***Anlamsız Rüya***

160 17 2
                                    

Kısa Bölüm!!!

Hisa kafama lamba fırlatmıştı sanırım ama çok acıyordu.Lamba bile bu kadar acıtmazdı.Çok ani olduğunu biliyordum ama neden bana bu lambayı atma ihtiyacı duymuştu ki?!

"HEY!Kafama lamba atınca gideceğimi mi zannediyorsun?!"

Ellerini saç diplerinin içlerine soktu."Bunlar sadece anlamsız bir rüya...Sadece anlamsız bir rüya!"

Sanırım yeni SAB'ımızın psikolojik sorunları vardı.

"Hisa,korkutmak istemem ama bunlar kabus ya da rüya değil ve aslında hiç biri anlamsız değil.Şimdi sakin ol ve saçlarını yıkmayı bırak.Annen sana ilaç aldı mı?"

Başını salladı.İlacını aldı ve üç tanesini yuttu.Hisa baya hastaydı anlaşılan.Ruh hastası.

"Sorunun ne?Nasıl bir psikolojik hastalığının var Hisa?"

"Paranoya."

"Ah,tüh be.Üzüldüm sana.Yakında geçer,değil mi?"

"Annem geçeceğini söylüyor ama bu dünyada bu imkansız.Her şey çok anlamsız ve kötü.Arkandan iş çeviriyorlar ve sır saklamıyorlar.Arkadaşlar da berbat.Arkadaşın olursa yalnızca sen üzülürsün.Bu yüzden hiç arkadaşım Yok SAB.Bu imkansız."

"İmkansız diye bir şey yoktur!"

"Sen öyle san aptal melek."

"Sorun şu ki Melek'ler doğaüstü ve SAB'lerse imkansızdır ama sen onlardansın Hisa.Şimdi seni iyileştirmeme izin ver ve bir SAB ol.
Tıpkı benim gibi.Anlaştık?"

"Beni iyileştirebilir misin?"

"Tabii ki!Yeter ki sen iste SAB Hisa!Ama her şeyin bir karşılığı vardır bu yüzden sen de benim gibi bir SAB olacaksın."

Elini uzattı.

"Anlaştık."

estrella blanca // LisLuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin