ama sonra seni...dost olarak görmeye başladım ve seni sevdim.Diğerlerinde bu olmayacaktı o yüzden beni gönderdiler.Bunu...sonradan anladım."dedi ve bana gülümsedi.
Kalkıp ona sarıldım ve yerime geçtim.

"Bende seni dost olarak görüyorum,Juvi."

Gülümsedik.

"Sonra...senin SAB olma nedenin diğer insanlardan ve ruhlardan farklı olman.Herkes buna seçilemez.Bu zor bir şeydir ve hak edilir.
Doğuştan gelmez yani.Bu her SAB'de değişir.Seninkini ben bilemem.Tanrı biliyor ama ona bunu soramazsın.Biz onunla görüşemeyiz.Meleklerden haberlerini alırız."

"Peki...neden Tanrıyla görüşemiyoruz ki?"

"Biz SAB'yiz.Melekler bizi bu hâle getirir.Tanrı değil.O sadece izin ver ve hak edenlere SAB olması için izin verir.Değerli ve ona sadık kullarına.Onları yüceltir.Ama bunun karşılığında onu göremeyiz.
Zaten hemen bir alttayız piramit gibi şeyde."

"Şey?"

"Yücelik şeysi.Bu önemli değil.Biliyorsun zaten.Tanrı,SAB,melek ve şeytan,ölüm Melek'leri vs vs."

"Ha...evet,o şey.Biliyorum.Neyse,devam et."

"Ama sorun şu ki seni Riva istiyor."

"O kim?"diye sordu Lisa merakla.Bende tam bunu söyleyecektim ama her neyse...

"Ölümsüz.O...gerçekten çok güçlü.SAB'lerle,hatta Tanrıyla*
yarışabilir gücü var."

(Y/N:*Tövbe tövbe çarpılmazsam iyi.)

"Adı Latince Regina'dan geliyor.Regina'yı biliyorsun,değil mi?Bölgelerden biri.Bu da oradan gelir.Latin kökenli bir SAB ve Latin tipler tarafından konuldu zaten.O SAB'nin adı Circus.Onu ilk gören de Circus.Bu yüzden adını o koydu.Ayrıca Riva seni istiyor.
Gücün bir ölümsüzünkini çok geçiyor ve çok yenisin.Ruhun da güçlü.Muhtemelen ondan(?)"

"Anladım.O zaman Circus'un yanına."

"Neden?"

"Bir bildiğimiz var herhalde!Hadi,onun yanına!Çabuk!"

estrella blanca // LisLuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin