Odama çıkıp siyah diz kapağında biten uzunlukta ve etek kısmında dantel olan elbisemi giyip makyaj masama oturdum .Hafif bir makyaj ve dalgalı saçlarımı sırtıma selbest bıraktım.Mavi slepto ayakıbımıda giydikten sonra kendimi hazır hissedip çantamı ve cekedimi alarak kendimi dışarı attım.
Çantadan telefonumu çıkartıp cansuyu aradım.
Birkaç defa çalmadan sonra telonu açtı .
"Nerde kaldın. Hadi seni dışarda bekliyorum."
"Tamam. Geldim kapat hadi."dedi ve sokağın koşesinden cansunun arabası gözüktü.
Tam önüme durdu .Dolaşarak öne oturdum.
"Selamın aleyküm."
"Aleyküm selam.Çok mu beklettim.
"Ehh işte .Nereye gidicez?"
"Benim bildiğim çok güzel bir lokanta var ."
"Tamam bana uyar.Buket nerede."
"O bizi orada bekliyor."
"Vay kıyamam ona ben."
...
Lokantaya geldiğimizde benim ağzım bir karış açılmış öylece bakıyordum.Her yer altın suyuyla kaplanmıştı.Garson bize masamıza kadar eşlik etti bukette bizi orada bekliyordu.Buketle selamlaştıktan
sonra yerlerimizi aldık.Siparişlerimizi verdikten sonra garson yanımızdan ayrıldı. Yemeklerimi beklerken.Tabi beklerken de kamp meselesini konusu açıldı. " Eee anlat bakalım azra hanım." "Ne anlamadım?"desemde ne demek istediğini gayet iyi anlamıştım.
BuketYüzü asılarak."Azra kamp günü ne oldu ."dedi sinirli ses tonuyla.Büyük bir off çekerek.
"Sana cansu anlatmadımı?"
"Ehh anlattı ama az."dedi Şirin mimiklerini yaparak.
"Paintboil oynarken benim yanıma geldi .Konuşmak istediğini söyledi.Neymiş efendim buğradan uzak durucakmışım.
Cansu;"Allah allah."
"Buğra kötü birisiymiş."
Buket;"Sensin kötü be."
Bukete anlamsıs ifadelerimle baktım.
Buket;"Orkundan bahsediyorum."
Anlamadığını ifade eden bir tavırla"Haa tamam"
"Neyse işte beni buğrayla her gördüğünde gözünde küçülüyormuşum.Onun için gözünde küçük bir geçmiş oldugumu söyledi bide."
Cansu "Pislik ,adi herif ..."
"Cansu tamam sakın ol azranın halini görmüyormusun."
"Tamam pardon ya kaptırmışım kendimi."
Buket "Azra bundan sonra ne yapıcaksın peki."
"Hiç hiç birşey ."
Cansu:"Nasıl hiç birşey ya .O orkundan intikam almıyacak mısın?"
"Ne tür bi intikam almamı bekliyorsun?"
"Onu umursamamak gibi.
"Zaten öyle yapıcamda bu nasıl bir intikam alma şekli."
Buket:"Kaçan kovalanır hesabı."
Cansu :"Aynen öyle."
"İyide ben artık orkunu istemiyorum.Orkun mezusunada nokta koydum."
Buket:"Peki o nokta koydu mu?"Nokta kelimesinin üstüne bastırarak konuştu.
Garson yemeklerimizi masaya bıraktıktan sonra."Başka istediğiniz varmı efendim."dedi .
Buket "Hayır taşekürler."dedi ve garson yanımızdan ayrıldı. Kırmızı et istemiştik.Ben içecek olarak kola almıştım.Alkol kullanmadıgım için .Kızlarda bana uyum saglamak için kola almışlardı.
Buket sözlerine devam ederek ."Onun için senin yaşadıklarını oda yaşamalı."
Cansu:"Evet aynen öyle ."dedi.
Kocamdan bir yudum içerek."Ben artık hiç kimse istemiyorum."
Cansu masanın üstündeki elimi tutarak."Tamam.Yine hiçkimseyle olmaycaksın.Sadece orkuna haketiğini görmeli .Sen sadece onu umursamayacak ve nefretini göstercek sin."
"Gerçekten de yoruldum artık böyle bir şey yapmak istemiyor yorum."
Buket :"Sen bence bunu biraz düşün."
Cansu :"Aynen öyle.Aklına onun sana yaptıkları aklına gelsin.Kesinlikle kararın degişicek." dedi ve ben hemen.
" ki böyle bir ihtimal yok."
Cansu :"Hadi ama düşün bi."
"Tamam düşünücem.Fakat fikmin aynı olacagını pek sanmıyorum."
Kendini emin tavırlarla.
Buket:"Sen yinede bir düşünde ."dedi.
Cansu :"Şu pisliğin konusunu kapatalım ve artık güzel şeylerden bahsedelim.Zaten yarın pazartesi."Cansuya katılarak
"Aynen ya çok acıktım zaten ."
Bukette "Bende bende"diye ekledi.
...
Yemeklerimizi yerken komik ve neşelenecek muhabbetler ettik.
Bu yemek gerçekten bana çok iyi gelmişti.
İçimi dökebilecegim çok iyi iki tane arkadaşım vardı .Onları çok seviyorum ,ikiside çok tatlı.
Yemeklerimizi yedikten sonra hesapımızı istedik .Hespıda ödedikten sonra evin yolunu bulduk.
Buketide,benide cansu bıraktı.
Arabadan inerken ikisinin yanagına da öpücük kondurdum.
"Hayırlı geceler kuzularım yarın görüşürüz."
Buket,Cansu: "Görüşürüz."dediler.
Anahtarı küçük minik çantama aradım ve sonunda buldum.Kapıyı açarak içeri girdim.
Benim küçük ailem televizyonun karşısına geçmiş dizi seyrediyorlar dı.
Annemin sâçma sorusuyla karşılaşmak zorundaydım.
Abim:"Yok anne daha yolda kendisi."
Annem:"Aman sizin de çocuğunuz olunca anlarsınız."
"Haklısın annecim "dedim.
"Ben yatıyorum iyi geceler."dedikten sonra tam arkamı dönmüşken.Babamın anlamına.
"Azra " demesini işittim.
Babama dönerek ."Efendim baba."
Sert sesiyle:
"Bir defa gidecegin yer için benden izin al."
"Tamam bir defaki sefere öyle yaparım iyi geceler. "diyerek odama çıktım.
(Şarkıyı burada açınız.)
Yatağının üstüne çantamı fırlatıp üstümü degiştim.
Pijamalarımı giyinip yorganın içine girdim.Telefonundan güzel slow müzik açtım biraz kızların dediklerini düşünmek istedim.kafamı yaptıktan kaldırıp bağdaş kurdum.Dedikleri gibi orkunun bana yaptıklarını düşündüm.6.sınıf zamanını
düşúnsem Bütün okulun önünde benle dalga geçti .Arkadaşımla yanımda filort etti.Her seferinde beni küçümsedi. Hadi tamam o zaman çocuktu. İşte ben onun için affetmiştim ya.peki bu sefer şimdide çocuk deyil ya .Kamp günú yaptıkları ne olacak.Bana "küçük geçmiş "dedi.Ellerimi yumruk yapıp canım yastıgımdan sinirimi çıkarttım.Peşini bırakacakmışım bide .Sanki sana yapıştık ya .Bide daha çok gözünde küçülüyormuşum .Asıl küçük sensin .Diye yastıgımı yumruklarken .Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı ağzımı elimle kapatıp hickiriklarimin sesinin duyulmamasını istemiyordum.
...
Sabah uyandığımda başım çok kòtü agrıyodu.
Çalışma masamın gözünden ağrı kesicimi alıp birbardak suyla içtim. Lacivert kotumu ve üstüne de buz mavisi gömlegimi giyip saçlarımı at kuyruğu yapıp. Hafif bir makyajla kendimi dışarı fırlattım. Yúrüyerek okula ulaşmıştım. Bahçede buğragil arabaya yaşlanmış gurubuyla beraber duruyordu. Karşısında orkungil buğragile kaşlarını çatarak bakıyordu.İşte tam zamanı gelmişti bütüm okul dışarda en önemliside orkun dışardaydı.Yürüyerek buğraya yaklaştım.Yüksek bir sesle "Âşkım"diye bağırdım.Buğraya doğru koşarak ona sarıldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen FictionUçurumdayım karanlık ve sesiz.Yanımda kimse yok bi tek ben varım yalnızım çok yalnız.Tutsa ya biri elimden kurtarsa beni uçurumun dipsiz yerinden .Kim kurtarıcak beni geçmişim mi ,gelecegim mi...