Dean POV:
Aud numele lui Ares strigat aşa că merg rapid la fereastra deschisă a biroului şi văd maşina lui în faţa porţii. Îl văd pe Carl stând în genunchi lângă cineva care e întins pe jos. Văd ambulanţa venind şi opreşte în faţa porţii. Revin înăuntru şi merg rapid în dormitor unde mă îmbrac în două secunde. Cobor în gradă scările şi mă încalţ cu şlapii, ies pe uşă şi fug până la poartă, o deschid şi îmi văd fiul cum e luat pe targă. Carl e îngrijorat şi foarte speriat.
-Ce s-a întâmplat? îl întreb răguşit
-Domnişorul a ieşit din maşină şi a căzut. Am chemat ambulanţa imediat.
-Bine Calr. Nu le spune nimic Angelei şi lui Liam. Nu vreau să îi îngrijorezi. Sunt plecat la spital că a apărut o urgenţă. Du-i maşina în garaj şi ai grijă să nu fii văzut.
-Da domnule!
Mă urc în ambulanţă iar ce-i din ea mă salută. Le răspund apoi le spun să opreacă luminile şi să pornească spre spital. Îi verific pulsul şi e foarte lent. Rup imediat tricoul de pe el şi îi pun aparatul respirator, apoi pandelele şi pulsoximetrul. Asistenta îi pune o perfuzie. Şi observ pe monitor că pulsul îi revine încet încet la normal. Răsuflu uşurat şi-i iau mâna întra mea şi i-o strâng uşor.
Ce se întâmplă cu fiul meu? Nu miroase a alcool sau ţigări. De ce a leşinat? E palid la faţă.
-Fiul meu. zic încet şi îl privesc
Respiră normal. Pulsul e aproape la normal dar ceva nu e bine.
-Mai ajungem la spital? întreb răstit văzând că a trecut deja 10 minute
-Imediat domnule. spune o asistentă
Verific din nou fişa fiului meu. După analiza de sânge am descoperit că are lipsă de calciu. Trebuie să se hrănească bine. Dar acum că lucrează nu cred că v-a avea timp. V-a avea un regim şi nu mai are voie să bea cafea tare. Mă ridic de pe scaun şi mă pregătesc să citesc a doua foaie. Citesc şi scap foile jos când văd acele cuvinte
"Pacientul a suferit un infart minor."
Cum dracu? De când are Ares probleme cu inima? Nimeni din familia mea nu a avut probleme! Tatăl Angelei! La naiba! De ce nu mi-a spus? De când îl înţepa inima trebuia să-mi spună! Cum am putut fi atât de orb? Când m-am depărtat de fiul meu? Înainte ştiam totul despre el. Nu iam interzis nimic niciodată şi nici atunci când am aflat că se droga. Angel nu ştia. Până la urmă a renunţat la ele. A vrut tatuaje dar tot el s-a răzgândit. E un rebel cum am fost şi eu. În schimb Liam nu. El învaţă, e cuminte, îşi vede de treaba lui. Dar la petrecerea parcă lam văzut pe Ares. Sau schimbat total amândoi. Când iam văzut pumnul şi vena lui Ares ştiam ce are de gând să facă dar s-a abţinut. Îi iubesc la fel dar de când era mic Ares mereu mă jucam cu el. Liam tragea mai mult la Angel.