-Dormi ? îl aud pe Dean șoptind
-Nu. Ce e ?
-Te iubesc. spune apoi aud cum a adormit
-Și eu te iubesc. șoptesc zâmbind
Închid ochii și mă gândesc la seara asta. În timpul cinei tata a vorbit întruna cu Dean iar eu și mama am mâncat în liniște. Când am vrut să plecăm mama a insistat să rămânem aici. Am acceptat, cu greu, dar am vrut să dormim în fosta mea camera. După un duș rapid m-am băgat în pat și lam așteptat pe Dean jumătate de oră să iasă din baie să vină în pat lângă mine. Aproape că am și adormit așteptându-l.
Acum stau la pieptul lui și încerc să adorm odată. În câteva minute reușesc să adorm.
******
Mă trezesc dar nu îl găsesc pe Dean în pat. Mă ridic somnoroasă din pat și merg la baie. Îmi fac rutina de dimineață, mă îmbrac într-o pereche de pantaloni de trening și un tricou, apoi cobor la parter și merg la bucătărie unde îi găsesc pe tata și Dean vorbind despre muncă. Îmi pun într-o cană cafea, merg în living și mă pun pe canapea. Intră Dean așezându-se lângă mine sărutându-mă scurt pe buze.
-Bună dimineața prințesă, ce e cu tine?
-Nimic. Doar că nu te găsesc lângă mine când mă trezesc. zic vizibil supărată
-Îmi pare rău. Dar am zis să mai vorbesc cu viitorul socru. mă uit la el și îi văd zâmbetul pe buze
-Vezi ca viitorul tău socru să nu te omoare! mă răstesc la el şi duc cana la gură
-Iubito nu te supăra. Mă voi revanşa. Ce spui dacă mâine mergem undeva liniştit. Doar noi doi. dă să mă sărute dar tusitul tatălui meu ne întrerupe
-E târziu. Trebuie să mergem la spital. spune şi urcă la etaj
Dean mă priveşte rugător, oftez şi dau din cap în semn de da. Mă sătură fugitiv pe buze şi urcă la etaj, termin cafeaua şi urc după el, cum intru în cameră îl găsesc îmbrăcat doar în pantaloni. Merg la dulap şi observ că mama încă are hainele mele vechi. Îmi iau blugi şi un tricou, întru în baie şi mă îmbrac rapid. Cum ies îl găsesc pe Dean că se uită atent în telefon, mă duc lângă el dar îl blochează chiar înainte să văd cu cine vorbeşte.
Bufnesc şi ies vârtej pe uşă până la maşină, cu el în urma mea. Urc în dreapta şi îi dau cheile fără să îl privesc. Porneşte maşina fără să spună nimic pornind spre spital.
Tot drumul a fost linişte. Nu am scos nici un cuvânt, dar nici Dean. Să vorbească cu cine vorbea! Jur că dacă mă înşeală voi dispărea cât ar bate din palme.
Dar la ce tot mă gândesc? Poate interpretez eu greşit. Ar putea vorbii cu prietenii sau cu altcineva. Sau poate că vorbeşte cu vreo una? Ahdbvdb! De ce e aşa de greu să am încredere în el? Fiindcă are un istoric plin de fete şi aventuri. Nu ştiu ce naiba să fac sau de ce m-am aprins aşa când şi-a blocat telefonul. Mia ascuns cu cine vorbeşte şi asta m-a enervat.