-Îți bați joc de mine ? țip revoltată lovind cu pumnul în masă
-Draga mea, ai 19 ani și după ce se termină vara trebuie să dai admiterea la o facultate bună.
-Dar mamă...
-Am terminat discuția. spune scurt iar eu ies nervoasă din biroul ei
Urc scările și trântesc ușa camerei mele. Mă trântesc pe pat și iau telefonul în mână, îl apelez pe Elias și cum răspunde se auzea muzica dată la maxim.
-Deranjez? îl întreb apoi muzica se aude mai încet
-Nu pitic ce e? Ai pățit ceva?
-Da..trebuie să dau admitere la facultate, mama mă obligă iar tata e prea ocupat la spital să vorbesc şi cu el. Unde ești ?
-Sunt la Samanta. Ai nevoie de mine?
-Cam da..
-Ajung în 5 minute. spune și-mi închide
Nu știu de ce îmi e așa de greu să dau admiterea aia! A da ştiu. Nu vreau să fiu în alt loc cu oameni fițoşi și bârfe. Doar ce am terminat şi eu liceul ăsta nenorocit. Nu îmi place socializarea și nici să am prieteni.. Elias e fratele meu de mulți ani, mereu a fost aproape aproape de mine. E un futangiu, un nesimțit cu diplomă și un nesuferit, dar cu mine mereu a fost bun și înțelegător.
El ma învățat lupte și să mă apăr singură.
Sunt un copil în corpul unei adolescente. Adică de când fratele meu geamăn a murit am început să urăsc totul..
*Flash back*
-Angel, ajutor ! Vino repede ! Angel !?!! îl aud pe fratele meu cum țipă din casă
Fug de pe iarbă și văd cum iese fum din casă, mă panichez iar instinctul meu a fost să intru înăuntru dar niște mâini puternice mă apucă de mijloc. Priveam casa arzând și îl aud pe Josh cum strigă dar eu nu puteam să mă misc din cauza strânsorii puternice. Nici nu mă puteam uita cine mă ținea, când nu am mai auzit nimic de ceva timp am rămas nemișcată. Am început să plâng la pieptul tipului care avea un parfum destul de plăcut simțurilor mele.
Nu apuc să văd cine e căci mă apucă o criză și încep să tremur din toate încheieturile. Nu mai puteam destinge lucrurile clar, privirea îmi era încețoșată, tipul a început să mă zguduie să îmi revin dar fără succes
Leșin