olay olay!!!

28 4 0
                                    

"O adama bir deha gitmeni istemiyorum. "
"Sebep?"
"Öyle istiyorum çünkü."
Bak şuna ya artist.
"Ben senin kölen değilim.Ben hiç kimsenin kölesi değilim."
Birden deli gibi gülmeye başladı."Sen  benim kölem değilsin doğru.Çünkü seni bi tek orkun ilgilendirir değilmi.Çünkü sen orkununsun "
"Bağırma bana."
"Ne oldu yinemi ağlıyacaksın .Hadi ama bi tek sen orkun seni istemiyor ,sevmiyor diye ağaların."
"Yeter..."diye bağırdım.
Yutkunarak ve dişlerimi sıkarak ."Eğer bu kıskanmaksa .Sen beni kıskanma Çünkü ben senin için kıskanılacak bir kız değilim."
Ağlıyarak kapıyı âçıp tam dışarı çıkacaken sertçe kolumdan tuttu . Biraz sesizlik oluştu sadece bana bakıyordu. Daha yeni bu adam bana bağırmıyormuydu .Niye şimdi yumuşadım peki o içine gömüldüğüm gözlerine bakınca .Gözümden yaşlar yavaşça akıyor bense bunu umursamıyordum.Ve agzını açmış
"Öz..Özür dilerim."Dedi.
Şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim.
Ne ?bu benden özür mü diledi.
"Bak abartım galiba pardon."
Bana bakmadan konuşuyordu.
"Azra seni başkasının yanında görmeye dayanamıyorum onun için .Sana sadece bir şey soru cam ve bana tek cevap vereceksin ."
Bana dönüp yavaşça yaklaşarak .
"Benim olur musun ?"dedi ve yüzünü yüzümü dahada yaklaştırdı.Bana yaklaşmasındanı korkmalıyım yoksa sorduğu sorudan mı ?"
"Ben..bu çok ani oldu"
"Tek cevap istedim."
Dahada yaklaşıyordu bu adam sanki kalbimi söküp çıkartacaktı yerinden.Kalbim çıkmakla çıkmamak arasında kalmıştı.Peki ben mantıklımı olmalıyım yoksa kalbimi mi dinleme liyim?
Dahada yaklaşıyordu  gözlerimi kapatmış onun tepkisini beklerken birden benim beklediğim dışında daha çok burnuma masum bir öpücük kondurdu.
Nefesi yüzüme deyiyordu ve  artık cevap vermeliyim bence de.Ben zaten  uçurumdan atlamış  beni tutacak birisinin  ardımdan atlamasını bekliyordum.
"Evet ...ben artık seninim."
"Gözlerimi açtığımda karşımda sırıtan bir adam vardı.
"Benimsin ."

▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫Tavana bakmış olanları düşünüyordum. 'Artık biri beni seviyor gerçek mi bu .'
Sırıtarak tavana bakarken bile odunumu düşünüyorum. Telefonun sesiyle ayaklandım  gelen mesaj 'psikolojik manyak' tandı .Artık bence bunu da 'ormantiğim 'diye değiştirmeliyim.
(Yarın seni ben alıcam.Sahil kenarına gidicez spor bir şeyler giy.)
Gülmekten ağzım yırtılacaktı resmen galiba spora gidecektik. Sonra bir tane daha mesaj geldi.
(Merak etme durakta alıcam.)
Hemen cevap yazdım.
(Tamam o zaman yarın görüşürüz.)mesajımı gònderdim.
Cevap gelmediği için benim minicik ailemin yanına gittim.
Babam dersane hocası olduğu için  daha işten gelmemişti, abimde okuldan.Bitek anneciğim vardı o da akşam yemeği hazırlıyordu.
Ona yardım ettikten sonra diz üstünü elime aldım ve google amcaya bakalım bir buğra beyi soralım dedim .Arama motoruna Buğra Arıkan yazdım.
Sonuçlarda hep  Arıkan otel ,Arıkan inşat vb.şeyler vardı.Eee bizim okulda Arıkan kolejdi .Görselere girdiğimde  Odunumun karizmatik fotoğrafları vardı. Ve işte asıl benim aradığım ailesiydi.Bir adam ve kadın arasında oturan 11-12 yaşları arasında bir çocuktu .Galiba bu tatlı çocuk buğraydı yanındakilerde annesi ve babası olmalı.
Diğer fotograflarda sadece babası ve kendisi vardı.İyide annesi nerdeydi diye tam düşünürken zil çaldı.Babam gelmişti.Arama geçmişini silip Hızlıca bilgisayarı kapattım.
▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫
Camın önündeki koltuga uzanarak cama bakarken telefonu elime aldım ve canım kuzenim yiğiti aradım.
Birkaç çalmadan sonra açtı."Alo cadı "
"Cadı deme bana benim ismim var."
"Peki azra hanım sen bizi ararmıydın? "
"Demeki arıyormuşum.Napıyorsun ?"
"İyi sen ?"
"İyiyim.Çok özledim seni."
"Bende sizi özledim fıstık."
"Ne zaman gelirsin?"
"Daha çok var  benim gelmeme.Sen gel buraya."
"Ora ya mı ben oooo.Nasıl geleyim okul var babamgil burada nasıl geliyim."
"O kadar özlediysen gelirsin."
"Özledim tabi ama gelemem bilmediğim şehirlere. Amcamgil bari gelsin."
"Onlar beni ilgilendirmez ."
▫▫▫▫▫▫▫▫▫
Kuzişimle uzun bir süre konuştuktan sonra miss uykuya daldım. Sabah kalktığımda saat 7:35 'di .
Daha bana  göre erken olduğundan  Kafamı tam yumuşacık yastigima atarken telefonumun sesiyle  kafamı kaldırdım.Ve ormantiğim arıyordu.
Heyecandan ellerim titriyor telefonu açamıyordum.Ve sonunda açmıştım.
"Selam ."
Dedim.
"Selam hazır san geliyordum ."
"Ne hazırlanması nereye gidicez."
"Sahil kenarına. "
"Aa tamam hemen hazırlanıp geliyorum."
"Peki "dedi ve telefonu kapatı.Öküzzzzz...
▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫
Eşortmanlık bir şeyler giydim ve dışarı kendimi fırlatım.Durağa kadar koşarak yürüdüm.
Ve ışte geldim.Siyah lüks arabasına yaşlanmış beni beklerken çok karizmatik duruyordu.
Koşarak yanına gidip .
"Günaydın."
"Günaydın."dedi .Ne yani bu şimdi sadece günaydın nı?
"Çok mu bekletim?"
"Hayır.Hadi   gidelimi."
Olumlu anlamda kafamı sağladıktan sonra arabaya binmeye çalıştım ama kapı açılmıyordu.
"Niye açılamıyor bu kapı."
"Çünkü kilitli."
"Sebep?"
Yanıma yaklaşarak kolundan tutu ,yürümeye başladık.
"Doğuştan yorgunsun gerçekten.Spora gidiyoruz ne arabası."
Sahile gelmiş hala yürüyorduk bu ne ya hep yürüyoruz.
Bankı elimle göstererek.
"Oturalımı biraz."dedim.
Kafasını olumlu anlamda salladı.
Oturduğumuz yerden denize bakıyorduk.
İkimizde uzun bir zaman konuşmadıktan sonra.
Sessizliği bozan hayret ki buğra oldu.
"Dans işi ne oldu?"
"Hayret konuştun."
Sert bir bakış attı.
"Pazartesi günü konuşucam. Özür diliycem."
"Konuşma na gerek yok .özür falan da yok."
"Delirdin galiba ."
"Gayet iyiyim.O adamla bir  daha görüşmiyeceksin ."
"Sebeb ."
"Çünkü kıskanıyorum."
Gülmemek için kendimi tutsamda dudaklarım kıvrılıyordu.
"Pamuk şeker yer misin."
"Olur."
Elimdeki pamuk şekeri yerken .Buğra gülerek beni seyrediyordu.
"Sen niye yemiyorsun."
"Boşver."
"Sevmez misin?"
"Korkarîm daha çok ."
"Neden ."
"Boşver"
"Ya neden korkarsın.Bitane al ."
Diyerek elimle tam oküzüme pamuk şeker yedirteceken."
Beyimiz kafasını geri çekti.
"İstemiyorum  ."
"Ya niye çok güzel."
"Senin gibi korkunç olmak istemiyorum. "
"Ne ,ne korkunç olması."
"Bekle dur ."dedi .
Ve birden eli yanağıma deydi.
Yanagımdaki pamuk şekeri almıştı .
"Böyle daha iyi."
▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫
Buğracım beni eve kadar bıraktı sağolsun.Doğru duydunuz eve.Çünkú o saatte bir tek annem evde olur .O da temizlik yapıyordur .Şimdi siz diyeceksinizdir kahvaltıdan önce temizlik.Maalesef benim annemin ilk aşkı süpürgesi ve sarı bezi.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra annecimle beraber sabah programını  izledik.
Sonra bende zayn(zayn malik) inin instegram ına bir göz attım.Gözlerim oyulsaydıda bakmasaydım keşke.
Gigi' yle beraber bir fotosunu gördüm.Görmez olaydım.Sinirlenip instegramı kapatım.Ve en iyisi annemle beraber televizyon izlemeliyim.
▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫▫
Odamda tek başıma sesiz bir şekilde Kitap ıma odaklanmış  okuyorken.Telefonumun birden çalmasıyla korktum. Baktığımda gizli numara arıyordu.Açıp açmamak arasında kaldığımda açmaya karar verdim ve hızlıca kulağıma tuttuğumda  .Ses gelmiyordu.
"Alo."
Yine ses gelmemişti.
"Kimsiniz ."Cevap yoktu.
"Kapatıyorum."
Bu sefer ses gelmişti."Dur kapatma."
"Kimsin sen?"
"Buğradan uzak dur ."
"Seda manyak mısın sen kızım.Ne yani şimdi bide gizli numaradan mı tehdit edeceksin.Et bakalım dinliyorum seni "
"Ben seda değilim."
"Ya tabi tabi."
"Seda olsam sesim niye böyle olsun."
Doğru söylüyor sesi kalın ve erkek sesiydi.
"Buğra sana zarar verir.Uzak dur ondan."
Ne diyor bu adam ya .
"Buğrayı ne kadardır tanıyorsunda böyle konuşuyorsun."
"Nerdeyse doğduğundan beri."
Kim bu böyle ya.
"Bidaha beni arama."dedim.
Ve yüzüne telefonu kapatım.
Korkmaya başlamıştım bile.
"Bu benim telefon numaramı nerden buldu?kim bu ?"
Birden kapının açılmasıyla korkup yerimden zıpladım.
"Azra iyi misin kızım."
"İyim ."Yalan anne yalan hiç iyi değilim.
"Haberin olsun diye geldim yarın melda gelecek."
"Tamam ."
"Sende bir şey var. Melda diyorum  gelecek diyorum."
Yok bir şey .Benim çok uykum var uyumak istiyorum."
"İyi geceler bitanem."dedi ve yanagımdan öptükten sonra odadan çıktı.
Melda benim kuzenimdi.Amcamın yurt dışındaki kızı.Üniversiteye gidiyordu.
Kafamı başka şeylerle oyalamaya çalışsamda olmuyordu.
Aklım hala şu telefondakindeydi.
Kimdi bu? benim telefonumu nerden aldı.?Aynı sorular aklımda geziniyordu.
Kafamı yastığa koymuş tavanı izlerken ağlıyacaktım nerdeyse.
Ne zaman mutluyum desem bir şeyler çıkıyor.Acaba babama verdiğim sözü tutamadıgîmdan mı?
Saçmalıyormuyum acaba.Ben kötü bir şey yapmıyorum sonuçta .Ne yani ben hiç mi birisinin kalbimi çalmasına izin vermiyecektim.

Benimsin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin