****Solver****

87 11 2
                                    

Kiseki'den

Boş boş etrafta uçmak kadar sıkıcı bir şey yok bu dünyada be!
O olaydan beri etrafta uçuşarak insanları izliyorum ama sıkıntım ve moralim hâlâ yerinde değil.Juvia gerçekten-neyse....

"Belki böyle daha iyi olmuştur."dedim kendi kendime.Arkadan sesler duymam da bir oldu.Kanat sesleri...bu ne böyle lan?!?!

İğrenç derisi sarkmış kemikli bir el ellerimi ve gözlerimi kapadı.
Tekmeledim etrafı ama nafile...bir işe yaramadı.Korkumdan gözümden yaş gelmişti.Beni bir çuvalın içine attılar.Tepinmedim.
Daha iyi bir fikrim vardı.Dişlerimi çuvala geçirdim ve biraz oynattım.O 'şeyler' fark etmemişti.Edemezlerdi de.Ölüler böyle şeylerden anlamazlardı.

Pekâlâ....işe yaradı!Ellerimle yırtığımı genişlettim ve yeterince genişleyince oradan hızla çıkıp uçmaya başladım.Kanat seslerimi duymuşlardı.Hemen arkalarını döndüler.İki kişiydiler.Onlarla baş edebilirdim sanırım.Evet.

Çok kolay olmuştu.Hızla uçtum ve sarkık etlerinden tutup hızla ileri uçmaya devem ettim.Kopan kafaları ilerideki göle attım.Artık kim bulursa baya şanssız olacak.

Ama dur...

"Lucy ve Ju'ya haber vermeliyim!"

Lucy'den

Juvia bir ağacın dalına oturmuş,ellerini yüzüne kapatmış şekilde ağlıyordu.Ah,zavallı..(!)Kendisi yaptığı şeye ağlıyor be.

"Oldu bitti artık Juvi-san.Zamanı geri alamazsın.Onu ancak Tanrı yapabilir ama işte...yapmaz asla o."

"Değil mi?!Kıza çok kötü davrandım Lucy!"

"Affedildin!"

"Ha?"

"Kis-Kiseki ?"

"Sen burada ne arıyor-"

"AH ÇOK AMA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOK ÖZÜR DİLERİM BEM ÇOK AMA ÇOOO- YANİ ŞEY ÖZÜR DİLERİM BEN ÇOOOK SİNİRLENMİŞTİM GOMENNNNNNEEEEE GOMENNE GOMENNE GOMENNE!!!"

"T-tamam."

"Oh,Kiseki iyi ki geldin çok-aa...iyi ki geldin sevincimi açıklayamam!"

"Ben normalde gelmeyecektim,Soul'a gidecektim ama bir şey...
Riva'nın adamları beni kaçırmaya çalıştı.İşte...savaş yakın ve Lisanna onların elinde.Soul'a gitmeliyiz.Hemde hemen."

"Doğru söylüyor."

"Lucy sen güçlerini öğrendin mi tam olarak?"

"Tabi ki!"

"İyi."

"O zaman....."

"Gidelim!"

"Ah,bu arada!"

"Ne var?"

"Bize yardım edebilecek...birileri var.Sonuçta Riva'ya karşı güçlerimizi ve büyüyü sonsuza kadar kullanamayacağız."

"Evet...haklı."

"Kim bu?"

"Gelin görün!"

"Pököööö."

"Solver'e gitmeden önce buluruz onu."

"Eee,Solver?"

"Riva'nın kalesi."

estrella blanca // LisLuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin