Dean POV:
Mă trezesc odihnit. O văd pe Angel la mine în braţe, scenele din noaptea trecută îmi vin în minte. Atât de excitată, atât de udă, atât de strâmtă, atât de..de a mea. Încep să mă joc cu o suvită din părul ei care iam dat drumul cu grijă. Bruneta din braţele mele zâmbeşte în somn, un zâmbet atât de inocent care mă face să zâmbesc în colţul gurii.
O săptămână şi ceva fără ea a fost un calvar. Nopţi nedormite, sute de pahare cu băutură şi ţigări băgate în mine. O iubesc şi ştiu că şi ea mă iubeşte. Chiar dacă e mai rece şi încăpăţânată. Văd sclipirea în ochii ei când mă priveşte, iar zâmbetul care nu îi dispare când mă priveşte.
Prinţesa din braţele mele începe să se foiască, o privesc cum deschide ochii apoi se întinde ca o pisică alintată.
-Bună dimineaţa pisicuţo.
-Neaţa. se ghemuieşte înapoi în braţele mele
-Haide iubito, e târziu.
O mângâi uşor pe spate, îmi cobor mâna opusă la zona ei mică şi sensibilă. Tresare şi se ridic privindu-mi.
-Puţin. o încurajez şi se pune înapoi cu capul pe pieptul meu
Îmi strecor un deget în interiorul ei făcând-o să-şi muşte buza inferioară. Încep să-l mişc încet apoi din ce în ce mai repede. Mă zgârie pe piept excitându-mă.
-Hai deasupra iubire.
O ridic şi se aşează. Se ridică şi intră singură în mine, începe să se mişte nebuneşte pe mine, îi prind fundul în palmele mele şi îi strâng fesele, dându-i o palmă peşte fesa dreaptă. Măreşte ritmul înnebunindu-mă, se opreşte brusc. Tremură! E complet excitată. O trag peşte mine şi îi prind sânul între dinţi. Trag ca bebeluşii de el, ea mişcându-se deasupra mea încet dar plăcut. Îi place. Se simte bine.
O ridic ieşind din mine şi o pun dedesupt, findcă e târziu şi trebuie să ne pregătim pentru servici, intru rapid în ea făcând mişcări alerge. La ultima mişcare ies din ea şi-mi dau drumul pe aşternut. O sărut scurt pe buze şi mă ridic din pat. Îmi iau pantalonii pe mine şi merg la baie, intru în duş şi las apa să mă relaxeze puţin.
Ies din duş şi îmi pun un prosop în jurul talie. Încep să-mi dau barba jos, cum termin mă spăl pe faţă şi îmi dau cu Nivea Men. Intru înapoi în cameră, dar Angel nu e nicăieri. Îmi iau o pereche de boxeri pe mine apoi mă îmbrac cu o pereche de pantaloni negri şi un tricou alb. Cobor în living, nimeni, merg în bucătărie şi o văd pe Angel cu Race savurând cafeaua.
-Neaţa. Cam greu. mă anunţă dragul meu prieten
-Durează ca să arăt aşa de bine.
-Da bine. Eu am folosit baia din camera de oaspeţi, ştiam că stai mult şi am fost gata înaintea ta.
-Eu sunt mai lent, ce tot ai? o fixez cu privirea