Cansunun odasına çıkıp dolabının kapagını açtık buket içinden bir tane beyaz dantelli elbise seçti .cansuda üstü spor detaylı altı siyah tülü kısa elbiseyi.
Bense pembe şık kıyafeti elime aldım. Süslenmeye başladık .Ben ilk defa böyle bir yere gidicegim için çok heyecanlıyım bir okadarda korkuyorum.
Saçlarıma büyük dalgalar oluşturup parnaklarımla dağıtım daha dogal olsun diye . Makyaj uzmanımız buket makyajlarımızı yaptı en sonunda hazırladık .Birbirlerimize bakıp övgüler yağdırdık .Buketin arabasıyla geldik mekana .
İçeriyi benim gibi normal aile çocukların girmesi zordu ama ben buket ve cansu sayesinde girebildim.Etrafı incelemeye başladım heryerinde okuldaki serserilere benzeyen tipler vardı bir kenara geçip oturduk . Cansu yüksek sesle bağırarak ."hadi buraya eğlenmeye geldik "
Ellerimizden tutup piste çıkartı. Müzik eşligine uyarak dans ederken arkamdan birisi gelip kolumdan sıktı dönüp baktığımda duygusuz soguk bakışlarıyla beni yine korkutmayı becerdi buğra bey.
" ooo sen buraya gelirmiydin yaa."
"Niye buraya senin gibi piskopatlarmı geliyor.Normal insanlar giremezmi ."
Sinirlendiğinin farkındaydım sanki kızmış bir boğa gibi nefes alıp veriyordu.
Saçlarımdan tutup." Sen dilin çok uzadı artık, eğer böyle konuşmaya devam edersen yılanlar arasında bir kutuda kalmak zorunda kalacaksın.
Korktuğumu
göstermemeye çalışıyordum ama elimde degildi korktuğum çok belliydi.
Kafasını başka biyere çevirdi sırıtıp "güzel tam zamanında"
"Ne anlamadım "
"Benimle dans et "
"Ne ???"
"Bak seninki gelmiş bu benim için çok iyi bir fırsat."
Kafamı çevirdim orkunun buraya baktığını y gördüm.
"İstemiyorum hem orkunla benim aramda hiç bir şey yok boşuna uğraşıyorsun . "
" görücez boşunamı ugraşıyorum."
Orkunun bana (üzülürsün) demesini şimdi anladım . Okadarda kızmıştım çocuğa .
Romantik bir şarkı çalmaya başladı .buğra elliyle belimden tutup dansetmeye başladık.Niye bu kadar kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu .orkun bize bakıyordu.sırıtarak 'bak dediğim gibi gözleri bizim üstümüzde .galiba bundan sonra seninle hep uğraşıcam ."Gözlerine baktıgımda hiç birşey hissetmiyor gibiydi onun gece kadar karanlık gözleri vardı.
Orkun kolumdan tutu "hadi gidiyoruz azra "
"Hiç bir yere gitmiyorsunuz .hiç kimse benim yanımdaki kadını alıp gidemez hele bu sensen ." Buğra orkunun burnuna kafa attı .orkun burnun kanamasını engelerken buğra kolumdan tutup sürükledi . Arkamızda iki gurup kavga etmeye başlamıştı."buğra bırak kolumu . "Cevap vermeden arabaya bindirdi . "Nereye götürüyorsun beni .buğra cevap versene."Gaza basmaya devam etti sırıtmaya başladı "Gördünü nasıl seni korudu aranızda birşey oldugunu biliyordum. Bundan sonra yanında çok dolanıcam galiba bunu sen istesende istemesende yapıcam ve sen bana orkununla aranda ne olduğunu anlatana kadar hergeçen günkünden daha fazla canını acıtıcam. "Ona korkuyla bakmaya devam ettim gözlerimden yaşlar süzüldü . Ses çıkarmadan ağlamayı çalıştım."evin nerde senin oraya bırakayım ."evimin tarifini verdikten sonra kafamı cama yasladım .Gözlerimin kapanmaması için kendimi zorladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen FictionUçurumdayım karanlık ve sesiz.Yanımda kimse yok bi tek ben varım yalnızım çok yalnız.Tutsa ya biri elimden kurtarsa beni uçurumun dipsiz yerinden .Kim kurtarıcak beni geçmişim mi ,gelecegim mi...