Cap. 12

225 14 1
                                    

Angel POV:



Mă trezesc cu zâmbetul pe buze lângă iubitul meu care mi-a mărturisit că mă iubeşte şi încă mult. Încep să mă pisicesc puţin în pat dar când îl împing pe Dean aud o căzătură şi un incnet. Mă ridic în fund şi îl văd pe jos. Chicotesc când îl văd încă adormit, mă ridic din pat şi-mi iau o pereche de boxeri pe mine şi merg în bucătărie. Pun să fac două cafele când deodată aud un zgomot



-Iubitooooo!! îl aud strigând dar îl ignor şi torn cafeaua în două căni



Apare în bucătărie îmbrăcat doar într-o pereche de boxeri. Pune să facă omletă, iar eu mă pun la masă privindu-l. Are un spate superb. Mă uit la el şi realizez că nu iam spus de cina în familie de astăzi.



-Iubitule azi.. încep iar el mă priveşte punând omleta în farfurie

-Ştiu iubito. Cu ce te vei îmbrăca? Rochie? Blugi? Ştii că în casă, aici, poţi sta şi goală. zâmbeşte şi mă sărută fugitiv

-Iar tu ai putea să umbli mai îmbrăcat! spun când îşi ia cana şi se pune la masă lângă mine

-Poate. Dar îmi place aşa iubito. Poftă bună. Să mănânci tot! mă ameninţă cu furculiţa



***********************************




După ce mănânc tot din farfurie merg în cameră şi mă îmbrac într-o pereche de blugi negri, un tricou tot negru şi tenişii. Îl găsesc pe Dean în living tot în blugi şi tricou negru. Mergem la uşă şi ne luăm jachetele în mâini. Închid uşa şi mă ia de mână.



-Conduc eu iubitule. îi spun iar el mă sărută tandru

-Sigur iubito.



Urcăm în maşină şi cum o pornesc merg spre locul unde vrea să alfe el totul. Îi voi spune totul. Am încredere în el. Îl iubesc iar el mă iubeşte. Sper să nu plece.. Nici nu ştiu de ce sunt aşa. Dar simt că sunt vinovată pentru moartea fratelui meu, nu am putut face nimic. Lam părăsit când a avut nevoie de mine şi de asta mă simt vinovată.

Opresc în faţa unei florării şi cobor. Cumpăr un buchet de trandafiri roşii şi revin în maşină dându-i lui Dean florile. Nu a spus nimic de când am plecat şi nici nu a întrebat nimic în legătură unde mergem sau ce sunt cu florile. E prea tăcut iar mie nu îmi place absolut deloc.. Oare ştie că am avut un frate? Dar nu cred că tata îl cunoştea, sau da?

Într-un final opresc în faţa cimitirului. Porţile erau deschise. Cobor din maşină iar Dean îmi urmează gestul. Îi iau florile iar el îşi împleticeste degetele cu ale mele.

Mergem împreună spre mormânt.. Dean merge mai în urma mea. Cum ajungem în faţa mormântului, zâmbesc pozei în care era Josh. Mă pun pe vine şi aşez buchetul pe mormânt şi aprind o lumâncare. Îl simt pe Dean în spatele meu apoi pune pune şi el o lumânare. Mă ia în braţe mângâindu-mă pe spate.

Attraction or loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum