Sınıfımı arıyap çabucak buldum. Sınıftan içeri girince herkez bana bakıyordu.Boş bir yer bulup oturdum.zil çaldı .Hoca içeri girip beni ayaga kaldırdı."meraba azra ben fizik öğretmenin ayşe yıldız kendinizi bize anlatırmısın? "
Ayağa kalkıp konuşmaya başlayacaken içeri pat diye orkungil geldi hocaya bakmadan orkun yerine oturdu şaşırmamıştım bu ortaokuldaykende böyleydi orkun benim 6.sınıf askimdı utanmadan peşinde koşup dururdum oysaki beni rezil ettigi halde ona aşıktım .Zaten sonraki sene okula gelmemişti başka okula gitigini duymuştum.Ben derin düşüncelere dalmışken .Sert bir şekilde birisi omzumu itiyordu kendime gelip iten kişiye çatık kaşlarla baktım.Kahverengi gözlü,yakışıklı birisiydi ve alaycı bir tavrı vardı. Sinirli bir ses tonuyla "çekil önümden ezik" şaşkınlıkla ona bakıyordum yanıma oturmuştu .Bu orkunun kavga ettigi yakışıklı çocuktu."Azra seni dinliyoruz tatlım " diyerek beni ayşe hoca uyardı.
"Adım azra 18yaşındayım çalışkan bir ögrenciyimdir bursluluyum bu kadar" Herkez gülüyordu yanımdaki öküz "zaten ancak burslulukla bu okula girebilirsiniz haa bide hizmetçi olarakta olabilir"sinir bozucu bir gulusle bana bakıyordu çok sinirlenmiştim .ona sert bir yanıt vermeliydim ki ezik duruma düşmeyim.
"Doğru söylüyorsun aslında ben aklımla bu okula girebilirim sense baba parasıyla serseri. " ayaga kalkıp bana öfkeyle bakıyordu.Kulagıma yaklaşıp "sen benim gözüme çok battn bu iş bura bitmedi "
Biraz korkmuştum çünkü sert bir tavrı vardı.Ders saati boyunca bana bakıp durdu. Bense orkuna. Galiba orkun beni hatırlamadı. Nasıl hatırlasınki o zamandan bu yana hayatına kaç kız girip çıkmıştır bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen FictionUçurumdayım karanlık ve sesiz.Yanımda kimse yok bi tek ben varım yalnızım çok yalnız.Tutsa ya biri elimden kurtarsa beni uçurumun dipsiz yerinden .Kim kurtarıcak beni geçmişim mi ,gelecegim mi...