Epilog

598 48 21
                                    

Žena se probrala a prudce se posadila. Ležela na tvrdé madraci ve své cele v Azkabanu. Rychle vstala a došla k mřížím. Chytila je do ruk a začala s nimi zběsile třást. Chtěla se dostat pryč. Nevěděla, co to znamená, ale potřebovala to zjistit.

,,Je tam někdo?" zakřičela do prázdné chodby. Rozsvítily se světla a rozešli se k ní dva bystrozoři a spolu s nimi šel i blonďatý čaroděj, Draco Malfoy. Přizvali si ho, aby promluvil s vězenkyní.

,,Draco!" křikla s nadějí v hlase. On jen skřivil tvář odporem, když ho oslovila. Jeden muž odemčel její "pokoj" a nechal zmijozeláka vstoupit.

,,Máte pět minut," připomenul a spolu se svým kolegou se vydali pryč.

,,Tak ráda tě vidím," Lucy se mu vrhla do náručí, ale on ji odstrčil.

,,Nesahej na mě!" vyštěkl nekompromisně.

,,Co se to děje? Proč tu jsem?" žena začala hystericky vyvádět. Nic nechápala. Ještě před chvílí byla s Dracem a jejich dětmi. Vyprávěla jim svůj příběh z Bradavic. Copak to byl jen sen? Pomyslela si v duchu.

,,Proč jsi tady? Nehraj si na hloupou!" štěkl po ní a začal přecházet sem a tam po místnosti.

,,Ale já nic nevím!" zasyčela nebezpečně a pohlédla mu zpříma do očí.

,,Jsi tu, protože jsi zabila člověka. Přidala si se na stranu svého otce a stala se smrtijedkou. Jednou z nejhroznějších smrtijedek?" vyplivl se znechucením v hlase. Čarodějka se rozbrečela naplno. Nechtěla poslouchat tyhle lži.

,,Lžeš!" zakřičela se slzami v očích a svezla se na zem.

,,Já narozdíl od tebe nepatřím ke zlu," odbil ji se zlostí v hlase.

,,Co se to jen děje? Ještě před chvílí jsme byli šťastná rodina! Kde je Layla se Scorpiusem?!" kývala se jako nějaký blázen.

,,Odkud víš, jak se jmenují mé děti?!" zděsil se.

,,Vždyť to jsou naše děti," protestovala.

,,Ne to tedy nejsou. Jejich matkou je Astorie," zamítl její teorii. Do cely vešel bystrozor.

,,Čas vypršel," oznámil a odvedl muže pryč. Žena se válela v slzách na zemi. Vypadala, jako by přišla o rozum. Možná to bylo tak. To nikdo neví. Nejvíce ji dorazila situace, kterou zahlédla před sebou. Stráže vedli jejího bratra Freda celého zmučeného a zničeného. On je tu taky? Děsila se.

,,Frede!" přiběhla více k chodbě a natáhla ruce do prostoru. On se jí chytil a přitáhl si, jak to bylo nejvíce možné.

,,Drž se, sestřičko," pošeptal, než ho odtáhli pryč. Nevěděla, co se má stát, ale byla tak nějak smířená s různými osudy. Už se pomalu začala orientovat a vybavovat si, co všechno se stalo. Draco měl pravdu....

Opravdu se přidala ke svému otci a pomáhala mu ve vraždách. Jejímu svědomí to nevadilo, ba naopak si to užívalo. Avada kedavra byly její nejoblíbenější slova, která používala skoro každý den. Sem ji dostal Potter, který ji porazil v boji. Pamatovala si ten boj do detailu. S Fredem stála naproti zlatému triu a křičeli po sobě různé kletby bez zaváhání. Byl to velkolebý souboj, ale skončil její prohrou, která ji dostala do tohoto vězení, které se nachází uprostřed moře a střeží ho mozkomoři, tudíž je nulová šance na útěk. Je zvláštní, že její sen byl o úplném opaku. Vzpomínala si, že podle ně proti otci bojovala. Povzdechla si a opět si sedla na madraci. Přitáhla si nohy k tělu a zahleděla se do zdi.

Nevěděla, jestli je den, nebo noc. Netušila, kolik je hodin. Připadala si jako v nějakém jiném světě, kde čas plyne pomaleji, ba dokonce vůbec. Chtěla z tohoto šílenství vypadnout, ale z Azkabanu není cesty úniku. Jediný komu se to povedlo, byl Sirius Black. Potíž byla v tom, že ho Lucy, dva roky od jeho útěku, zabila smrtící kletbou. Ironie osudu a zákon schválnosti. Nebo to byla snad karma, která nám vrací všechno zlé, co jsme kdy provedli.

Každopádně pro Lucy si přišli bystrozorové a přišlo to, před čím ji Fred varoval. Nikdo neví, kam ji odvedli a co jí provedli. Byl slyšet pouze ohlušující řev, který nešel přeslechnout...

*************

Poslední kapitola :) nebavilo mě čekat a zajímají mě názory :) také zvažuji pauzu..však všichni víte jak je ted perné období ve škole...no uvidíme

byla bych ráda za vaše názory a dojmy ohledně této povídky :) tak zase u něčeho dalšího :) hodně štěstí v opravování známek a celkově osobním životě :)

mějte se krásně :)

-K

Tajemství minulosti [HP FF]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat