Angel POV:
Mă trezesc simţind o căldură plăcută ce îmi încălzeşte mijlocul. Deschid leneşă ochii şi îl văd pe Dean ??? Când am ajuns lângă el în pat? Tot ce îmi amintesc e că ştiu că am adormit în maşină în drum spre casă şi după mi s-a tăiat firul. Mă uit mai bine în încăpere şi nu suntem nici la mine nici la el în cameră. Atunci unde suntem?
Încerc să mă ridic dar braţul lui mă trage înapoi. Zâmbeşte cu ochii închişi
-Bună dimineaţa prinţesă
-Neaţa
Deschide uşor ochii şi mă strânge la pieptul lui tare, îmi dă drumul şi se ridică de pe pat, acum observ că e doar într-o pereche de pantaloni scurţi. Avea un abdomen de invidiat. Nu că m-ar interesa prea mult dar arăta bine
-Mergi aşa la spital? Nu am nici o haină de femeie prin casă şi....
-E ok. Cât e ceasul?
-7 şi 15 minute
-Facem mult până la apartament?
-Cam 10-20 de minute.
Oftez şi mă ridic din pat, mă uit în oglinda de pe dulap şi mă uimesc că eram îmbrăcată. Puţin şifonată dar la fel ca aseară.
-Surprinzător că nu te-am dezbrăcat nu? Apropo arăţi ca un copil inocent când dormi. spune şi zâmbeşte jucăuş
-Să ştii că da. Şi mersi, aşa sunt eu de obicei. îi răspund după câteva secunde de tăcere în timp ce cotrobăia prin dulap
-Merg să fac un duş. Vii şi tu? spune pervers întrând în baie
-NU! strig să mă audă
-Merita să încerc. strigă înapoi
Ies din cameră cum apa duşului se aude şi văd un hol lung, merg până la capăt şi dau de nişte trepte. Cobor încet şi merg tot înainte intrând în bucătărie. Ce noroc pe mine. Iau două căni din dulap şi mă întind după cafeaua ce era pe raftul de sus. A dracu înălţime mai am şi eu. Nu mă ajută 1,65 la cei 23 de ani ai mei. Cum mă întindeam după cutia de cafea simt o mână şi o ia, mă întorc şi văd un Dean cu părul ud zâmbind, cu cămaşa albă descheiată şi o pereche de blugi negri.
-Mersi. spun şi îi iau cutia din mână
-Pitico. zice chicotind şi mă priveşte insistent
-Şi care e problema? spun rece dându-i cana cu cafea
-Îmi plac piticele. zâmbeşte şi mă priveşte cu o privire atât de dulce
Se apropie încet de faţa mea, buzele noastre fiind doar la câţiva centimetri distanţă una de cealaltă. Închid ochii şi îi simt respiraţia caldă şi plăcută pe buzele mele, îi deschid şi văd ochii lui ciocolatii şi blânzi care erau plini de dorinţă, puteam vedea că voia să mă sărute dar eu... Mă retrag chiar înainte ca buzele noastre să se atingă. Îl vroiam. Dar nu îl vroiam. Nu vreau să sufăr. Ştiu că e băiat rău dar dacă era aseară putea profita de mine sau mă dezbrăca.