Mă trezesc, dimineaţă, şi simt o căldură plăcută, şi o simt pe Carla că o ţin în braţe. O mângâi uşor pe braţ fără să o trezesc. Dar tot nu mă las bătut. Mai este până la sfârşitul vacanţei de vară, v-a fi a mea. Se v-a îndrăgosti de mine. Jur că o voi face a mea.
-Bună dimineaţa prinţesă. îi spun când îşi deschide ochii
-Bună dimineaţa. răspunde somnoroasă
-Clătite sau omletă? o întreb cum mă ridic din pat
-Orice vrei tu..
-Clătite. răspund rapid
-Bine..
-Dute fă un duş, schimbăte şi ne vedem jos.
-Bine.
Cum intră în baie, mă schimb în blugii şi trag tricoul pe mine, îmi iau telefonul, portofelul şi ies din cameră. Merg la lift şi cum intru apăs la parter, iar telefonul începe să sune.
Mama. Perfect!
-Da mamă?
-Unde eşti?
-La un hotel.
-Ai mâncat?
-Încă nu, acum merg să mănânc ceva.
-Bine. Când ai de gând să mai vii acasă?
-Probabil vin astăzi.
-Te aştept. Tatăl tău vrea să vorbească cu tine.
-Bine.
Închid apelul iar uşile liftului se deschid. Merg la restaurantul hotelului şi mă pun la o masă. Mor de foame, fac un semn unui chelner şi vine la masă.
-Bună dimineaţa. Aş vrea două porţii, cu câte 5 clătite, fiecare, în sirop, două pahare cu sucuri naturale de portocale iar la desert două salate de fructe.
-Bine domnule.
-Mersi. Dar acum îmi poţi aduce două ciocolate calde?
-Desigur. Micul dejun va fi gata în 15 minute.
-Mersi.
Încep să butonez telefonul în timp ce o astept pe Carla. Văd că am nişte mesaje de la "Bby", "Bruneta", "Aia bună". Nu am chef de nici una, foarte ciudat. Am chef de blonda care e la etaj şi trebuie să vină la masă. Nici nu sunt tentant să citesc mesajele de la târfele astea, sigur vor pula sau să le cumpăr pantofi sau o geantă de aia "frumi". Sunt scârbit de fetele pe interes. Am avut destule şi mi s-a acrit de ele.
Fata asta e cu o situaţie materială mai rea şi nu e pe interes cum sunt altele, care au banii sau sunt la fel ca ea. Nici nu ştiu ce să mai fac. Privesc în lichidul din faţa mea şi nici nu ştiu când a venit băiatul şi mi la adus. Dar ce să fac? Eram în "lumea mea" şi nu mai eram conectat şi cu lumea normală.