Güneşin gözlerime vurmasıyla birlikte uyandım saat 7.30du nasıl geldim yatağıma ben . Off hayır ya en son gözlerimi kapatmamak için ugraşıyordum .Galiba bugra beni yatagıma yatırdı.
İçimdeki ses konuşmaya başladı."ayyy çok tatlı filimlerdeki gibi. " ne filimlerdeki gibi si be o öküzün beni kucağına alması bozdu .yani orkun olsaydı neyse ama bizim öküz buğra kucağına almıştı.
Neyse .Ayağa kalkıp okula gitmek için hazırlandım. Kot şortum ,üzerine new york yaz an buluzumu ,nıke spor ayakım,siyah yuvarlak camlı gözlügümle çok havalı oldum.(YUKARIDA AZRANIN GİYDİGİ VAR)
Okula otobüsle gittim çünkü başım dönüyor gibiydi .
Güvenlikçi ahmet amcaya selam verip buketin yanına gittim.Telaşı bir şeklide"kızım buğrayla nereye gittin."
Olup bitenlerin hepsini anlattım ."nediyorsun kızım sen ohaa çok heyecanlı "
Gözlerim orkunu aradı birisi kolumdan tutu.evet işte geldi. "Azra senle biraz konuşalım."
"Tamam ."
"Buket ben geliyorum birazdan ."
Olumlu anlamda kafasını salladı.
Okulun arka bahçesine gittik .
"Ne oldu orkun"
"Azra buğradan uzak dur ve sakın ama sakın geçmişi ona anlatma."
"Zaten anlatıcak değilmi uzak durmayada çalışırım fakat sıra arkadaşım olduğu için kendisi. ondan uzak duramam."
"Ben senin iyiliğin için diyorum kendin bilirsin."
Ayyy nasılda benim iyiliğimi düşünürmüş canım benim .tabi bunları içimden söyledim.
Yanımdan giderken arkasını döndü ve bana "güzelleşmisin"
Dedi ve yürümeye devam etti.
Şaşkınlıkla ona baka kaldım .bana güzelsin dedi.
Sınıftan içeri girip sırama geçtim bugra gelmemişti daha .sevinçten havalara uçucaktım.
Dersimiz matematik ti en sevdiğim ders .Herkeze sıkıcı gelebilir ama bana öyle gelmiyordu daha çok eğlenceli geliyordu.
Defterini masaya bırakıp "evet çocuklar dersimize başlıyalım."
Sınıfa öküz gibi dalan buğra ve serseri gurubu içeriye girdi daldı desek daha doğru olur.
Özür dilemeden yerlerine geçti.buğrada benim yanıma oturur oturmaz bana ters ters baktı bu çocugun benimle derdi ne ya .
Ders çok çabuk geçti.
Herkez dağıldı .
Yerimden kalkıp "buğra geçebilirmiyim "
"Hiç giyinmeseydin azra hanım ."
Sinirli bir şekilde "Anlamadım ."
Bekle. Ayaga kalkıp yürümeye başladı"tugçe ceketini çıkart ."
Gözlerini devirerek "ne diyorsun sen .bögürerek "çıkart dedim sana ""tamam be"
Uzun ceketi bana uzatıp.
"Giymem bunu ben ."
"Giy "
"Giymem dedim sana ."
"Giyiyeceksin ."
Sinirle elinden alıp üzerime
giydim.tugçeyse sinirle bana bakıyordu.
Buğra tuğçenin yanağından makas alıp .dalga geçer gibi.
"Ben sana daha iyilerini alıcam söz."ARKADAŞLAR BİRAZ SAÇMA OLDU AMA İNŞALLAH BEYENİRSİNİZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Teen FictionUçurumdayım karanlık ve sesiz.Yanımda kimse yok bi tek ben varım yalnızım çok yalnız.Tutsa ya biri elimden kurtarsa beni uçurumun dipsiz yerinden .Kim kurtarıcak beni geçmişim mi ,gelecegim mi...