yeni bir hayat

Yeni bir hayata başlıyordum daha doğrusu kaçıyordum annemi 2 ay önce kaybettim babam yüzünden vefat etti yaklaşık bir yıl önce boşanmışlardı ama babam olacak adam annemi rahat bırakmamıştı sözlü taciz vurma ve bir çok sebepten dolayı annem intihar etti babamdan kurtulmak için canına kıydıı artık o adamın yanında yaşayamazdım ve kaçıp gideceğim bu lanet istanbuldan

bavulumu hazırlamam bittiğinde koşarak bu lanet evden çıktım ve bir taksi çağırıp havalanına gitmesini söyledim yaklaşık 45 dakika sonra havalanına varmıştık parayı verip hemen indim ve hızlı adımlarımla uçağa doğru yöneldim pasaport kontrolü gibi yerlerden geçmeyi başardıktan sonra uçağa bindim 5 dakikaya yakın süre içinde kalkışa başlamıştı kulaklığımı takıp rahatlatıcı bir müzik açtım ve gözlerimi kapattım

artık ankaradayım kurtuldum ''kurtuldum evet evet artık özgürüümm '' evet insanların bakışlarını üstüme çekmeyi başardım aferin bana kendimi toparlayarak yürüdüm içeri girdiğimde teyzem beni bekliyordu koşarak boynuna sarıldım teyzem '' hoş geldin prensesim '' gülerek yanağından öptüm '' geldim sonunda kurtuldum o adamdan teyzoşum '' teyzem '' artık yeni bir hayata başlıyorsun o adam bundan sonra senin hayatına giremeyecek buna ben izin vermem merak etme tatlı cadım ''dedi ve saçımı okşadıktan sonra '' hadi bavulunu almaya gidelim ''dedi ve kolunu boynuma atarak bavulumu almaya gittik

teyzemin evindeydik '' canım banyoya git ve güzel bir duş al bende senin bavulunu odana götüreyim'' dedi ben'' tamam teyzoşum ''dedim ve merdivenlerden yukarı doğru çıkıp banyoya girmiştim annemle her yaz ankaraya teyzemin yanına kaçamak yapardık bu evde büyüdüm desem yeridir banyoya geldiğimde kapıyı kapatım küveti bol sıcak suyla doldurum üstümü çıkardım ve içine girip rahatladım

bornozumu üstüme alıp odama doğru gittim teyzoşum benim için odamı düzenlemişti zevkimi biliyomavi ve beyaz karışımı ferah bir odaydı bavulumu yatağımın üstüne atıp fermuarını açtım ve içinden beyaz mini şortumu çıkardım üstüne yarım kol göbeği açık nar çiçeği bluzumu giydim ve makyaj aynasının karşısına geçip saçlarımı kuruttum maşamı alıp saçlarımın uçlarına doğal dalgalar yaptım mavi gözlerimi ortaya çıkarmak için siyah göz kalemimi sürdüm ve maskarada çektikten sonra nar çiçeği rujumu sürdükten sonra aşşağıya indim teyzem akşam yemeğini hazırlıyordu akşam yemeyi dediğim ise 17.30 '' teyzoşyardım edeyim mi '' teyzem beni süzerek '' vay güzellik hayırdır ne bu hal çok güzel olmuşuz'' dedi gülerek '' canım sıkıldı ve birazcık süslenmek istedim '' teyzem '' iyi hadi bakalım sen masaya otur bende ekmekleri getirip geliyorum ''dedi ve mutfağa gitti bende salona doğru gidip masaya oturdum teyzemde elinde ekmeklerle geldi ve yemeye başladık babam beni aramaya başlamıştır bilekesin bir anda yüzüm düşmüştü bunu fark edecek olmalı ki teyzem '' noldu yağmur suratın düştü '' ben '' babam beni aramaya başlamıştır senin yanında olduğumu anlamıştır hatta kesin uçağa binip buraya geliyordur beni bulacak ve tekrar o lanet eve kapa...'' teyzem sözümü keserek ''hayır kimse seni benden alamayacak seni buradan götüremeyecek seni güvenli birinin yanına götürücem 2,3 gün onunla kalırsın baban geldiğinde burada olmadığını görünce gider zaten seni pekte umursayan biri değildi '' bu sözü beni kendime getirdi doğru söyledi o adam beni hiç umursamazdı daha doğrusu hiç sevmezdi bende onu sevmem teyzemin tekrar sesini duymamla kendime geldim '' hem üç ay sonra reşit olucaksın liseyide bitirdikten sonra özgürsün kimse seni zorla alı koyamaz merak etme tamam mı bitanem '' dedi gülerek tamam anlamında kafamı salladım ve yemeyi yemeye devam ettik

yemeyimiz bittikten sonra masayı topladık ve televizyonun karşısına geçip filim izledik teyzemde bende polisiye,gerilim filimlerini severdik bundan dolayı BASKIN filmini izlemeye başladık yaklaşık 2 saatlik bir filimin ardından teyzemi öpüp odama çıktım pjamalarımı giydikten sonra saçımı topuz yapıp yatağın içine girip gözlerimi kapattım

umarım hikayemi beğenirsiniz hepinizi çok seviyorum emeğe saygı için lütfen votelerinizi eksik etmeyin