Epilog

191 15 2
                                    

~După doi ani~




Stau pe canapea cu micuţii Liam şi Ares, care se odihnesc. Au un an şi 10 luni şi sunt atât de cuminţii. Adică Liam e cam agitat, Ares e foarte cuminte. Au început să meargă în două picioruşe. Sunt bruneţi cu ochii căprui, au zâmbetul lui Dean şi genele mele. 

Dean a pus un nume iar eu un nume. Ares şi Liam Mars. Numele lui Ares i l-a pus Dean, iar a lui Liam eu. Nu ştiu de ce ia ales un astfel de nume unui copil atât de dulce şi cuminte. E încă mic. Pe parcurs vom afla ce fel de comportament are. Sper că v-a rămâne un băiat cuminte, la fel şi Liam. Nici nu ştim dacă să mai facem. Cu ei a fost uşor. Doar că sarcina a fost complicată şi eram să o pierd. A trebuit să stau în pat şi să nu fac efort. 

Dean e directorul spitalului. Dar are timp de noi trei. A angajat şi o menajeră când stăteam la pat că el era ocupat cu munca. E o femeie în vârstă şi foarte drăguţă, o cheama Agnes şi are în jur de 45-50 de ani. E o femeie foarte drăguţă şi a avut grijă de mine şi de băieţii. Îi iubeşte şi mi-am dat seama când trebuia să mă duc urgent la spital pentru analize şi Ares era bolnăvior, iar Liam era agitat. A rămas cu ei şi când am ajuns acasă dormeau amândoi. 



-Am ajuns acasă! strigă soţul meu cum intră pe uşă 



Gemenii se trezesc iar Ares fuge spre tatăl lui cum îl vede. E atât de ataşat faţă de el. În schimb Liam închide ochii şi adoarme la loc. Dean vine cu Ares în braţe şi mă sărută scurt pe buze.



-Mami. spune Ares şi mă uit la el

-Da scumpule?

-Vleau cioco.

-Nu mănânci multă.

-Bine mami.

-Hai campionule. spune Dean și-i face avionul



uit la Liam care doarme buștean. De mic a fost mult mai neastâmpărat decât Ares. În timp ce Ares dormea liniștit el mergea în patru labe și nu dormea.

Sunt gemeni dar au niște personalități diferite. Seamănă puțin dar eu pot să-i deosebesc imediat. În orice caz dacă rămân cu Dean îi v-a desena să-i deosebească. 

uit la Liam care se trezește, își deschide ochii încet și mă privește somnoros. E atât de liniștit când doarme, doar când doarme. Începe să se frece la ochii, apoi se ridică în fund. Îl iau în braţe şi îl ţin aşa până când îi văd pe Dean şi Ares intrând în bucătărie, ambii murdari de ciocolată pe la gură. Îl aţintesc pe Dean cu privirea ci doar zâmbeşte inocent. 



-A făcut măruşa Agi tolt de cioco. îl aud pe Ares 

-Nu ai mâncat mâncare. Şi Dean! Ţi-am spus să nu-i mai dai ciocolată! 

-Nu iam dat eu. El mia dat mie. zice şi-l lasă jos pe Ares

-Scuze mami.. 

-Of te iert. Hai Liam la masă. 


Îl pun jos şi merg amândoi de mână spre bucătărie. Iau un şerveţel de pe masă şi-l sterg de ciocolată. Îl sărut scurt pe buze şi mergem în bucătărie. Micuţii mâncau, mai mult se murdăreau, iar Agnes ne pune şi nouă farfurii. Începem să mâncăm şi ne uităm la gemeni cum mănâncă. 


Ce pot să-mi doresc mai mult? Am un şot care mă iubeşte, doi copii minunaţi, o casă mare şi frumoasă. Am tot ce îmi doresc. Îi iubesc pe toţi trei şi mi-aş da viaţa pentru ei.


Attraction or loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum