saç ve ben baş başa

70 8 2
                                    


Okula yürüyerek gittim hava almak belki bir az iyi gelirdi. Okuldan içeriye girdim Hiçbir sorun yok iki pisliğin grupda ortalarda yoktu hayret. Neyse koridora gelmiş sınıfıma doğru yol aldım.Tanımadık ses"Mor göz "dedi. Arkamı döndügümde eli belinde sarışın bir kız karşımdaydı. "Bana mı dedin?"
" Evet canım sana dedim."
" Ne istiyorsun? Kimsin sen?"
" Yakında öğreneceksin canım kimin oldu mu."
" Yok canım kimin olduğun beni hiç ilgilendirmez . Sen kimsin ben onu öğreneyim o bana yeter. Yoksa sahibin umurumda bile değil."
Onu sinirlendirmiştim galiba gözlerinden ateş çıkacaktı.
Yapmacık ses tonuyla." Sen ne yapışkan bir şeysin ya çocuğa yapıştın çıkmıyorsun ama ben seni çıkartmasını iyi bilirim. Çocuk resmen seni dövdü Sense hala sevgilisi olarak ortada dolaşıyorsun."Ne diyo bu manyak yerim ben bunu ya.Sakin olarak iki adım ileri gittim."Buğra beni dövmedi."
"Öyle mi ondan nı fondotenle gizlenmiş bir adet mor gözün var."
"Bak işte bu konuda haklısın
fondotenle gizlenmiş bir adet mor gözüm var ama iyileşmesi içinde o göze krem süren bir sevgilim var."
Susmuş çatık kaşlarıyla bana baktı biraz vakit geçtikten sonra. "Senin iki günlük işin var Buğra 3 günden fazla birisiyle çıkmaz canım."
"Tecrübelisin galiba ama ben kalıcı olduğum için sıkıntı olmaz canım."
Canım kısmını bastırarak soyledim.
"O belli olmaz canım "dedi ve omzuma sertçe vurdu.
Ne yaptığını sanıyo bu kız ya dedim ve saçlarına saldırdım
Ellerimin arasındaki saçlarla beraber malı duvara yapıştırdım. Bütüm okul toplanmış bize bakıyordu.Nerde bu Buğra ayısı.
Saçları elimdeyken resmen kayıp balık memo gibi çırpınıyordu."Ne oldu daha yeni ki havan nereye gitti."
"Bırak beni manyak.Mahvederim seni."
Ne diyor bu ya.Manyak falan kim benmi manyağım .Sen çıkarttın kızım bu canavarı içimden.
"Bana bak bir daha bana bulaşma yoksa kabusun olurum senin."
Bir alkış sesi geldi ardından ıslık bu kim ya Kafamı çevirdigimde "İşte benim kızım."
Buğra ne yapıyor yoksa bu beni aldatıyormu.Tamam yani şimdi yalan bir ilişki içinde olabiliriz ama yinede sinirlendim yani parçalarım onu .
"Şıışt sana diyorum azra."
Ohhh şúkür yapmamış .
İşte büyük misafir müdür geliyor."Ne yapıyorsunuz siz burada."
Müdür iyice yaklaştı ikimizinde kolumuzdan tutup ayırdı.
"Yürü odama .Sizde dağılın çabuk."
Herkez dağılıyor bizde müdürün arkasından odasına gidiyorduk.Arkama döndüğümde Buğrada geliyordu.Odadan içeri girdik masanın karşısında dikildik müdürle rahat sandalyesine oturmuş bize ters ters bakıyordu.
İlk sòze giren müdür oldu."Siz ne yaptığınızı sanıyorsun.Özellikle azra sen daha yenisin okulda üstelik burslusun."
"Hocam burslu olmamın ne gibi zararı olabilir sizin için."
"Konuşmana dikkat et azra hanım.Bursluluğunun bana zararı ya da yararı olmaz.Ben öğrencilerimi maddi durumuna göre ayırmam.Bu senin ilk uyarın üçüncü uyarında okuldan atılırsın."
Ne atılırmıyım hayır olamaz babam beni mahveder.
"Hocam benim suçum yok şu gerizekalı üstüme atladı."
Şu gerizekalı derken parmağıyla beni gösterdi.
Döverim ben bu kızı .
Müdür ayağa kalktı."Seda düzgün konuş.Suçlu kim olduğunu ben gayet iyi biliyorum.Sözlerine dikkat et."
Demek bu malın ismi Sedaymış.
Seda gıcığı başını eğmiş biçimde duruyordu.
"Dışarı çıkın uyarı aldığınızı ailenize bildirilecek."
Hiç bir şey demeden odadan dışarı çıktık.Kapıda bizi buğra bekliyordu.
"Aşkım sen beni mi bekledin gerek yoktu."
"Olsun canım hadi gidelim."dedi ve elini uzattı hiç beklemeden elinden tutum .Arkama bakmadan yürüyordum.O halini görmek çok isterdim ama Buğranın elinden tutuğumdan dolayı put kesilmiştim heycandan.Ne oluyor bana ya nerden çıktı bu heyecan.
Müdürün odasından uzaklaşmıştık .
"Vay demek benim için kavga ettin."
"Senin için değildi o kavğa kendim için ."
"Tabi canım kesin öyledir.Onun için daha yeni aşkım demenin sebebi de kendin içindi demi."
"Aynen öyle hiç kimse bana yapışkan diyemez.Hele bide o pislik."
"Ondan elimi tutuyorsun hala."
Ne ben bunun elini mi tutuyorum.Ay nasıl gitti aklımdan .Burak azra şunun elini."Ne var sevgilim degil misin.Sonuçta başkaların yanında sevgili gibi davranıcaz diyen sendin."
"Doğru haklısın ama hala elin elimde."
Sertçe elimi çektim ."Bak artık değil."
Gülüyor aaa buğra bey gülüyor ama güzel gülüyor.
Gülerken masumdu ,tatlıydı ve yakışıklı.
Ona uzunca baktım.Sanki ben başka diyardaydım sırıtarak ona hayranca bakıyordum.Ne oluyor bana ya nerden çıktı bu bakışmalar.Gözlerimin önünde sallanan bir el ."Şşş dünyadan azraya."
Dilim tutulmuş şekilde bakıyordum.Dilim son anda çòzüldü."Ne ne var ?Ne oldu ne istiyorsun?"
Şaşkın bir biçimde bana bakıyordu.Galiba ne demek istediğimi anlamamıştı .Ya da verecek cevabı yoktu.
Parmaklarını saçlarını daldırmış
şekilde karıştırdı vay be adam saçını dağıtırken bile şekil veriyordu.
Kolumdan tutup arkasından beni çekerek götürüyordu sınıfa."Off burak kolumu."
Hiç arkasına bakmadan sürüklüyordu adeta .
"Buğra kendim yürüyebilirim."
Birden durdu bana baktı."Azra"
"Efendim ."
"Sana bir şey söylemem lazım."
Ne söylüyecek bu bana ya.
Yoksa düşündüğüm şey mi .Bana itiraf mı yapıcak." Söyle Söyle hadi söyle dinliyorum ben seni."
Saclarını biraz dağıttıktan sonra.
"Şeyh nasıl desem bilemedim şimdi."
Söyle artık ya söyle ben de kurtulayım sende ne oluyor sana azra biraz kendine gel karşındaki bizim öküz buğra. Olsun yine de tatlı Dünyadan koptum ben galiba ya.
'Zil...'
"Allah seni kahretsin zamanını buldun demi."
Ne ben bunu dışından mı söyledim.Şimdi bunları Buğra duydu mu yani .Allah kahretsin beni ya.
"Bana mı dedin."
"Yok sana değil şeye dedim."
"Kime ?"
"Sana ne ?Gidiyorum ben."dedim.
Ve bahçeye doğru yol aldım.
Arkamdan 'Nereye?'diye bağırıyordu.
Yürürkende zile ve buğraya laflar saydırıyordum.
"Pislik geveleyip durdu.Zaten ne üzülüyorsam bu manyak ,gerizekalı isteğin şeyi söylemiyecekti."
Bahçeye çıktığımda cansuyla buket belirdi bankta oturuyorlardı.
Hızlı adımlarla banka ulaştım.
Cansu;"Ne oldu ,ne dedi ?Kızdımı yoksa okuldan ,atıldınnı?"
"Off cansu bi nefes al kızım ya."
Buket;"Sen cansuyu sanki tanımıyorsun."
"Doğru haklısın."dedim ve bütüm olanları anlattım.
Buketle ,Cansu birden gülmeye başladı.
"Ne gülüyorsunuz ya."
Cansu:"Demek buğraya canım cicimli laflar ettin ha."
"Evet ne olur yani sonuçta yarı sevgiliyiz."
"Bir dakika sen bunları buğra için ni yaptın yoksa yarı sevgili olduğunuz için ni ?"
Yarı sevgili kelimesine bastırarak söylemişti pislik buket.
"Iııı aslında ....."
Biraz geveledikten sonra.
"Aslında o kadarda kötü çocuk değil yani."
İkiside bir yandan."NEEEE..." Cansu ayağa kalkarak.
"Nasıl o kadarda kötü çocuk değil."dedi.
Buketse bana şaşkınlıkla bakıyordu.
"Off cansu otur şuraya abartma.Sadece yakışıklı ,karizmatik bi de kıskanç."
Buket:"Oooo sen kapılmaya yol almısın kızım bu buğraya."
"Saçmalama buket o kadar değil."
Buket:"Azra sen buğda kılasik türk kadınlarının gördüğünü görmüssün ."
Cansu"Aynen katılıyorum bukete."
"Ben katılmıyorum."
"...Zil.."
"Neyse hadi sınıfa .Şimdi sizinle hiç uğraşamam."
...
Gülerek sınıfa girdik.
Herkezin gözü benim üstümdeydi.Ooo müthiş kavğamdan olsa gerek.Sakin olup sırama geçtim.Buğra bey yoktu ama mert vardı ve diğerleri.
Mert bize doğru yürüdü ."Naber cansu ?"
"İyi sen?"
"Oooo bize selam yokmu."dalğa modunda söylüyerek.
"Paradan ya.Naber?"
"Iyi sen?"
"Uykulu."
Cansu:uzatarak "Anlamadım."dedi.
"Dün gece buğra bey sağolsun."
"Ne alaka?"
"Saat 1'den 5'e kadar duvar boyadık .Sitresini atması gerekiyormuş."
"Ne sitresiymiş o?"
"Bilmem ne kadar uğraşsamda söylemedi, bana her şeyi söyler ama."

Buket sessizce kulağıma yaklaşıp fısıldamaya başladı."Sana olan hoşlantısını anlayamamış olmasın."
Sesli bir şekilde."Saçmalama buket."dedim ve herkez gòzünü bana dikmişti.
Mert bir şey demeden yerine geçti. Kızlar ise gülüyordu.Arkama yaslanıp 'çiçek ol 'pozumu aldım.
Kapıya gözlerimi dikmiş buğranın gelmesini bekliyordum.
Ve kapıda bir anda gözüktü.
Ona hayran bir şekilde bakarken,oysa klasik havalı ve karizmatik yürüyüşüyle bana doğru geliyordu ki.
Orkun bey:"Buğra konuşmamız lazım. "diyene kadar.
Dişlerini sıkarak Buğra :"Bekle geliyorum. "dedi.Sırasına yani yanımdaki sıraya bana bakarak çantasını bırakıp orkunun arkasında gitmeye başladı.

Benimsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin