Uzun ve uykusuz gecenin sabahı ne kadar güzel olabilirdi ki. Aydınlığın karanlığa gömüldüğü bir gün sanki. Hiçbir şey yolunda gitmemişti Sedef için. Yatağından kalkmak istemiyor, işe gitmek ona zulüm geliyordu bugün. Ama gitmeliydi, onu bekleyen bir dünya iş vardı....
Her zaman ki gibi en güzel elbisesini giydi. Melekler görse kıskanırdı. Dışarıya çıktığında derin bir nefes çekti içine. Hiçbir şey olmamış gibi gülümsedi. Sedef şu andaki gücünü buna borçluydu.
^^Her yaşadığı anı bir amenetti ona^^
Günü geldiğinde emanetlerini almaya gelecekler için ayaklarını sağlam basmak zorundaydı...
"Günaydın Sedef Hanım"
"Sedef Hanım günaydın yine harika görünüyorsunuz"
"Hoş geldiniz"
"Sedef Hanım ne içersiniz"
Sonunda iş yerindeydi Sedef olduğu yerde durdu. Her gün yaptığı gibi;
"Günaydın arkadaşlar" dedi gülümseyerek ve devam etti. "Bugün bir daha geri gelmeyecek, mutlu olun" ve herkes hep bir ağızdan Sedefe eşlik ettiler " Hayata tutunun..."
Şirket çalışanları için bulunmaz bir patrondu. Güzel tebessümler ve hoş bir karşılama ardından odasına geçti...
Oldukça büyük bir mimarlık şirketi vardı. Lakin bu kadar iş, para, çevre onu çok bunaltıyordu. Bu yaşam hiçbir zaman ona göre değildi. O yüzden evininde şehrin parayla yoğrulmuş züppe zenginlerinin yanında olmasını hiçbir zaman istememişti. O böyle çok huzurluydu. Herkesten herseyden uzak...
Ofisinin birde ortağı vardı. Eski dost "Ilgın"..
"Günaydın Sedefçiğim" dedi içeri girerken.
"Günaydın Ilgın"
"Ne bu halin, tırmı çarptı" bir kahkaha atmıştı Ilgın..
"Çok komiksin canım.. Tıra bir şey olmadı korkma. Yine pislik tarafın tutmuş tatlım." dedi gözlerini kısarak.
" Pislik iyidir Sedef. Seni ayıltmak için mecburum." dedi şaşkın tavırla.
Sedef bulunduğu her alanda manzara olmasına özen gösteriyordu. Nitekim ofisinin odası da bu şekilde ayarlanmıştı. Sandalyesiyle Ilgına sırtını dönerek cama yöneldi. Dışarıya baktı uzun uzun. Ilgın bütün düşüncelerini bölmüştü Sedefin.
"Şu an ne düşünüyorsun bu kadar daldın bilmiyorum Sedef ama bir projemiz vardı ya hani, bunun için yemek düzenlemişler. Kısacası yalakalık yapıyorlar arkadaşım. Baktılar proje mükemmel nerden nasıl gireceklerini şaşırmışlar. Şehrin önde gelen zenginleri iş adamları davet edilmiş. Ödüller takdim edilecekmiş."
"E tabi bizde" dedi Sedef.
"Sedefciğim saf mısın tabi ki bizde. O ortamlardan hoşlanmadığını biliyorum ama bu bizim için çok önemli. Özellikle senin çizimlerini inanılmaz merak ediyorlar. Sen sadece mimarlığın ile tanınmıyorsun."
Sedef pis pis gülmeye başladı.
" Gelsinler görsünler Ilgıncığım. Kapı açık"
-" Off Sedef senin bu rahat tavırlarına gerçekten ayar oluyorum"Sedef Ilgınla uğraşmaktan çok zevk alıyordu.
"Hem davetli listesini öğrendim. Senin için çok sürpriz isimler var. Eee tabiki benimde bunu seninle paylaşma gibi bir niyetim olmadığı için bir zahmet kalkayım"Sedef gözlerini Ilgına dikmişti. Ilgın ise oldukça rahat bacak bacak üstüne atmış kalemiyle oynuyordu.
"Ha aklıma gelmişken" dedi Ilgın. "Senin o gizemli Ressam da davetli"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişimin Geleceği
Romance"Ben kötü biri değilim. Seni 'Azad' ettim sadece" dedi Selçuk ve devam etti. "Seni bir serçenin gözyaşı kadar sevdim. Hafife alma sevdiğim. Serçeler ağlarsa ölürler...." Sedef ağlamamak için zor tutuyordu kendini. Ağlarsa neler olacağını düşünmek bi...