yeni arkadaş

123 14 2
                                    

Ders bitti dışarı çıkmayı pek düşünmedim. Çünkü dışarı tek başıma çıkmak iyi bir fikir degil.
Yanımdaki öküzse masaya yatıp uyumayı tercih etti . Kafamı orkuna dogru çevirdigimde yanında kısa siyah etegini ve taş işlrmrli beyaz bir buluruz vardı,dalgalı uzun saçlaracıyla podyuma fırlayacak gibi duruyordu."orkun canın yaniyormu aşkım"
"Biraz"dedi orkun.tahminimce orkunun sevgilisi, bana doru yürüyordu .
"Sen varya  tam bir pisliksin buğra intikamın daha mı bitmedi söylesene" sesi çıktıgı kadar bagirarak konusuyordı. Demek  orkunun yanındakinin ismi buğraydı .
Buğra sinirle ayaga kalkarak ."Bak kızım bana bulaşma canını yakarım .Filiz bir daha bana bağırırsan senide orkunun yanına gömerim"
Resmen sözleriyle tehtitler yağdırıyor bu çocuk.

Sinirlenerek sınıftan çıktı .
Aferim bu kıza orkunu korudu ama kıskanmadım değil güzel ve orkunun her saat her dakika yanında.
Orkunsa susmuş bana bakıyordu galiba hatırlamıştı. Bana yaklaşarak .
"Sen benim ismi mi nerden biliyorsun yeni. "

"Şeyy benn"
Ay neredenn bilecek hayatım magazinde falan görmüştür"

Magazine bakmadığım halde yanıtına kafamı salıyarak evet cevabı vermiştim.

Yanımdan elele tutuşarak geçtiler çok sinirlendim .Sırama set bir şekilde oturup
Kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.

Tanımadığım  bir kız yanıma oturup elini uzatı "selam ben cansu sende azrasın degilmi"
"Evet .Tanıştığımıza memnun oldum ."diyerek elimi uzattım "senin benim gibi burslulara alerjin yokmu?"
"Şey aslında ben onlar gibi degilimdir."

"Sendemi burslusun"
"Yok hayır sadece insanları ayırt etme şeklim zengin fakir degildir"
"Buna sevindim "
"Neyse ders başlıyacaktır ben yerime geçiyim haa bide çok güzel bir kızmıssın seni kıskanmadım degil vala" diyerek küçük bir gülücükler oluşturdu yüzünde .

Okul çıkışı birşeyler yedik sonra arabasıyla eve bıraktı tatlı bir kız çok çabuk kaynaştık .
Eve girdigimde anem yanıma gelip ."okul nasıl geçti kızım dedi"
"Orta anne çok yorgunum uyuyucam "
"Sofra hazır kızım oturucaz yemek yemiycek misin ?"

"Aç degilim anneciğim  yeni arkadaşımla birşeyler yedik."

"İyi iyi çok güzel yeni arkadaş bulmusun demek "
" evet çok iyi bir kız " diyerek odama girip yatağa uzandım bu gün olanları düşündüm.Ve uykuya daldım.

Benimsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin