.

78 9 0
                                    

Sabah olduğunda buket benim bacağımı çimbiklemesiyle  uyandım.
"Ne yapıyorsun kızım ya canım acıdı böyle mi uyandırılır insan."
"Sabahtan beri uğraşıyorum uyanmadın bende bu yollu deneyim dedim.Hadi çabuk kahvaltı yapacağız sonrada paintboil oynuycagız."     Şaşkınlık geçirdiğim için göz kapaklarımı sonuna kadar açtım.
"Ne tamam hemen geliyorum."
Buket çadırdan çıktıktan sonra çantamdan şortumu ve üstüne salaş buluzumu giyinip dışarı çıktım.
Buketgilin yanına gidip yardım ettim .
Masaya oturduk. Kahvaltıda birtek kuş sütü eksikti aay bilinç altım yine sapıtıyor.
Kahvaltımızı ettikten sonra herzamanki yaptığımız şeyi kahfelerimizi alıp bir ağacın altına oturduk.
Cansu:"buket hani paintboil oynuycaktık."
"Az sonra çağırır  hoca."
"Tamam aay çok heyecanlı."
Cansu çabuk heyecanlanan gaza gelen bir kız olduğu için bu ona sanki  .
Justin  timberlake le tanışacak kadar heyecanlanıyordu.
Ne saçmalıyorum ben ya.
Mert yanımıza geldi ."Naber kızlar"
"İyi sen. Ne o birşeymioldu?"
"Yok öylesine geldim."
"Ne bileyim sen bir şey olmazsa yanımıza gelmesinde."dedim.Cansuda beni onaylıyarak.
Cansu;"aynen."
Mert;"Amma abartısız ya istemiyorsanız giderim."diyerek aya kalktı.
Cansu kolundan tutup sertçe yere oturtu.
Cansu;"Aman hemen de alınır."
Herkez dudaklarını kıvırarak gülmeye başladı.
Mert iyi çocuktu komikti,yakışıklıydı, dalgalı dagınık saçları , yeşil gözleri ve fit vücudu ona hava katıyordu yani yakışıklıydı işte. Onun bir tek kötü yanı vardı oda buğranın yakın arkadaşı olmasıydı.
Buket ;
"Kahve içermisin?"
Mert;"Yok sağol zaten şimdi paintboil oynuycaz başlamak üzere."
Cansu ;"Hadi gidelim o zaman "heyecanla ayağa fırladıgında .
Mert kolundan tutu."Cansu bizim gurupta olsa na."
Cansu gözlerini açarak "Kim benni "diye parmagıyla kendini gösterek. "HAHAA çok komik ben asla sizinle olmam biz kankalarımızla beraber olu caz.Demi kızlar."                     Buket ;"İyide cansu berat hoca ayarlıycak."
Cansu;"Biliyorum buketcim" .diyerek sesiyle  bukete olan kızgınlığını gösterdi.
Ben hemen araya atladım.Buketle,Cansunun kolundan tutarak berat hocanın yanına yol aldık.                gözlerimi Cansuya dikilerek."neydi şimdi bu?"
Cansu;"Senin olay  partinden sonra değişti.Böyle bi ilgi alaka yani görmen lazım.Galiba güzelliğime vuruldu."
Buketle  ikimiz kahkahayla Cansuya baktık.
"Cansu allah ilginini vermesin .Bu çocuk sana aşık olmuş."
"Olmasın istemez onun aşkı ."
"Niye yakışıklı çocuk."
Buket ;"Valla yakışırsınınızda "
Cansu bu buketin kolunu çimbikledi."Sen sus hiç konuşma niye bozuyorsun  beni."
buket;"Ne biliyim ben kızım böyle bir olay olduğunu."dedi.
Kıkırdayarak berat hocanın yanına gittik bize giyeceğimiz kıyafetleri verip giyinmemizi istedi.
Giyindikten sonra sıraya girdik.Arzu ve berat hocada giyinmiş bir şekilde  yanımıza geldi."Evet arkadaşlar bu sayacagım kişiler arzu hocanızın takımı.buket , buğra ,oğuzhan ,azra (ne hayır no no ben buğdayla aynı takımda olamam.Ona sinirimi bu oyunda almalıyım )berat hoca ismimi söyledikten sonra hiç bir şey duymadım.İtiraz edersem hem buketle ayrı gurupta, hemde herkesde soru işareti oluşacaktı başka şeyler düşüneceklerdi.
Bu durumu kabullenmek zorundaydım.
Berat hoca isimleri saydıktan sonra farkına varmıştım ki cansuyla mert aynı guruptaydı.Mert buna sevinmişti ama cansu için aynı şeyleri söyleyemem.
Arzu hoca;Evet hakemimiz mustafa bey .Mustafa bey kuralları saydıktan hemen sonra düdüğü çalıcak ve oyun başlıyacak.Buyrun mustafa bey.
Mustafa hoca kuralları anlattıktan sonra düdügü çaldı. Herkez konuşturmaya  başladı.
Buketle ikimiz hiç ayrılmadan   koşturmaya başladık. Büyük bir ağacın  arkasın geçtik.Gülmeye başladık kendimi bir polisiye filmi içinde gibi hissediyordum.
Karşıma timuçin çıktı işte tam zamanıydı.
Ona kurşunlarımın maduru ettim.
Yess! Diyerek kolumu müthiş  bir kol hareketi yaptım.
Timuçin  oflayarak  kaderine razı oldu ve mustafa hocanın yanına geçti.
Buketle birbirimize bakarak gülmeye başladık.
Buket,"Ayrılalım artık bence böyle olmaz ."
"Tamam haklısın.Hadi ayrılalım ben gidiyorum  o zaman  iyi şanslar ."
Diyerek dikkatli bir biçimde buketin yanından ayrıldım.
Şu ana kadar müthiş gidiyordum.
Bir çıtırtı sesi duydum arkama dönmek istememiştim aslında bu sesin ner den gelişiyle ilgili korkutucu sivri dişleri olan  köpekler aklıma geldi.Bütün cesaretimi toplayıp arkamı döndüm hele şükür köpek ve ya herhangi bir canavar değildi sadece bana masum bakışlarla bakan orkun du.

Orkun ,"Korkutumu ?"
"Biraz iyide  şuan senin benden uzaklaşman gerekiyor sonuçta seni vurabilirim."
Benim dediklerimi umursamayarak. Sert bakışları ve ses tonuyla.
"Seninle konuşmamız lazım."dedi.
"Tamam konuşalım da konu ne?"
"Konu sensin ."
"Ne !"
" Neden inat ediyorsun bu kadar."ne dediğini anlamayarak onu dinliyordum.
"Bak buğra iyi birisi degil." diyerek üzerime yürümeye başladı."Nediyorsun sen orkun?"
"Neden kendine bunu yapıyorsun ?Neden bunu bana yapıyorsun ."diye bağırmaya başladı .
Titrek sesle  orkundan ."ben... sana...ne yaptım..."
Kolumdan sertçe tuttu."Bunudiyerek bağırdı kolumu daha çok sıktı." beni delirtiyorsun buğrayla seni her gördüğümde nasıl bu kadar küçülebil digini  düşünüyorum. Sizi her gördüğümde senden dahada çok nefret ediyorum."diyerek bağırmaya başladı. Bense gözlerinden akıp giden tenime damlayan göz yâşlarıyla ona bakıyordum.
"Ben seni hiç bir zaman sevmiycegim küçük geçmiş."dedi.Küçük geçmiş haa onun için hiç bir şey ifade etmiyordum.Sadece umursamadıgı bir geçmişiydim.
Çenemi yukarı kaldırarak.
"Bu zamana kadar hep sen konustun orkun bense senin bana söylediğin  iğrenç...sözcüklerin her aklıma geldiğinde ağladım.Sen gittikten sonra hep bir mucize istedim seni tekrar görebilmek için bugün öğrendim ki  sen ... meğerse benim için sadece  bir hataymısın hemde büyük bir hata.Bundan sonra ne geçmişim ne de ... gelecegimsin ."

Benimsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin