kamptaki süprizler

90 9 0
                                    

Ne yapıyordu bu piskopat."Çek omzumdan kafanı buğra  .
"Bunu niye yapayım.Nasıl olsa sevgilimsin."
"Ben sevgilin falan değilim olsam olsan senden nefret eden çaresiz bi kız olurum."
"Azra uykum var sesiz ol"diyerek gözlerini kapatıp tekrar omuzuma kafasını koydu.
Bu sefer bir şey demedim .Neden bilmiyorum ama bu benim hoşuma gitmişti .
Orkuna baktığımda kaşlarını çatmış bize bakıyordu.
Kulağıma kulaklıgımı takıp kafamı cama yasladım.
Kulagımdaki kulaklıklardan birisi çıktı ."Birazda ben dinleyin."
Kaşlarını çatık buğraya baktım.
"Ne sesiz uyuyamam."
Hafif gülümseyerek kafamı yolu izlemek için tekrar cama yasladım. Açtığım şarkı hayalet sevgiliydi .
Yolu izlemeye başladım göz ucuyla orkuna baktıgımda
Filizi kollarının arasına almış saçlarını okşuyordu.
Galiba artık orkunu unutmalıydım.Eğer unutmasam hem kendimi hemde onların canını yapacaktım.Ama olmuyordu işte yapamıyorum.
"Şarkı güzel ."
"Hıhı evet güzel ."
Bi ormanın içine girmeye başladık.
"Galiba geldik."
"İnşallah eğlenceli geçer yoksa hırsımı senden çıkartırım."
"Allah  allah ben ne yaptım ya gelmeseydin."
"Evet gelmeseydimde orkunla yanlız kalsaydınız."
"Ne yani kıskandını beni ."
Dudaklarını bükerek.
"Ne kıskanıcam be bu bi oyun ve orkundan senin sayende intikam alıyordun."
Benim sayemde ha .Beni mal gibi kullanıyordu ha. Hakketten bu ne intikamıydı.
Beni düsüncelerimden uyandıran arzu hocaydı."Evet arkadaşlar geldik buyrun çıkabilirsiniz."
Herkez yavaş yavaş servisten aşağı inmeye başladı.
...
Berat hoca yanımıza gelip erkeklerden iki kişi gelsin yakıcak odun topluycagız.
Herkez uzaklaşmaya başladı.
"Hadi ama .Buğra sen gel ."
Buğra kendini gösterek ."Benimi??"dedi .
"Evet burada başka buğra olmadıgına göre.Hem o kaslarını başkalarını dövmek için kullanacağına biraz işe yarasın.
Gözlerini devirerek berat hocayı takip etti.
"Can sende gel ."
"Tamam hocam."
"Sizde gurup oluşturup .Çadırlarınızı kurun."
Biz tabiki ben,cansu ve buketle beraber gurup olup çadırı yapmaya başladık.
Buket büyük bir' off ' çekerek."Cansu bu olmuyor."dedi.
"Kızlar sabredin olucak."
Çimlere kendimi atarak.
"Benden bu kadar."orkun yanımıza yaklaşıp isterseniz ben yardım edebilirim size.
"Gerek yok biz yaparız."diye itiraz ettim.
"Azra itiraz etmede yapıyım işte."
Buket yavru kedi gibi ."Biz beceremiyoruz zaten bırakta yapsın." Cansuda aynı bakışlarla bana bakıyordu.
"Off tamam."
Pollerden birtanesini eline alıp ee kalk bakalım yardım et biraz azra hanım."
"Buket yardım etsin."
Buket gözünü belirterek ."Ben beceremem."bakışlarımı  cansuya çevirdim ."aa kızlar beni galiba berat hoca çağırdı ."
diyerek kaçtı.iş başa düşmüştü.
"Tamam tamam aman siz hiç bir şeye dokunmayın diyerek orkunun karşısına geçip.
Onun tarif ettiği şekilde çadırı yapmasında yardım ediyordum.
Kafamı kaldırdığımda buğra buraya geliyordu.Ellindeki kuru tahta parçalarını yere fırlatıp. "Ne işin var lan senin burda. "
Dişlerini sıkarak"yardım ediyorum ."
"sana mı kaldı."
"Ee napicaksin başlarında sahip çıkan bir erkek olmayınca."
"Lan ben senin varya.ellini yumruk yapmış şekilde kaldırırken kolundan tutup. Gözlerinin içine baktım.Kolunu avuçlarımın içinden çekti.
"Tamam orkun sen gidebilirsin buğra geldi."dedim sert bir ses tonuyla
"Azra ."dedi .Sanki sesimi hitap edişi bana yalvarır gibiydi bu hoşuma gitmişti.Bakışlarımı orkuna çevirip.
"Filiz seni bekliyordur ee sonuçta onada sahip çıkacak biri olmalı."
diyerek tavrımı ortaya koydum.Buğra ise hala sinirliydi.
Niye bu kadar sinirlenmişti ki sonuçta beni sevmiyordu aramızdaki ilişki sahteydi benle orkundan intikam almak için beraber gözüküyordu ve galiba işe yarıyordu.Sanki bir dizinin içinde gibiydim.Bu hoşuma gitmiyor değildi .
Orkun giderken buğra ateş püsküren bakışlarını bana çevirip."Ne yapıyosun sen yaptıracak başka adam bulamadını bırak ben yaparım."
"Yardım edeyimi ."
"Gerek yok sen bana merti çağır.
"Tamam çağırıyorum.Bu arada teşekkür ederim."
"Anlamadım niye teşekkür ettin şimdi."
"Çadırı yapmama  yardım ettiğin için."
"Önemli değil şimdi git ve meriti çagır bir dahada asla ben senin yanında değilken  orkunla başbaşa kalma."
"Tek başımıza değildik .Hem niye bu kadar orkundan nefret ediyorsun."
"Çok soru soruyorsu .Böyle işlere sen burnunu sokma bücür."
"Ben bücür degilim."
"Her neysen işte."Alaycı tavırla bakıyordu.Bu sinirimi bozmuştu.

Mertin yanına gidip buğranın onu beklediğini söyledim.Bizim satıcı kankilerimin yanına gidip biraz dedikodu yaptık.Mert yanıma gelip çadırı yaptıklarını söyledi.Doğrusu Buğra biraz beni şaşırttı yani ben daha çok 'kendin yap banane' diyecegini düşündüyordum ama o ben söylemeden kendisi yaptı bu hoşuma gitmişti.
Kızlarla beraber ateşin yanına gidip biraz marsmelov yedik.
Akşam yemeğinde olmasa olmaz mangalımızı yedik.
Ellerimize kahfelerimizi alıp  ateşin önüne oturduk her kampta olduğu gibi gitar ve sesi güzel yakışıklı adam vardı.Berat hoca biraz şarkı söyledi.Gülümseyerek bana bakıp ."Sesinin güzel oldugunu duydum azra şarkı söylemek istermisin."
"Bilmem ki şimdi burda olurmu?"
"Neden olmasın burda baş başayız hadi ama."peki o zaman."
"O zaman bu nasıl veda diyelim mi  ."
"Bana uyar."
Berat hoca gitarı kollarının  arasına alıp çalmaya başladı.
(Şarkıyı burada açınız.)
Şarkıyı söylerken gözlerimi  kapatmıştım.Galiba heyecanımı dindirmek içindi.

İnanmak, inanmak istiyorum sana
Anlatsana her şeyi baştan
Bir daha çok sevsen de gitmelisin
Öyle mi? Bence sen yalancının birisin
Çok sevsen de gitmelisin
Öyle mi? Bence sen yalancının birisin

Söylesene sevdam
Bu nasıl, bu nasıl veda?
Bu nasıl yalan?
Sen kaçıncı yalancı, ömrümden çalan?
Söylesene sevdam
Bu nasıl, bu nasıl veda?
Bu nasıl yalan?
Sen kaçıncı yalancı, ömrümden çalan?
...
İnanmak, inanmak istiyorum sana
Anlatsana her şeyi baştan
Bir daha çok sevsen de gitmelisin
Öyle mi? Bence sen yalancının birisin
Çok sevsen de gitmelisin
Öyle mi? Bence sen yalancının birisin

Söylesene sevdam
Bu nasıl, bu nasıl veda?
Bu nasıl yalan?
Sen kaçıncı yalancı, ömrümden çalan?

Söylesene sevdam
Bu nasıl, bu nasıl veda?
Bu nasıl yalan sen kaçıncı yalancı ömrümde çalan.

...
İnanmak inanmak istiyorum sana...
Şarkıyı bitirdigimde gözlerimi açıp alkış ların geldiği tarafa bakıyordum.
Herkez çok sevdiğini söylüyordu. Kahfelerimizi bitirdikten sonra çadırımı yol aldık birisi kolumdan tutup durdurdu arkamı dönüp baktığımda evet tahmin ettiğiniz gibi buğra değil Orkundu.
"Ne oldu orkun?"
"Şey  ben sesinin güzel oldugunu söylüycektim."
Orkundan hiç beklemediğim bir hareket yapmıştı .Doğrusu bu gün buğrada aydıydı . Gözlerim fal taşı gibi açılmış bir şekilde bakarak."teşekkür  ederim. .bittiyse çadırıma  dönebilirmiyim ?"dedim
Tek kolunu uzatarak."Tabi buyrun iyi geceler." "Sana da."
Çadıra girip uyumuş olmak üzere olan kankilerimin yanına yattım. Ve uykuya daldım.
...

Benimsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin