Doi ani! Doi ani în care n-am mai văzut-o sau auzit-o pe Angel. Îmi e aşa dor de ea. De ochii ăia, chiar şi să mai am un ochi vânăt. Dar din păcate am rămas cu Amber. Avem ceva timp de relaţie împreună, cred că e cea mai lungă relaţie a mea de până acum. Nu ţin la ea absolut deloc, dar o ţin de plictiseală ca să nu stau singur. E chiar opusul lui Angel, în timp ce arţăgoasa aia e nesuferită, sinceră şi are un mister în ochii ei căprui. Amber e calmă, mă minte mereu, umblă aproape cu tot oraşul şi e o curvă.
Dar cum am spus: O ţin de plictiseală!
-Domnul Mars, sunteţi chemat în sala de operaţie ! Repet. Sunteţi chemat în sala de operaţie !
Mă ridic de pe scaun şi fug spre sala de operaţie. Mâine ar trebui să avem o nouă asistentă. Iar numele ei ar trebui să fie Angela Queen. Aşa astept să o văd, să o enervez.
După ce ies dintr-o operaţie de o oră şi ceva care a decurs cu succes văd că e destul de târziu. Când voiam să ies din spital mă sună Amber, dar îi dau respins. Azi nu am chef de ea, vreau să merg acasă dar e şi ea acolo. Să merg la apartament ? Dacă mă întâlnesc cu ea? Dacă mă va respinge? Dar dacă iam lipsit, măcar, pe jumătate cât mia lipsit ea mie. Nu ştiu cum dar am ajuns în faţa blocului, în maşină. Stau şi mă gândesc ce ar trebui să fac.
-Dacă voi da nas în nas cu ea? oftez zgomotos
De când sunt aşa? Înainte nu-mi păsa de nimeni altcineva. Futeam şi plecam. Nu am pus suflet în nici o relaţie. Dar ea are ceva ce mă atrage, ochii ăia plini de mister. Sunt pe cale să aflu de ce sunt aşa tristi şi goi. Am de gând să o fac să fie a mea. Doar a mea!
Mă dau jos din maşină şi observ că maşina ei era parcată, intru în bloc şi intru în lift şi apăs pe buton. Cum uşile se deschid merg spre apartament, când să intru uşa ei se deschide şi pe ea iese un băiat brunet. Cum mă vede Angel face ochii mari dar se uită iar la tipul brunet şi îi zâmbeşte, îl sărută pe obraj apoi intră în apartamentul ei. Intru în apartament şi văd negru în faţa ochilor.
Cine e ăla? De ce era la ea în apartament ? Dacă a atins-o? Ea cu el?
-Aaaaaaaaa !! ţip cât de tare pot şi încep să trântesc tot ce îmi iese in cale făcând totul praf
Merg în bucătărie şi iau prima sticlă de vodka şi încep să beau
Angel POV:
Ceasul e 10 iar eu nu pot să dorm. Ce căuta el aici ? Mai devreme s-a auzit un ţipăt urmat de tot felul de zgomote. Mă ridic din pat şi mă încalţ cu papucii de casă, ies din apartament şi merg în dreptul uşii lui. Stau şi mă gândesc dacă să intru sau nu. Ascult şi e linişte totală. Apăs clanţa şi spre surprinderea mea uşa e deschisă. Păsesc şi observ că totul e distrus. El a făcut asta?
Merg la bucătărie şi aprind lumina
-Arhth. aud un sunet şi mă uit jos lângă dulap
-Ce naiba faci aici ? ţip la el iar el deschide ochii larg privindu-mă
-Stau, tu ? spune ironic
-Nu mă lua la mişto şi mişcă la duş ! mă răstesc la el
-Oo vrei să o facem sub apă? spune pe un top batjocoritor
Îi ignor vorbele şi mă duc lângă el, îi iau sticla din mână şi o arunc de gresie făcându-se praf. Îl apuc de picior şi îl trag pe gresie până în baie. Se ridică şi se pune cu capul pe marginea căzii, dau drumul la duş şi îl ud pe cap cu apă rece.
-Aa e rece!
-Aşa şi? spun nepăsătoare
-Bun gata m-am trezit ! spune şi se ridică în picioare
-Bun. Noapte bună! spun şi trec pe lângă el
Când să ies pe uşa apartamentului mă prinde de încheietură şi mă trage în braţele sale. Avea tricoul ud, dar simţeam căldura ce o emana din corp. Îşi scufundă capul în părul meu şi mă ţine stransă la pieptul lui tare
-Rămâi. spune încet
-Nu pot. zic şi mă eliberez din îmbrăţişarea lui
-Te rog. Am nevoie de tine.
-Ce? măresc ochii la vorbele lui
-Am nevoie să te am aproape. Ştiu că eşti cu brunetul ăla, care apropo să îmi spui numele lui să îl scriu pe cruce. Vreau să fii doar a mea. Am nevoie de tine Angel. Nu pleca. spune şi pot să văd cum ochii îi strălucesc
-Of fie. oftez zgomotos
-Mulţumesc.
-Sper că nu dormi ud.
-Normal că nu.
Fuge în dormitor şi când strigă un "Vino" merg în camera lui şi mă aşez pe pat. A ieşit de la baie într-o pereche de pantaloni de trening. Păşeşte spre mine şi se trânteşte pe pat, mă trage lângă el fără să am timp să mă opun. Mă aşează cu capul pe pieptul lui şi mă mângâie uşor pe spate. Mă linişteşte.
-Dean..
-Da Angel ?
-Ştii că..
-Shh. Nu vreau să aud că eşti cu cineva. În seara te vreau doar lângă mine. mă întrerupe
-Voiam să zic că mâine trebuie să merg la spital la tata. zic ridicândumă de pe pieptul lui
-Aa. Te duc eu.
-Nu mer.. mă întrerupe iar
-Aşa rămâne, te duc eu. Noapte bună prinţeşă ! zice şi ma trage înapoi, mă uit la faţa lui care acum are ochii închişi
Oftez şi mă aşez mai comod. Inima lui sună ca o melodie pentru mine. Nu pot să cred că stau în braţele lui.
Tot încerc să adorm dar nu reuşesc. Ceasul e 11 jumătate iar eu sunt încă trează, inima lui Dean a început să bată din ce în ce mai alert, a început să transpire şi să vorbească prin somn. Am vrut să îl trezesc dar vorbele lui nu mau lăsat s-o fac
-O iubesc Race. Pe Angel.
Rămân nemişcată preţ de câteva secunde şi zâmbesc ca o nebună. El iubeşte? Pe mine? El mă iubeşte pe mine? Nu pot să cred! E un afemeiat care m-a jicnit acum 2 ani ! Nici nu ştiu ce caut aici. Vreau să mă ridic şi să plec departe de el dar mă ţine strânsă în braţele lui parcă nevrând să plec şi să-l părăsesc. Îl sărut uşor pe obraz şi se mai linişteşte, închid ochii şi somnul parcă apare şi la mine în şfârşit.