Sınıfa ağlayarak girip kendimi rezil etmek istemediğim için ilk önce lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadım sonra sınıfa girdim cansu yanıma gelip "Nerdeydin?"
"Şeyy dolaştım biraz ."
"Tamam neyse bu gün pijama partisi yapıcam gelmek istermisin."
"Teşekkür ederim beni çağırdığın için aslında banada iyi gelebilir bu aralar biraz gerginimde."
"Ne oldu anlatmak istermisin " önemli bir şey değil Eee sonuçta orkuna söz vermiştim ona hiçbir şey anlatamazdım.
Okul çıkışı cansugilin evine gittik ."Evin çok güzelmiş cansu."
"Teşekkür ederim canım hadi gel senin üstüne giyecek birşeyler vereyim."
"Tamam sağol canım"
Salona inip içeriye baktım çok kişi gelmemişti sadece cansu, ben ve buker vardı . "Başka birisi gelmiyecek mi ."
"Hayır, bilirsin bizim okul işte kendilerini çok beyenmiş biz onlarla geçinemiyoruz .""Neyse boşverin biz kendimizde eğleniriz "
Cansu sinsi sinsi gülerek "Oooozamannnn kareoke showu başlasın "
İgrenç sesleriyle kulaklarımı sağır etmek ister gibiler."Hadi azra sende bir parça söyle"
"Tamam benim parçam adrakadabra olsun ."
Elime mikrofonu alıp o igrenç sesimle şarkı söylemeye başladım kızlarda bana eşlik etti .
......Buket:"Kızlar ben acıktım birşeyler yiyelim."
Cansu:"aynen"
Kendi marifetli ellerimizle yanmış soslu makarnamızı yapıp masaya oturduk.
Cansu büyük lokmasını yutup."biraz dışarı çıkalımı bizim okulun mekana gideriz.Nedersiniz?"
"Ayyy çok güzel olur."
"Şey kızlar ben eve gidiyim hem zaten geç oldu saat ."
Sinirlenerek buket bana ters ters bakıp"iyide sen bu gün cansuda kalacağını söyledin bugün bari bir yere gidelim hadi uzatma işte."
"Buket haklı hazal hadi ama kırma bizi."
Kedi yavrusu gibi duruyorlar kendimi gülmemek için zor tutup "iyi iyi tamam ama ben ne giyicem."
"Ben sana dolabımdan birşeyler veriyim hadi hazırlanalım."
Bedenlerimiz birbirine uygun oldugunu düşünerek olumlu anlamda kafamı salladım.YUKARDA AZRANIN GİYDİGİ PİJAMA VAR YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ😇😆😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Novela JuvenilUçurumdayım karanlık ve sesiz.Yanımda kimse yok bi tek ben varım yalnızım çok yalnız.Tutsa ya biri elimden kurtarsa beni uçurumun dipsiz yerinden .Kim kurtarıcak beni geçmişim mi ,gelecegim mi...